Няма да коментирам тази новина, нито ще се опитвам да докарам авиокомпанията виновна или онеправдана. Ще говоря за любимата ми тема напоследък: FB&DU vs HTA. Ето какво изтече през кабела днес:
Още преди компанията Wizzair да започне работа предвидих, че клиентите няма да получат нито по-евтини, нито по-удобни, нито по-бързи услуги. Това заяви пред репортер на Агенция “Фокус” директорът на авиокомпания "Хемус Ер" Димитър Павлов. Така той коментира информацията, че група от 50 български граждани, пътуващи по линията Париж – София с “лоу-кост” авиокомпанията Wizzair, буквално са станали “заложници” на превозвача, тъй като от снощи се намират на летището в Будапеща и още нямат информация кога ще бъдат превозени до София.
Павлов заяви още, че "при полети с такива компании никога няма гаранции за пътниците. "Още, когато съществуваше авиокомпания "Балкан", "Хемус Ер" превозваше месеци наред граждани, изпаднали в подобна ситуация", каза още Павлов.
Това се случва при нискотарифните авиокомпании. Така Константин Тасков, изпълнителен директор на “България Ер” коментира пред Агенция “Фокус” случая с българските граждани, пътуващи по линията Париж – София, които станаха “заложници” на превозвача авиокомпанията Wizzair. Нискотарифните компании продават билети на ниски цени, за тях е важно да напълнят самолетите, независимо при какви условия и в един момент пътниците изостават по летищата, обясни Тасков. Според него тези превозвачи не дават гаранции на пътниците. Понякога се е случвало “България Ер” да превозва такива граждани, които са стояли няколко дни по летищата, каза още Константин Тасков.
Оставям коментара на вас. Само се чудя тия големи и зрели мъже нямат ли си бизнес, за който да се грижат, ами седят като бабички на мегдана да коментират какво се случвало при НТА. Мисля, че г-н Павлов си има достатъчно BAe (Buy Another еngine), разбирай "проблеми", на главата та да се прави на много хитър-питър. Същото важи за г-н Тасков. Вместо да иде да благодари на професионалистите, работещи за компанията му, които на няколко пъти спасиха Bulgaria Air от срама след редица технически повреди, той е седнал да обяснява на целокупния народ колко лошо е летенето с НТА.
Да неудобно е, да няма храна, да с прекачване е, да може да те оставят да преспиш в Будапеща, но в крайна сметка е на половин цена.
Колкото по-бързо българските авио-мениджъри разберат, че на голяма част от народа не му пука как го возят, стига да е евтино, и колкото по-бързо се захванат със своя си бизнес, а не с опитите си да дискредитират другарчето, толкова по-бързо и българската авиация ще започне да се развива както ние искаме.
На кукуво лято, а?