A319neo за презокеански полети

Тук ще прочетете разкази, обяснения и интересни факти от хората, които правят авиация.

A319neo за презокеански полети

Мнениеот ropotamo » 08 Яну 2013 20:32

Възможно ли е А319 нео в бъдеще да се използва за полети от София до Ню Йорк?

Сегашния А319 има обсег от около 6700км в конфигурация с две класи или 124 души. В уикипедия пише, че нео-то трябва да даде около 900км допълнителен обсег, шарклетите - още около 100км. Разстоянието от София до Ню Йорк е 7600км.
ropotamo
по-спотър
 
Мнения: 135
Регистриран на: 17 Апр 2012 17:29
Местоположение: Zurich/Burgas

Re: A319neo за презокеански полети

Мнениеот autom8 » 08 Яну 2013 20:45

И ако по метеорологични, или технически причини се наложи hold на машината, или промяна на маршрута (пренасочване към друго летище), какво ще се случи?
autom8
супер спотър
 
Мнения: 684
Регистриран на: 25 Май 2012 07:24

Re: A319neo за презокеански полети

Мнениеот akair » 08 Яну 2013 23:37

Може и по примера на полет BA01, който се изпълнява именно с А319 :D
Аватар
akair
супер спотър
 
Мнения: 1204
Регистриран на: 16 Авг 2009 18:50

Re: A319neo за презокеански полети

Мнениеот randi » 09 Яну 2013 00:23

akair написа:Може и по примера на полет BA01, който се изпълнява именно с А319 :D


Летят го с А318, който е с 32 бизнес места и има технически стоп в Shannon,Ireland.
SWITCH OFF or FUCK OFF
SaVe TheIr pLaNeT
CuT yOuR eMiSsIoN

Изображение
JetPhotos
Planepictures
Airliners
Аватар
randi
супер спотър
 
Мнения: 2183
Регистриран на: 13 Дек 2007 16:50
Местоположение: София

Re: A319neo за презокеански полети

Мнениеот ropotamo » 09 Яну 2013 01:06

autom8 написа:И ако по метеорологични, или технически причини се наложи hold на машината, или промяна на маршрута (пренасочване към друго летище), какво ще се случи?


Аз мислех че това е сметнато от производителя когато се специфицира максималната дължина на полета. Греша ли?
ropotamo
по-спотър
 
Мнения: 135
Регистриран на: 17 Апр 2012 17:29
Местоположение: Zurich/Burgas

Re: A319neo за презокеански полети

Мнениеот autom8 » 09 Яну 2013 02:02

ropotamo написа:Аз мислех че това е сметнато от производителя когато се специфицира максималната дължина на полета. Греша ли?

Не твърдя какво е сметнато от производителя. От това, което ти сам си писал
6700+900+100=7700 км
ropotamo написа: Разстоянието от София до Ню Йорк е 7600км.

Само с +100км. резерв не мисля, че е разумно да се лети до каквато и да е дестинация, още по-малко до презокеанска.
autom8
супер спотър
 
Мнения: 684
Регистриран на: 25 Май 2012 07:24

Re: A319neo за презокеански полети

Мнениеот akair » 09 Яну 2013 12:11

randi написа:
akair написа:Може и по примера на полет BA01, който се изпълнява именно с А319 :D


Летят го с А318, който е с 32 бизнес места и има технически стоп в Shannon,Ireland.

Да, 318 - мерси за корекцията. Идеята ми беше, че е с междинно кацане в SNN. :D
Аватар
akair
супер спотър
 
Мнения: 1204
Регистриран на: 16 Авг 2009 18:50

Re: A319neo за презокеански полети

Мнениеот Делян » 09 Яну 2013 17:06

Мисля че А319 ще е доста малък за 124 българи с всичките им туршии, консерви, буркани, ракии и т.н.
По скоро А319 е предназначен за къси разтояния, а ако трябва да се лети на дълги по-скоро бизнес конфигурация ще е по-удобно.
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4276
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: A319neo за презокеански полети

Мнениеот Toni » 10 Яну 2013 18:20

Говори се, че Airbus подготвят ER версия за 321Neo, която да се използва за заместник на 757 при презатлантичестките полети. В случая се има предвид от Англия, Франция, Белгия и Германия до Източния бряг. Ние имаме късмета да сме на другия край на Европа и няма да ни огрее :)
319Neo ще се справи само, ако е с допълнителни резервоари и с малко пътници, например като бизнес самолет. Дори и да има начин технически да се реализира такъв полет, то той няма да е икономически ефективен за авиокомпаниите.
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/DH8/E90/F70/IL8/M82/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6332
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: A319neo за презокеански полети

Мнениеот harrier » 12 Май 2013 12:45

akair написа:
randi написа:
akair написа:Може и по примера на полет BA01, който се изпълнява именно с А319 :D


Летят го с А318, който е с 32 бизнес места и има технически стоп в Shannon,Ireland.

Да, 318 - мерси за корекцията. Идеята ми беше, че е с междинно кацане в SNN. :D

Междинното кацане на отиване се налага поради две причини - на LCY полосата не е достатъчно дълга за да позволи безопасно излитане на А318 с гориво до JFK; освен това LCY няма служба, която да поеме граничния контрол към щатите. Навръщане и двата проблема отпадат.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5243
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16


Назад към Специалистите обясняват

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта