airtop написа:Чел съм проектонаредбата в сайта.
Новото в слуха(информацията) е, че е взето някакво конкретно решение за въвеждането - с други думи е "полувъведена" вече. Такава е мълвата.
Поздрави!
airtop написа:...
А сега нещо ново:
(нямам доказателства за информацията, която следва - просто "градска легенда" от последния ден, която времето ще трябва да потвърди/отхвърли)
Вчера чух, че ГВА "са въвели" FCL-a и ще го обявят официално съвсем скоро. Не мога да твърдя със сигурност, че това е вярно - просто информацията циркулира из пилотските среди. Очакванията са, че всички които имаме вече издадени лицензи ще получим JAR-овските автоматично (заварено положение). Ако това стане ще се окаже, че съм конвертирал FAA лиценз в JAA за 150 лв.+2 месеца+2 теста на компютър по 15 мин. - дай боже всекиму. Но това засега е само в сферата на вероятностите. Ако се сбъдне - ще се похваля!
Iliyan написа:А пък това конвертиране за 150лв. и 1 брой Air Law изпит си го има във всяка държава, ама то е валидно само за конвертиране на PPL лиценз и е ограничено до право за летене при визуални условия през деня а не по прибори и не комерсиално - като CPL и ATPL. Стандартна ИКАО процедура.
Министерство на транспорта
Наредба № 39 от 26 януари 2009 г. за условията и реда за издаване на свидетелства за правоспособност на пилоти, свидетелства за авиационни учебни центрове, обучаващи пилоти, и свидетелства за медицинска годност на авиационен персонал - пилоти, в съответствие с изискванията на JAR-FCL 1 и JAR-FCL 3 и контрола върху тях
Назад към Специалистите обясняват
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта