Набират ли корейците пилоти?

Тук ще прочетете разкази, обяснения и интересни факти от хората, които правят авиация.

Мнениеот 12345 » 13 Яну 2007 22:48

Набират ли корейците пилоти и какви са им изискванията?Какво представлява тяхното АЛК?
12345
спотър
 
Мнения: 67
Регистриран на: 18 Дек 2005 07:51

Мнениеот tkostov » 15 Яну 2007 07:24

Двете големи авиокомпании в Корея Korean и Air Asiana Airlines набират и обучават пилоти непрекъснато. По-голямата част от новите пилоти идват от ВВС (ROKAF). Както знаете Корея е все още във война със себе си от 56 години, поради което ВВС са много развити и многобройни. Значително по-малък е броят на цивилните пилоти. Korean Air има собствено училище за пилоти разположено на остров Чеджу на юг от полуострова. В Сеул се намира независимото Seoul Flying School, но доколкото знам в Asiana няма нито един пилот, който да го е завършил. Цивилните пилоти в Asiana се подбират след завършване на висше образование. Не знам да има особени изисквания към вида образование, но повечето са завършили технически университети и колежи, което е разбираемо. След подбора, авиокомпанията ги изпраща за 2 години в САЩ, където завършват летателното си обучение до ниво CPL, IFR, Multiengine Jet с около 200 часа нальот. Обучението им продължава още около година и половина в авиокомпанията, където получават type rating на B737, B767 или A321 и започват работа. В сравнение с бившите военни пилоти кариерата им се развива значително по-бавно, като много от тях остават втори пилоти в продължение на повече от 10 години.
Korean Air и Asiana Airlines разполагат със свои собствени авио-медицински центрове, които сертифицират пилотите. И двата центъра са оторизирани да издават FAA сертификати, освен корейските такива. Прегледите включват флуорография, ехография на вътрешните органи, електрокардиограма, спиромерия, офталмологичен преглед, тест на периферното зрение, снимка на ретината на двете очи, аудиометрия и разбира се лабораторен анализ на кръв и урина. Организацията е много стройна и прегледите обикновено приключват до обяд.
Аватар
tkostov
член на екипажа
 
Мнения: 24
Регистриран на: 24 Ное 2006 20:29
Местоположение: Сеул

Мнениеот 12345 » 15 Яну 2007 11:18

г-н Костов,
Благодаря Ви за изчерпателният отговор.Аз в момента лятя за българска авиокомпания и имам сравнително малък нальот oт около (250 часа на jet и 500 total time,на малки самолети).Чудех се дали би било разумно да изпратя резюмето си сега или да изчакам да натрупам поне 1000 jet time.
Казвате че корейците издавали FAA сертификати?Каква е причината да издават такива сертификати при положение че се оперира с корейски самолети?Това означавали че FAA first class medical го признават в Корея?

Поздрави,
12345
спотър
 
Мнения: 67
Регистриран на: 18 Дек 2005 07:51

Мнениеот tkostov » 15 Яну 2007 13:52

До колкото ми е известно Asiana Airlines до сега не е наемала чуждестранни втори пилоти, a за Korean Air не съм сигурен. И двете компании набират чуждестранни пилоти чрез посреднически компании като Parc Aviation, WAS и други. Моят съвет е да понатрупаш нальот и тогава да търсиш работа навън. При всички положения е по-лесно да станеш капитан в собствената си страна отколкото в чужбина, макар и парите да са по-малко.
А корейците издават FAA медицински сертификати на пилотите, които желаят да заверяват своите бревети в страните от където идват, стига тези страни да признават FAA сертификати, разбира се. За работа в Корея е необходим само корейски сертификат.
Аватар
tkostov
член на екипажа
 
Мнения: 24
Регистриран на: 24 Ное 2006 20:29
Местоположение: Сеул


Назад към Специалистите обясняват

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта