Страница 1 от 75

ДП "РВД" - подбор за "Ръководител Полети" - предишни подбори

МнениеПубликувано на: 27 Апр 2008 19:59
от asd
ДП „РЪКОВОДСТВО НА ВЪЗДУШНОТО ДВИЖЕНИЕ”



О Б Я В Я В А

подбор за длъжността "Ръководител на полети" (РП) за центровете за обслужване на въздушното движение на ДП "РВД" София, Бургас, Пловдив и Г. Оряховица

1. Кратко описание на спецификата на работа:
Осъществява обслужване на въздушното движение (ОВД) в гражданското въздушно пространство на Република България и осигурява ефективност и безопасност на полетите.
2. Минимални изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
2.1. Да са български граждани, не по-възрастни от 30 години към 31.12.2009 г.;
2.2. Образование: висше, с минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър”;
2.3. Да владеят английски език - писмено и говоримо на ниво, както следва:
• IELTS - 7.0 или
• TOEFL - 91 (internet based) или
• Cambridge ESOL Exams-Certification Advanced English (CAE)

3. Начини за провеждане на подбора:
3.1. Компютърно базиран специализиран тест за подбор на ръководители на полети (на английски език) - FEAST;
3.2. Събеседване.
4. Необходими документи:
4.1. Заявление по образец за участие в подбора. В заявлението всеки кандидат подрежда центровете за ОВД съобразно своите предпочитания за място на работа и декларира, че е съгласен с условията на провеждане на подбора;
4.2. Пълна автобиография, подписана собственоръчно от кандидата;
4.3. Пълно копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация, включително на приложенията към дипломите, подписани собственоръчно от кандидата за вярност с оригинала;
4.4. Кандидатите представят копия на валидни сертификати от IELTS или TOEFL или Cambridge ESOL Exams-Certification Advanced English (CAE) издаден през 2006/2007/2008 год.
4.5. Декларация от кандидата по образец, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответния ред от правото да заема длъжността.
4.6. Кандидатите, завършили учебни заведения в чужбина да представят документ, удостоверяващ, че дипломата е призната по установения ред в Република България от Министерството на образованието и науката.
5. Други условия:
5.1 Кандидатите преминали успешно подбора по т. 4 ще преминат първоначален медицински преглед пред комисия, за установяване на медицинска годност клас 3 за ръководител на полети без ограничения (Наредба № 21 за правилата за освидетелстване при определяне на медицинска годност за летателна работа и други видове авиационни дейности в гражданската авиация на Република България от 25.04.2007 г.).
5.2. На преминалите успешно подбора кандидати и притежаващи свидетелство за медицинска годност ще бъде предложен договор за обучение за ръководител полети-ученик.
5.3. Кандидатите, които не преминат успешно подбора, губят правото да участват в подбори за длъжност „ръководител на полети” за срок от две години. Това условие е в съответствие с препоръките на ЕВРОКОНТРОЛ за провеждане на теста FEAST.

6. Място и срок за подаване на документи:
6.1. Подаването на документите по т. 4 се извършва лично от всеки кандидат от 09:00 ч. до 16:00 ч. в Деловодството на ДП „РВД” на адрес: гр. София 1540, бул. „Брюксел” № 1, като заведените документи се изпращат до дирекция „Човешки ресурси”.
6.2. Документите по т. 4 се подават в срок до 16:00 часа на 16.06.2008 г.
Телефони за информация: (02) 937 1673, 937 1672.
Подборът е обявен със заповед № РД-12-107/23.04.2008 г. на генерален директор на ДП "РВД".

