от tkostov » 16 Яну 2007 07:15
Както преди година (от когато е въпросният коментар) така и днес все още няма ясна концепция за броя на B767 в Asiana. През миналата година той остана непроменен, но в същото време пристигнаха още един или два А330. Чуждестранни пилоти за А330 набират отделно, предимно от Индонезия и Малайзия, с чиито авиокомпании Asiana има договор - техните пилоти работят тук за по 1-2 години, после се връщат в къщи, заменени от същия брой нови. Корейците преминават на А330 предимно от А321, макар че има и такива, дошли от други самолети - системата не е много ясна.
В същото време двама чужденци преминаха от B767 на B747, както и много корейци - на B747 и B777. Общата тенденция е пилотите от Airbus да преминават на по-голям Airbus а тези от Boeing също така на по-голям Boeing, което е по-лесно, по-евтино и по-правилно. И от двата производителя вече има достатъчно машини за всички.