Страница 1 от 75

ДП "РВД" - подбор за "Ръководител Полети" - предишни подбори

МнениеПубликувано на: 27 Апр 2008 19:59
от asd
ДП „РЪКОВОДСТВО НА ВЪЗДУШНОТО ДВИЖЕНИЕ”



О Б Я В Я В А

подбор за длъжността "Ръководител на полети" (РП) за центровете за обслужване на въздушното движение на ДП "РВД" София, Бургас, Пловдив и Г. Оряховица

1. Кратко описание на спецификата на работа:
Осъществява обслужване на въздушното движение (ОВД) в гражданското въздушно пространство на Република България и осигурява ефективност и безопасност на полетите.
2. Минимални изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
2.1. Да са български граждани, не по-възрастни от 30 години към 31.12.2009 г.;
2.2. Образование: висше, с минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър”;
2.3. Да владеят английски език - писмено и говоримо на ниво, както следва:
• IELTS - 7.0 или
• TOEFL - 91 (internet based) или
• Cambridge ESOL Exams-Certification Advanced English (CAE)

3. Начини за провеждане на подбора:
3.1. Компютърно базиран специализиран тест за подбор на ръководители на полети (на английски език) - FEAST;
3.2. Събеседване.
4. Необходими документи:
4.1. Заявление по образец за участие в подбора. В заявлението всеки кандидат подрежда центровете за ОВД съобразно своите предпочитания за място на работа и декларира, че е съгласен с условията на провеждане на подбора;
4.2. Пълна автобиография, подписана собственоръчно от кандидата;
4.3. Пълно копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация, включително на приложенията към дипломите, подписани собственоръчно от кандидата за вярност с оригинала;
4.4. Кандидатите представят копия на валидни сертификати от IELTS или TOEFL или Cambridge ESOL Exams-Certification Advanced English (CAE) издаден през 2006/2007/2008 год.
4.5. Декларация от кандидата по образец, че не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответния ред от правото да заема длъжността.
4.6. Кандидатите, завършили учебни заведения в чужбина да представят документ, удостоверяващ, че дипломата е призната по установения ред в Република България от Министерството на образованието и науката.
5. Други условия:
5.1 Кандидатите преминали успешно подбора по т. 4 ще преминат първоначален медицински преглед пред комисия, за установяване на медицинска годност клас 3 за ръководител на полети без ограничения (Наредба № 21 за правилата за освидетелстване при определяне на медицинска годност за летателна работа и други видове авиационни дейности в гражданската авиация на Република България от 25.04.2007 г.).
5.2. На преминалите успешно подбора кандидати и притежаващи свидетелство за медицинска годност ще бъде предложен договор за обучение за ръководител полети-ученик.
5.3. Кандидатите, които не преминат успешно подбора, губят правото да участват в подбори за длъжност „ръководител на полети” за срок от две години. Това условие е в съответствие с препоръките на ЕВРОКОНТРОЛ за провеждане на теста FEAST.

6. Място и срок за подаване на документи:
6.1. Подаването на документите по т. 4 се извършва лично от всеки кандидат от 09:00 ч. до 16:00 ч. в Деловодството на ДП „РВД” на адрес: гр. София 1540, бул. „Брюксел” № 1, като заведените документи се изпращат до дирекция „Човешки ресурси”.
6.2. Документите по т. 4 се подават в срок до 16:00 часа на 16.06.2008 г.
Телефони за информация: (02) 937 1673, 937 1672.
Подборът е обявен със заповед № РД-12-107/23.04.2008 г. на генерален директор на ДП "РВД".