МнениеПубликувано на: 28 Апр 2008 19:55
от ATC
айде идвайте,жените са с предимство че са ни кът,аз ще лобирам за тях ..... :) шегувам се
ето малко полезно инфо за кандидатките

НАРЕДБА № 21 от 25.04.2007 г.за правилата за освидетелстване при определяне на медицинската годност за летателна работа и други видове авиационни дейности в гражданското въздухоплаване
http://caa.gateway.bg/upload/docs/NAREDBA21_2007.pdf

Наредба № 1 от 16.01.2003г.
за свидетелствата за правоспособност на авиационния персонал

http://caa.gateway.bg/upload/docs/NARED ... 012003.pdf

МнениеПубликувано на: 26 Юни 2008 09:36
от snake_m2000
Здравейте.Подадохте ли документите. Искам да ви попитам на някой обадиха ли му се вече за Feast test.

МнениеПубликувано на: 20 Юли 2008 19:25
от ATC
подбора е приключил ,честито на преминалите първата част,стискам палци за следващите изпити и обучение.На останалите които мислят да кандидатстват -да си подготвят и преминат тестовете по англййски ,мака,че критериите доколкото чух ще бъдат променени но незнам в каква степен

МнениеПубликувано на: 01 Авг 2008 14:32
от dumzy
какво стана с конкурса ? някой успял ?

МнениеПубликувано на: 02 Авг 2008 08:39
от ATC
да, доколкото разбрах двама.Наесен нов конкурс се очаква

МнениеПубликувано на: 02 Авг 2008 09:22
от dumzy
Ooo ! Двама !? Кой е щастливеца, или конкурса е бил за двама? :D При тея условия за кандидатстване мислех, че е само за един. Защо ли ? ето... обявата излиза на 24.04.2008г.

1) Кеймбридж Адванс CAE сертификат в ЦЯЛ свят важи до живот. От БГ РВД искат да е от последните две години.(друг е въпроса колко от работещите могат да го покрият).
2)записването за изпити за езиков сертификат
- CAE - срока е изтекъл през март 2008, изпита е 2 пъти годишно пролет и есен, и извънредната лятна сесия - резултати след 1-2 месеца - НЕ СТАВА
- IELTS - срока изтича в началотоа на април, има възможност за късна регистрация ,ако има места- т.е. СТАВА с МНООООГО КЪСМЕТ да се запишеш за май 2008 , а резултат я дочакаш , я не след месец !
-TOEFL - същата история както с IELST - с МНОГО КЪСМЕТ може и да стане да идеш на изпит средата на май 2008. Резултатите я дошли - я не след 3-4 седмици .
3) изискването за резулати - няма такива, за всеки УНИ на вън , и то за същата област АВИАЦИЯ - за АТконторлери са по ниски изискванията ЗА ВХОДНО НИВО английски. за IELTS e 5 !!!
4)Eurocontrol нямат изисквания за сертификат за английски, ние имаме и то какви (виж по-горе);
5)същата орагнизация от т.4 няма изискване за висше образование - в БГ имат;
6) МЕДИЦИНАТА - е как така е след подбора, не е ли наистина част от него? Или ще отидеш одобрен от РВД за student, пък те ще те върнат - "мобилни услуги" от "ДА, ДА" :D (тъжна история ама ще припадат и други.... )
7) само двама? нали конкурса е бил за 4 летишни центъра ?


И така на успелите честито - търпеливи инструктори и малко трафик :)
а по-тъмнозелените да слязат да бутат трамвая, че баира е стръмен...

МнениеПубликувано на: 02 Авг 2008 11:29
от harrier
Изикванията за знания по английски са прекалени. За да си РП не ти трябва Advanced, според мен един TOEFL е напълно достатъчен.

Eurocontrol официално не искат сертификат по английски, но съм убеден, че ако не представиш такъв може и да не те извикат. Най-важното обаче е, че нямат изискване за висше образование. Много по-изгодно за тях е да взимат хора на по 18-19 години, така че на около 21-22 вече да са в Operations Room и да си вършат работата. Тъй като в Maastricht UACC продуктивността на диспечърите е доста по-висока от тази на българските им колеги, стресът и работата на смени си казва своето и голяма част от РП-тата се прехвърлят на административни длъжности след една определена възраст. Мога да потвърдя, че във въпросния Operations Room не видях РП на видима възраст над 35. За секторът, в който прекарах половин час, имаше двама младежи на по 25 и една мацка на 29, която отговаряше за тях и проверяваше работата на единия.

