Благодаря ви за информацията.
Buch написа:Искаш да кажеш, че при другите като стане нещо летят със счупения самолет?
Не, явно с другите не се е налагала смяна. Но с LH ми се случи за втори път и взех да си мисля, че проблемът е в тях.
Toni написа:origin, имал си късмет, че си летял с Луфти защото имат резервен самолет, а дори и да нямат, чрез мрежата на своите партньори от Star Alliance, ще намерят начин да те превозят.
Освен това LH при най-малко съмнение за сигурността ще спрат самолета, за разлика от някой "балкански юници", които могат да летят и с половината системи в неработещо състояние (условно казано).
Пилотът каза - имали съмнения за "теч" ("leak") в кабината. Проверяваха около 30 мин. и съобщи, че ще сменяме самолета... Преди това екипажът ни не беше пристигнал от някъде заради лошо време и спешно извикаха резервния.
Летяхме с резервен екипаж на резервен самолет.
Миналата година пък им беше отказал някакъв компютър в кабината и затова пак сменяхме самолета.
slice написа:Самолетите имат допустими откази, с които могат да летят. Ако има отказ, с който не може да се лети - ами не може да се лети. Големи авиокомпании като LH имат достатъчно самолети за замяна, а такива като FB не могат да си позволят такова нещо и трябва да се чака да се освободи друг.
Благодаря, ясно ми е. Проблемът беше, че само с Луфтханза ми се е налагала смяна до сега, но явно с другите съм имал късмет.