merlin написа:От горното трябва ли да разбирам, че оперирането с тези самолети си е набутвация? Сещам се за ТАРОМ, които не са от богатите авиокомпании, но имат мисля 4 машини...
Toni написа:merlin написа:От горното трябва ли да разбирам, че оперирането с тези самолети си е набутвация? Сещам се за ТАРОМ, които не са от богатите авиокомпании, но имат мисля 4 машини...
Не може да се даде категоричен отговор на тъпроса дали А318 е набутвация. Факторите са прекалено много и сметката при всеки оператор е различна. LAN може да се отказват от тях, но Air France явно имат друго виждане. Основният проблем е, че 318 е скопен 319, а разликата в пътническия капацитет не е толкова голямя. 318 е доста тежък за класа си, но предлага доста по-голям комфорт в сравнение с 717, ERJ, Avro RJ, SSJ100, MRJ, Aн-158 и всички останали 100 местни RJ,. В същото време има доста по-малки багажници, което е проблем за превозвачите, който возят и карго. Бих казал, че 318 е за малка и много специфична ниша...един вид бутиков самолет.
Toni написа:merlin написа:От горното трябва ли да разбирам, че оперирането с тези самолети си е набутвация? Сещам се за ТАРОМ, които не са от богатите авиокомпании, но имат мисля 4 машини...
Не може да се даде категоричен отговор на тъпроса дали А318 е набутвация. Факторите са прекалено много и сметката при всеки оператор е различна. LAN може да се отказват от тях, но Air France явно имат друго виждане. Основният проблем е, че 318 е скопен 319, а разликата в пътническия капацитет не е толкова голямa. 318 е доста тежък за класа си, но предлага доста по-голям комфорт в сравнение с 717, ERJ, Avro RJ, SSJ100, MRJ, Aн-158 и всички останали 100 местни RJ,. В същото време има доста по-малки багажници, което е проблем за превозвачите, който возят и карго. Бих казал, че 318 е за малка и много специфична ниша...един вид бутиков самолет.
RGG написа:Toni написа:merlin написа:От горното трябва ли да разбирам, че оперирането с тези самолети си е набутвация? Сещам се за ТАРОМ, които не са от богатите авиокомпании, но имат мисля 4 машини...
Не може да се даде категоричен отговор на тъпроса дали А318 е набутвация. Факторите са прекалено много и сметката при всеки оператор е различна. LAN може да се отказват от тях, но Air France явно имат друго виждане. Основният проблем е, че 318 е скопен 319, а разликата в пътническия капацитет не е толкова голямa. 318 е доста тежък за класа си, но предлага доста по-голям комфорт в сравнение с 717, ERJ, Avro RJ, SSJ100, MRJ, Aн-158 и всички останали 100 местни RJ,. В същото време има доста по-малки багажници, което е проблем за превозвачите, който возят и карго. Бих казал, че 318 е за малка и много специфична ниша...един вид бутиков самолет.
В допълнение към казаното, ако изхождаме само от консумацията на гориво - то А318 харчи при 2:30ч полет около 2250кг/час, докато ERJ-195 би се задоволил с 1700-1800кг/ч.
Поддръжката на 318 също е по-скъпа, покупната му цена, всичко..... дори и летателните характеристики на Ембраера са по-добри като се сравнят числата...
Бутиков или не А318 има средна седалка - ERJ няма...
merlin, защо според теб компания като ТАРОМ, която си има приличен брой (за региона) Боинги от новата генерация трябва да се "вкара в джаза" с А318? Като жокер можеш да ползваш едно синичко флагче, със звездички, подредени в кръгче
SVG написа:С Таром хода е ясен имат 14 места в бизнес класата и 99 в икономи. ERJ не можеш да го конфигурираш така. По това време не им достигаха самолети, а тези бяха налични. Питането ми беше да ли скрапването не се дължи на технически проблем и да ли някой не знае нещо по въпроса.
Назад към Специалистите обясняват
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта