Страница 1 от 1

A319neo за презокеански полети

МнениеПубликувано на: 08 Яну 2013 20:32
от ropotamo
Възможно ли е А319 нео в бъдеще да се използва за полети от София до Ню Йорк?

Сегашния А319 има обсег от около 6700км в конфигурация с две класи или 124 души. В уикипедия пише, че нео-то трябва да даде около 900км допълнителен обсег, шарклетите - още около 100км. Разстоянието от София до Ню Йорк е 7600км.

Re: A319neo за презокеански полети

МнениеПубликувано на: 08 Яну 2013 20:45
от autom8
И ако по метеорологични, или технически причини се наложи hold на машината, или промяна на маршрута (пренасочване към друго летище), какво ще се случи?

Re: A319neo за презокеански полети

МнениеПубликувано на: 08 Яну 2013 23:37
от akair
Може и по примера на полет BA01, който се изпълнява именно с А319 :D

Re: A319neo за презокеански полети

МнениеПубликувано на: 09 Яну 2013 00:23
от randi
akair написа:Може и по примера на полет BA01, който се изпълнява именно с А319 :D


Летят го с А318, който е с 32 бизнес места и има технически стоп в Shannon,Ireland.

Re: A319neo за презокеански полети

МнениеПубликувано на: 09 Яну 2013 01:06
от ropotamo
autom8 написа:И ако по метеорологични, или технически причини се наложи hold на машината, или промяна на маршрута (пренасочване към друго летище), какво ще се случи?


Аз мислех че това е сметнато от производителя когато се специфицира максималната дължина на полета. Греша ли?

Re: A319neo за презокеански полети

МнениеПубликувано на: 09 Яну 2013 02:02
от autom8
ropotamo написа:Аз мислех че това е сметнато от производителя когато се специфицира максималната дължина на полета. Греша ли?

Не твърдя какво е сметнато от производителя. От това, което ти сам си писал
6700+900+100=7700 км
ropotamo написа: Разстоянието от София до Ню Йорк е 7600км.

Само с +100км. резерв не мисля, че е разумно да се лети до каквато и да е дестинация, още по-малко до презокеанска.

Re: A319neo за презокеански полети

МнениеПубликувано на: 09 Яну 2013 12:11
от akair
randi написа:
akair написа:Може и по примера на полет BA01, който се изпълнява именно с А319 :D


Летят го с А318, който е с 32 бизнес места и има технически стоп в Shannon,Ireland.

Да, 318 - мерси за корекцията. Идеята ми беше, че е с междинно кацане в SNN. :D

Re: A319neo за презокеански полети

МнениеПубликувано на: 09 Яну 2013 17:06
от Делян
Мисля че А319 ще е доста малък за 124 българи с всичките им туршии, консерви, буркани, ракии и т.н.
По скоро А319 е предназначен за къси разтояния, а ако трябва да се лети на дълги по-скоро бизнес конфигурация ще е по-удобно.

Re: A319neo за презокеански полети

МнениеПубликувано на: 10 Яну 2013 18:20
от Toni
Говори се, че Airbus подготвят ER версия за 321Neo, която да се използва за заместник на 757 при презатлантичестките полети. В случая се има предвид от Англия, Франция, Белгия и Германия до Източния бряг. Ние имаме късмета да сме на другия край на Европа и няма да ни огрее :)
319Neo ще се справи само, ако е с допълнителни резервоари и с малко пътници, например като бизнес самолет. Дори и да има начин технически да се реализира такъв полет, то той няма да е икономически ефективен за авиокомпаниите.

Re: A319neo за презокеански полети

МнениеПубликувано на: 12 Май 2013 12:45
от harrier
akair написа:
randi написа:
akair написа:Може и по примера на полет BA01, който се изпълнява именно с А319 :D


Летят го с А318, който е с 32 бизнес места и има технически стоп в Shannon,Ireland.

Да, 318 - мерси за корекцията. Идеята ми беше, че е с междинно кацане в SNN. :D

Междинното кацане на отиване се налага поради две причини - на LCY полосата не е достатъчно дълга за да позволи безопасно излитане на А318 с гориво до JFK; освен това LCY няма служба, която да поеме граничния контрол към щатите. Навръщане и двата проблема отпадат.