LTCI VOR DME approach

Тук ще прочетете разкази, обяснения и интересни факти от хората, които правят авиация.

LTCI VOR DME approach

Мнениеот dimovlz » 06 Дек 2007 13:21

Здравейте,

Може ли специалистите да обяснят как се изпълнява ето този заход във Ван (LTCI) Турция?

Изображение[/img]

По-специално ме интересува какво се случва след D 3.0, която на всичкото отгоре се явява и missed approach point? Според мен, по руската терминология в тази точка на вземане на решение положението на самолета е "непосадочное" - почти 70 градуса спрямо оста на полосата и може би в ляво от прага... явно нещо съвсем не разбирам. Моля за помощ, защото летището е интересно и смятам да се пробвам.

Благодаря предварително,

Димо

П.С. Захпдът ще се изпълнява с Ту-154, така че моля да се имат предвид ограниченията по крен при задкрилки на 45 градуса и височина 200 метра над терена.
In Tupolev veritas
dimovlz
спотър
 
Мнения: 44
Регистриран на: 22 Окт 2007 09:40
Местоположение: София

Мнениеот slice » 06 Дек 2007 13:34

към тази карта няма ли следваща с визуално процедура от тук нататък?
Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот slice » 06 Дек 2007 13:36

и да няма, отговорът е ясен - отдолу пише, че не се разрешава кацане по права, а само по кръга. Тоест тази процедура те води само до влизане в downwind
Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот dimovlz » 06 Дек 2007 13:42

Няма визуална процедура, поне в комплекта, който аз имам.

Необходим ми е по-точен отговор - какъв курс поемаме от д3.0 и от коя страна на полосата кацаме?

От твоя пост следва, че в Д3.0 не би трябвало да имаме конфигурация за кацане, а примерно задкрилки 28 и чак след визуално излизане на правата задкрилки 36/45.
In Tupolev veritas
dimovlz
спотър
 
Мнения: 44
Регистриран на: 22 Окт 2007 09:40
Местоположение: София

Мнениеот ATC » 06 Дек 2007 14:34

според мен варианта е circle to land ,процедурата те води до точка от която може да се изпълни ,но не мога да прочета малките букви много добре.Понеже за да се ползва aerodrome traffic circuit той трябва да е публикуван ,но може да се ползва Circle to land напр. Cleared VOR/DME approach RWY (или само VOR/DME 1) followed by Circle to land RWY т.е. процедурата те води до точка от която може да видиш полосата , един колега от нашия тренажор ми обясняваше процедурата, но не съм я виждал в действие освен от Американските военни като идваха в Бургас - снижаваха по ILS-а на 22 и после изпълняваха този кръг и кацаха на 04.Не гарантирам за точност но това е моето мнение базирано на това което знам,мога да разпитам другата седмца ако искаш
Аватар
ATC
супер спотър
 
Мнения: 818
Регистриран на: 14 Апр 2004 14:30
Местоположение: LBSF

Мнениеот Iliyan » 20 Дек 2007 01:04

Просто като бобена супа!

Мдааа...излиза се малко под ъгъл от апроча, нищо страшно, на 5.5 км сте, мнооого далече, има време да се почеши човек, па и да помисли малко.

Я да видим сега какво ще правим - Jeppesen-a отдолу пояснява че не е позволено направо да се каца, ами казва да се подходи само по кръга.

ОК, обикновенно това не е проблем, пистата е доста далече (3NM) има време да се нагласи човек - ама тука Jeppesen-a пак поставя едно условие - заради високия терен в околността, височината на кръга се променя в зависимост от категорията на самолета.

Значи това е целия номер - да се определи правилната височина на летене на кръга.

Останалото е лесно - дори и Ту-154 не би тряабвало да е затруднен да направи 5.5 км кръг, па и ако е конфигуриран за кацане, нали?

Хей, ако това заодче ви се струва трудно, какво мислите за стария Кай-Так? Там е малко тесничко...

Хммм... аз тука наскоро правих един 2-NDB заход, над едни планини, по едно мръсно време - и там така - излиза се на 40 градуса на 1.3VDP, ама pone e razresheno да се каца направо - само че по кръга е само малко триково, по-добре да се прави missed approach...
- Знаеш ли за какво служат плешките? - попита той.
- Това е доказан факт, общо знание - отговори тя - това са местата където са били твоите криле, и точно там те ще порастнат отново...
Аватар
Iliyan
спотър
 
Мнения: 48
Регистриран на: 09 Юни 2006 01:23
Местоположение: Johannesburg, South Africa


Назад към Специалистите обясняват

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта