Както вече писах авиокомпаниите не се втрурват да обезщетяват клиентите си. Често се използват трикчета и всячески се опитват да се отърват от отговорност.
Попаднах на следната страница: http://www.euclaim.de/
Там безплатно може да се получи съдействие срещу такива инатливи авиопревозвачи. При успех те задържат около 30% от сумата. При неуспех пътникът не плаща нищо.
Държа да отбележа 2 неща - макар и сайтът да е немски той може да съдейства при всякакви случаи в рамките на Европейския съюз. И второто е, че големи закъснения също влизат в сферата на щети, които според последни съдебни решения е редно да се обезщетяват. Мога само да препоръчам на хора, изпитали на гърба си несгодите от отказ от бординг, големи закъснения и прекарали нощите по терминалите.