Кога завършва flare-up при кацане?

Тук ще прочетете разкази, обяснения и интересни факти от хората, които правят авиация.

Мнениеот tsonpen » 09 Мар 2008 15:19

Онази картинка по-горе е PFD на А340 и стойността '250' би трябвало да е наистина Radar Altitude. Наистина се получава абсурдно като се свери с другите показания, на тази височина не трябва да има показания за Radar Altitude, а и скоростта е странна. Явно са попълнени произволни стойности. Ето едно адекватно изображение на PFD на А340:
http://www.hang-out.co.uk/gallery2/main ... alNumber=2
Ето и на А320 в различните фази на полета:
http://e-flight.com/a320pfd.htm
На голяма височина там въобще няма показание.
Аватар
tsonpen
супер спотър
 
Мнения: 788
Регистриран на: 07 Юли 2004 11:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот slice » 09 Мар 2008 15:31

чудесно... с общи сили стигнахме до истината
Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот lzibp » 16 Май 2008 21:22

И аз да се намеся в разговора. На моите ученици винаги им казвах да гледат надолу до края на полусата, да коригират вертикалната скорост и след това чакаш главния колесник да упре.

В момента летия на E145 на него нещата са малко по-сложни отколкото на C172. Нашият "radio altimeter" ни показва височината на всеки 10 ft. и бордния копютър ни съобщава 1во 500 ft. approaching minimums на 300 ft minimums на 200 ft (за CAT I ILS) и накрая 100 ft. за последно.

Не знам дали това помага, но реших и аз да се включа в разговора, като нов човек във форума.
Аватар
lzibp
спотър
 
Мнения: 29
Регистриран на: 25 Дек 2007 08:19
Местоположение: Denver, CO (KDEN,LBPD)

Мнениеот Делян » 16 Май 2008 22:51

как се лети на Е145?
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот lzibp » 16 Май 2008 23:21

Delyan Kovachev написа:как се лети на Е145?


Ами 4 години университет в Аризона след това година и половина инструктор и след това в American Eagle.
Аватар
lzibp
спотър
 
Мнения: 29
Регистриран на: 25 Дек 2007 08:19
Местоположение: Denver, CO (KDEN,LBPD)

Мнениеот Делян » 16 Май 2008 23:27

lzibp написа:
Delyan Kovachev написа:как се лети на Е145?


Ами 4 години университет в Аризона след това година и половина инструктор и след това в American Eagle.

да не си завършил завършил ERAU в Аризона! :shock:
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот lzibp » 17 Май 2008 00:05

Delyan Kovachev написа:
lzibp написа:
Delyan Kovachev написа:как се лети на Е145?


Ами 4 години университет в Аризона след това година и половина инструктор и след това в American Eagle.

да не си завършил завършил ERAU в Аризона! :shock:


Да. Май 2005 г.
Аватар
lzibp
спотър
 
Мнения: 29
Регистриран на: 25 Дек 2007 08:19
Местоположение: Denver, CO (KDEN,LBPD)

Мнениеот Делян » 17 Май 2008 00:46

значи 4 години след мен само че аз го завърших в Daytona Beach с Aircraft Engineering Technology.
а и си улучил точният форум. тук много хора се интересуват от това как се става пилот и по-точно какви са курсовете за пилот в САЩ.
казвай, ако имаш полети към KBDL.
welcome aboard! :D
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот Big G » 19 Май 2008 19:52

Welcome lzibp! Желая ти приятни моменти във форума. Можеш да си много полезен. :D
Started 1967.
Аватар
Big G
супер спотър
 
Мнения: 1532
Регистриран на: 01 Мар 2007 19:41
Местоположение: У дома

Предишна

Назад към Специалистите обясняват

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron