Страница 1 от 2

Аварийно кацане

МнениеПубликувано на: 11 Юли 2007 18:49
от sashou

Re: Аварийно кацане

МнениеПубликувано на: 12 Юли 2007 16:04
от Stoyan

МнениеПубликувано на: 12 Юли 2007 19:16
от sashou

МнениеПубликувано на: 12 Юли 2007 22:26
от tedier

МнениеПубликувано на: 14 Юли 2007 14:19
от Stoyan

МнениеПубликувано на: 14 Юли 2007 17:04
от sashou

МнениеПубликувано на: 14 Юли 2007 19:19
от sashou

МнениеПубликувано на: 15 Юли 2007 15:47
от IDOL

МнениеПубликувано на: 15 Юли 2007 17:47
от tedier

МнениеПубликувано на: 16 Юли 2007 15:04
от Stoyan

МнениеПубликувано на: 18 Юли 2007 01:02
от sashou
А какво ще кажете за "щурман"? :)

МнениеПубликувано на: 18 Юли 2007 23:22
от rusiqt_angel

МнениеПубликувано на: 18 Юли 2007 23:49
от sashou

МнениеПубликувано на: 23 Юли 2007 11:51
от tkostov

МнениеПубликувано на: 24 Юли 2007 21:45
от sashou
Страхотен отговор! Благодаря много за изчерпателната информация!
Само бих искал да попитам какво точно означава "..в случай на минаване на втори кръг с пълна механизация и два работещи двигателя или с един работещ двигател и намален ъгъл на механизацията при максимално тегло за кацане", както и коя част се смята точно за "центроплан на самолета"?
Благодаря предварително!