Авиацията е сериозна работа и не бива да се допускат хора с връзки, а онези, които имат качествата. Иди го обяснявай на онези номенклатури в ГВА.

МнениеПубликувано на: 02 Авг 2008 12:42
от slice
за английския - всички сме на мнение, че тези изисквания са безумно. Но не толкова са безумни, колкото сроковете. Както пише колегата е абсурд за толкова малко време да си вземеш сертификатите. Тоест за да се явиш или ти трябва да си имал големия късмет случайно да си карал наскоро някой от изпитите или да знаеш преварително, че това ще се изисква... което разбира се поставя нормалния въпрос дали цялата работа не е нагласена по тази схема:

- на миналия конкурс влезна, който трябваше и беше завършил АТТ (преди се искаше да си от РП профила на АТТ)
- сега вкарват тези, които не са завършили АТТ по новата схема.

Естествено, че не е правилно да вкарваш връзкари, но дори и да го правиш какъв ти е проблема да вкараш и "нормални" при положение, че информацията ми е, че търсвт над 50 човека!

За висшето - при днешния прочит на гражданската авиация е глупаво да го изискваш, тъй като човек с висше се превръща по-трудно в зомбито "оператор".

МнениеПубликувано на: 02 Авг 2008 15:25
от Big G
Момчета, не забравяйте, че РВД е едно много привлекателно от финансова гледна точка предприятие. Затова винаги е имало много мераклии за работа в него. И ако за някоя позиция има интерес и от НАШИ хора, какво ви учудва в изискванията. Така е било, така е и сега. Минимален е % на постъпилите без протекции, особено в последните години. А по-тежките случаи са, когато за човека се открива раб. място. :wink:

МнениеПубликувано на: 03 Авг 2008 19:16
от ATC
не конкурса не е направен за двама ,а за колкото подадат документи ,а те са само двама натама не се знае колко ще завършат успешно обучението,пожелавам им успех .
Да наистина РВД е апетитна баница,но мама и татко или който и да е със силното рамо не могат да ти помогнат когато седнеш пред екрана, тама отговорност е твоя и това какво си научил и какво можеш е твоята упора.
Според мен изикването за висше действа като тест за интелигентност в другите държави, а фиста търси определени умения в кандидатите.Да и според мен изикванията за английски за малко неуместни особено краткия срок за представянето им,но знанието на езика е задължително.
Да одобрен ,не одобрен ако не покриеш медицинските норми ,дори по всяко време като РП - бревета на трупчета.
Кандидатствайте за Евроконтрол като е толкова лесно.Не искам да се заяждам с никой,даже напротив опитвам се да помогна и съм готов да отговоря на въпросите ви,заядливия тон няма да се толерира
Аз наистина работя като АТС и нямам отношение към конкурсите и изискванията

МнениеПубликувано на: 04 Авг 2008 11:00
от slice
трябва да причнаеш, че в системата има хора с "родители", които за нищо не стават но стоят, като друг им върши работата.

МнениеПубликувано на: 05 Авг 2008 01:05
от ATC
абе такива дето друг им върши работата няма,поне при РП ,особено на радарните места

МнениеПубликувано на: 05 Авг 2008 10:52
от Q23
slice написа:трябва да причнаеш, че в системата има хора с "родители", които за нищо не стават но стоят, като друг им върши работата.


На точните места трябва да се слагат точните хора.

Иначе баласт има във всяка организация. Иначе как ще се изявят точните хора ? :lol: :oops:

конкурс

МнениеПубликувано на: 06 Авг 2008 11:15
от snake_m2000
А някой знае ли кога на есен се очаква да има нов конкурс.