МнениеПубликувано на: 28 Апр 2008 19:55
от ATC
айде идвайте,жените са с предимство че са ни кът,аз ще лобирам за тях ..... :) шегувам се
ето малко полезно инфо за кандидатките

НАРЕДБА № 21 от 25.04.2007 г.за правилата за освидетелстване при определяне на медицинската годност за летателна работа и други видове авиационни дейности в гражданското въздухоплаване
http://caa.gateway.bg/upload/docs/NAREDBA21_2007.pdf

Наредба № 1 от 16.01.2003г.
за свидетелствата за правоспособност на авиационния персонал

http://caa.gateway.bg/upload/docs/NARED ... 012003.pdf

МнениеПубликувано на: 26 Юни 2008 09:36
от snake_m2000

МнениеПубликувано на: 20 Юли 2008 19:25
от ATC

МнениеПубликувано на: 01 Авг 2008 14:32
от dumzy

МнениеПубликувано на: 02 Авг 2008 08:39
от ATC

МнениеПубликувано на: 02 Авг 2008 09:22
от dumzy

МнениеПубликувано на: 02 Авг 2008 11:29
от harrier
Изикванията за знания по английски са прекалени. За да си РП не ти трябва Advanced, според мен един TOEFL е напълно достатъчен.

Eurocontrol официално не искат сертификат по английски, но съм убеден, че ако не представиш такъв може и да не те извикат. Най-важното обаче е, че нямат изискване за висше образование. Много по-изгодно за тях е да взимат хора на по 18-19 години, така че на около 21-22 вече да са в Operations Room и да си вършат работата. Тъй като в Maastricht UACC продуктивността на диспечърите е доста по-висока от тази на българските им колеги, стресът и работата на смени си казва своето и голяма част от РП-тата се прехвърлят на административни длъжности след една определена възраст. Мога да потвърдя, че във въпросния Operations Room не видях РП на видима възраст над 35. За секторът, в който прекарах половин час, имаше двама младежи на по 25 и една мацка на 29, която отговаряше за тях и проверяваше работата на единия.

Авиацията е сериозна работа и не бива да се допускат хора с връзки, а онези, които имат качествата. Иди го обяснявай на онези номенклатури в ГВА.

МнениеПубликувано на: 02 Авг 2008 12:42
от slice
за английския - всички сме на мнение, че тези изисквания са безумно. Но не толкова са безумни, колкото сроковете. Както пише колегата е абсурд за толкова малко време да си вземеш сертификатите. Тоест за да се явиш или ти трябва да си имал големия късмет случайно да си карал наскоро някой от изпитите или да знаеш преварително, че това ще се изисква... което разбира се поставя нормалния въпрос дали цялата работа не е нагласена по тази схема:

- на миналия конкурс влезна, който трябваше и беше завършил АТТ (преди се искаше да си от РП профила на АТТ)
- сега вкарват тези, които не са завършили АТТ по новата схема.

Естествено, че не е правилно да вкарваш връзкари, но дори и да го правиш какъв ти е проблема да вкараш и "нормални" при положение, че информацията ми е, че търсвт над 50 човека!

За висшето - при днешния прочит на гражданската авиация е глупаво да го изискваш, тъй като човек с висше се превръща по-трудно в зомбито "оператор".

МнениеПубликувано на: 02 Авг 2008 15:25
от Big G

МнениеПубликувано на: 03 Авг 2008 19:16
от ATC
не конкурса не е направен за двама ,а за колкото подадат документи ,а те са само двама натама не се знае колко ще завършат успешно обучението,пожелавам им успех .
Да наистина РВД е апетитна баница,но мама и татко или който и да е със силното рамо не могат да ти помогнат когато седнеш пред екрана, тама отговорност е твоя и това какво си научил и какво можеш е твоята упора.
Според мен изикването за висше действа като тест за интелигентност в другите държави, а фиста търси определени умения в кандидатите.Да и според мен изикванията за английски за малко неуместни особено краткия срок за представянето им,но знанието на езика е задължително.
Да одобрен ,не одобрен ако не покриеш медицинските норми ,дори по всяко време като РП - бревета на трупчета.
Кандидатствайте за Евроконтрол като е толкова лесно.Не искам да се заяждам с никой,даже напротив опитвам се да помогна и съм готов да отговоря на въпросите ви,заядливия тон няма да се толерира
Аз наистина работя като АТС и нямам отношение към конкурсите и изискванията

МнениеПубликувано на: 04 Авг 2008 11:00
от slice

МнениеПубликувано на: 05 Авг 2008 01:05
от ATC

МнениеПубликувано на: 05 Авг 2008 10:52
от Q23

конкурс

МнениеПубликувано на: 06 Авг 2008 11:15
от snake_m2000