BG компаниите vs. НТА part 1 и 1/2

BG компаниите vs. НТА part 1 и 1/2

Мнениеот slice » 08 Ное 2005 01:00

Тази седмица започна гръмко с новината, че 50 български пасажера са престояли в Будапеща принудително заради гъста мъгла в София. Всички те са били пътници на първата НТА долетяла по редовен полет в България - Wizz Air.

Няма да коментирам тази новина, нито ще се опитвам да докарам авиокомпанията виновна или онеправдана. Ще говоря за любимата ми тема напоследък: FB&DU vs HTA. Ето какво изтече през кабела днес:

Още преди компанията Wizzair да започне работа предвидих, че клиентите няма да получат нито по-евтини, нито по-удобни, нито по-бързи услуги. Това заяви пред репортер на Агенция “Фокус” директорът на авиокомпания "Хемус Ер" Димитър Павлов. Така той коментира информацията, че група от 50 български граждани, пътуващи по линията Париж – София с “лоу-кост” авиокомпанията Wizzair, буквално са станали “заложници” на превозвача, тъй като от снощи се намират на летището в Будапеща и още нямат информация кога ще бъдат превозени до София.
Павлов заяви още, че "при полети с такива компании никога няма гаранции за пътниците. "Още, когато съществуваше авиокомпания "Балкан", "Хемус Ер" превозваше месеци наред граждани, изпаднали в подобна ситуация", каза още Павлов.


Това се случва при нискотарифните авиокомпании. Така Константин Тасков, изпълнителен директор на “България Ер” коментира пред Агенция “Фокус” случая с българските граждани, пътуващи по линията Париж – София, които станаха “заложници” на превозвача авиокомпанията Wizzair. Нискотарифните компании продават билети на ниски цени, за тях е важно да напълнят самолетите, независимо при какви условия и в един момент пътниците изостават по летищата, обясни Тасков. Според него тези превозвачи не дават гаранции на пътниците. Понякога се е случвало “България Ер” да превозва такива граждани, които са стояли няколко дни по летищата, каза още Константин Тасков.


Оставям коментара на вас. Само се чудя тия големи и зрели мъже нямат ли си бизнес, за който да се грижат, ами седят като бабички на мегдана да коментират какво се случвало при НТА. Мисля, че г-н Павлов си има достатъчно BAe (Buy Another еngine), разбирай "проблеми", на главата та да се прави на много хитър-питър. Същото важи за г-н Тасков. Вместо да иде да благодари на професионалистите, работещи за компанията му, които на няколко пъти спасиха Bulgaria Air от срама след редица технически повреди, той е седнал да обяснява на целокупния народ колко лошо е летенето с НТА.

Да неудобно е, да няма храна, да с прекачване е, да може да те оставят да преспиш в Будапеща, но в крайна сметка е на половин цена.

Колкото по-бързо българските авио-мениджъри разберат, че на голяма част от народа не му пука как го возят, стига да е евтино, и колкото по-бързо се захванат със своя си бизнес, а не с опитите си да дискредитират другарчето, толкова по-бързо и българската авиация ще започне да се развива както ние искаме.

На кукуво лято, а?
Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот harrier » 08 Ное 2005 15:31

Смешно е точно Тасков да говори, че така се случва при нискотарифните авиокомпании, при положение, че това е редовен номер на Bulgaria Air. :D
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16


Назад към Авиационни блогове и Trip Reports

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта