Информация за Evrocontrol/Maastricht

Форум за всички аспекти на обслужването и управление на въздушното движение.

Мнениеот harrier » 24 Май 2007 12:41

?!
Kato ne e koi znae kakvo zashto tolkova malko hora go minavat? :roll:

Spored men tova beshe edin truden test, zashtoto se bazira do golqma stepen na izklu4itelno byrzi reakcii, individualen podhod kym zada4ite i mnogo, ama mnogo kysmet.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот Stoyan » 24 Май 2007 12:44

harrier написа:?!
Kato ne e koi znae kakvo zashto tolkova malko hora go minavat? :roll:

Spored men tova beshe edin truden test, zashtoto se bazira do golqma stepen na izklu4itelno byrzi reakcii, individualen podhod kym zada4ite i mnogo, ama mnogo kysmet.


Мисълта ми беше, че с малко повечко старание не е невъзможно!

А дозата късмет трябва да е голяма! :wink:
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот aviofen » 24 Май 2007 18:38

Ам статистически погледнато имате ли някаква престава какъв е процентът на издържалите FEAST?
Аватар
aviofen
най-спотър
 
Мнения: 212
Регистриран на: 07 Ное 2004 17:05
Местоположение: Бургас

Мнениеот harrier » 24 Май 2007 18:57

От всеки изпитен ден (говорим за първия FEASТ) от 12 души взимат около 3-ма за следобедната част. Числото варира разбира се, просто от разкази на познати, които са се явявали, а и от собствен опит, май са толкова.

След това вече Eurocontrol избират 16-20 от най-добре представилите се и ги канят на FEAST2.

Имай предвид нещо много важно - доколкото съм чувал всяка организация, използваща FEAST може да си го моделира според желанията. Този тест е подложен на доста критика от много специалисти главно поради малкото упражнения, тестващи ориентацията, както и заради сравнително лесната изпитна част по английски, към която няма устен изпит.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот aviofen » 24 Май 2007 20:10

Емо благодаря за подробния отговор.Стояне,ако може и ти да кажеш колко човека от колко успяха да минат първата част?
Аватар
aviofen
най-спотър
 
Мнения: 212
Регистриран на: 07 Ное 2004 17:05
Местоположение: Бургас

Мнениеот harrier » 24 Май 2007 20:11

За нищо, обещавам в следващите дни подробно описание на теста с графики :wink:
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот elbram » 24 Май 2007 21:37

Емо браво, пробихме най-накрая :)
Интересно ще е ако и Danko напише какво е станало с него.

Честно казано найстина не е чак толкова труден.
Аз съм сигурен че ако сега се явя пак и теста е в същия формат ще го взема.

От мойта група за втората част отидоха 4 от 12 човека.
...follow the follow me...
Аватар
elbram
по-спотър
 
Мнения: 135
Регистриран на: 25 Фев 2005 13:45
Местоположение: FL350

Мнениеот Stoyan » 25 Май 2007 00:03

aviofen написа:Емо благодаря за подробния отговор.Стояне,ако може и ти да кажеш колко човека от колко успяха да минат първата част?


От 12, 5 се класираха.
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот Danko » 27 Май 2007 20:49

Аз няма с какво да се похваля - резнаха ме :)
И точно концентрация му е майката! Трудни са кубувете накрая, числата които трябва да се помнят от listening-a и реакциите :)
Аз се разсеях на няколко пъти - при единия разказ от listening-a, при една задача, на която трябва да се определи кой самолет е с приоритет за кацане и излитане - започнах да отговарям много бързо и чак на последните 2 видях, че отдолу на екрана имало пояснения и забележки към всяка ситуация :)
С кубувете нямам никаква идея дали съм се справил - имаха по 3-4 страни, обозначени цветово и със стрелки. И бяха може би поне 20тина на брой.
Общо взето - това е :)
Danko
кандидат спотър
 
Мнения: 3
Регистриран на: 04 Апр 2007 15:59

Мнениеот harrier » 27 Май 2007 20:51

От твоята група колко минаха сутрешната част?
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот Danko » 27 Май 2007 21:43

5 човека успяха. Имаше и един българин, който така и не разбрах как се казва :shock: :)
Дано да е успял и на втората.
Danko
кандидат спотър
 
Мнения: 3
Регистриран на: 04 Апр 2007 15:59

Мнениеот harrier » 27 Май 2007 21:49

Брей, значи все пак доста българи се пробват. Вие сте били двама в един ден, ние бяхме трима.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот aviofen » 27 Май 2007 22:41

Питам се възможно ли е да напишете един блог,хората които са участвали в конкурса,относно това какво представлява теста и такива неща ?
Аватар
aviofen
най-спотър
 
Мнения: 212
Регистриран на: 07 Ное 2004 17:05
Местоположение: Бургас

Мнениеот harrier » 27 Май 2007 23:31

Както вече споменах, работи се по въпроса.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот enlighter » 12 Сеп 2007 18:28

Не смятам, че е толкова до късмет (поне при първата част на теста). Наистина трябват бързи рефлекси, бързо мислене и съобразителност. Помага доста и рутината при използване на мишка и клавиатура (демек да можеш да "цъкаш" бързо ;) ).

Аз се явявах преди 2 години като минах успешно първата част от теста. След седмица ми се обадиха да ме поканят за втори тест, но там за съжаление не се класирах. Живот и здраве мисля да опитам пак пролетта.
enlighter
кандидат спотър
 
Мнения: 6
Регистриран на: 11 Сеп 2007 16:46

ПредишнаСледваща

Назад към Ръководство Въздушно Движение

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта

cron