Нищо невиждано до момента... Не е задължително проблемите да са в наземния оператор. Може да са в крайната дестинация или някъде по маршрута да има претоварени трасета... Преди около месец в деня, в който летях, Франкфурт и Мюнхен закъсняха поради претоварени трасета, а във Виена имаше мъгла - така погледнато всички полети, обслужвани от Сусипорт бяха със закъснения, но "проблемът не беше в нашия телевизор"
. Все пак сигурността преди всичко. Един от малкото полезни ходове е на кацане в Мюнхен да се отправиш към най-близкия Service Desk и да обясниш какъв проблем имаш
. Ако успееш да ги убедиш, че наистина е много важно да стигнеш в крайната дестинация АSAP, служителите ще намерят начин да те закарат там според възможностите
. А и това е възможност да минеш през някое ново летище и да "тестваш" нов модел самолет
. *А са доста силни в Европа.
Успех и дано всичко мине безпроблемно!