Как се става пилот

Мнениеот harrier » 10 Фев 2007 14:53

Истината е да се пробва човек на много места. За кандидатите в Луфтханза - там ако ви вземат има наистина много добри възможности. Проблемът е, че примеат едва 4% от кандидатите си. Не че това трябва да ви спира, то и аз мисля да отида на тестове там догодина :wink:
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот Stoyan » 10 Фев 2007 17:20

12345 написа:
Тъй като вече залежите на екс Балкан за изчерпани ще се търсят какви да е пилоти с какави да е часове и авиокомпаниите щът не щът ще започнат да инвестират в кадри.


за часовете съм съгласен,но едва ли някоя авиокомпания ще инвестира в първоначално обучение на летци.Не казвам че е невъзможно просто Бг авиокомпаниите още не са достигнали нивота на компании като Singapore Airlines ,Cathay Pacific и др. където имат т.нар. кадетски програми.

Естествно един фроузън АТПЛ в такъв момента ще е голямо преимущество дори с 0 часа след придобиването му!


Не мисля така!Като цяло frozen ATPL e добре да си го изкараш,но това все пак е теория само!Трябва да имаш CPL/IR/ME за да могат да те вземат някъде (макар че някой ми беше казал за някъкъв прецедент в Бг дето някъкъв пич го били наели само с PPL и с 50 часа има-няма направо на ТУ-154 или МД-то не си спомням вече.Сега това са само слухове ,но както всички знаем в България всичко може да стане.. :wink: :lol:

В днешно време избор дал Господ за авиационни училища(дори и в България),а и откакто банките започнаха да отпускат кредити нещата се улесниха много.Аз си изкарах бревета в САЩ за 9 месеца има-няма,но ми костваше сума ти време +бачкане преди това.

Успех на всички
Ако имате по конкретни въпроси питайте ще се радвам да помогна.


Значи тук говориме за курс, включващ PPL, IR, CPL +frozen ATPL. Остава само нальота.

Напълно съм съгласен с мнението на Илия.

Nikolay написа:Относно финансирането за бъдещи пилоти засега няма подобно нещо, но след около 2-3 години съм убеден че ще има
А иначе, който знае немски да пробва в Германия - там са най-добрите възможности Wink
Аз лично ще пробвам навсякъде където мога


И тук не съм съгласен. Варианти за спонсориране има няколко.

Въпроса е, че не са добре развити!

harrier написа:Истината е да се пробва човек на много места. За кандидатите в Луфтханза - там ако ви вземат има наистина много добри възможности. Проблемът е, че примеат едва 4% от кандидатите си. Не че това трябва да ви спира, то и аз мисля да отида на тестове там догодина


Това е така. Огромния плюс е владеенето на езика.

За съжаление аз нямам шанс там, защото хал хабер си нямам от немски. Гороря само английски и испански, а френския ми е на ниво начинаещ любител...

Нека да стискаме палци тази наредба, която ще бъде подписана скоро, свързана с новите мед. изисквания за авиоперсонала да е по-реалистична, а не да важат правилата от преди 20 години....
Последна промяна Stoyan на 12 Фев 2007 18:46, променена общо 1 път
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот 12345 » 10 Фев 2007 18:22

Значи тук говориме за курс, включващ PPL, IR, CPL +frozen ATPL. Остава само нальота


Което не е никак малко :wink:

варянти за спонсориране има няколко.

Въпроса е, че не са добре развити


..и какви са те?
12345
спотър
 
Мнения: 67
Регистриран на: 18 Дек 2005 07:51

Мнениеот asd » 10 Фев 2007 21:19

Едно е заем за обучение, друго е авиокомпанията да инвестира в теб.
asd
супер спотър
 
Мнения: 765
Регистриран на: 29 Мар 2006 14:09
Местоположение: Варна

Мнениеот Stoyan » 11 Фев 2007 01:05

12345 написа:
Значи тук говориме за курс, включващ PPL, IR, CPL +frozen ATPL. Остава само нальота


Което не е никак малко :wink:

варианти за спонсориране има няколко.

Въпроса е, че не са добре развити


..и какви са те?


Съгласен, а колегата по-горе обясни вариантите.
Последна промяна Stoyan на 12 Фев 2007 18:46, променена общо 2 пъти
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот 12345 » 11 Фев 2007 12:33

колегата по-горе обясни варянтите.


аз така и не разбрах какви са вариянтите за спонсориране в България :oops: :?

моля пояснете :)
12345
спотър
 
Мнения: 67
Регистриран на: 18 Дек 2005 07:51

Мнениеот Stoyan » 11 Фев 2007 14:16

12345 написа:
колегата по-горе обясни варянтите.


аз така и не разбрах какви са вариянтите за спонсориране в България :oops: :?

моля пояснете :)


3 са.

1. Или си вадиш парите на куп и си независим (тряа да си много стабилен!)

2. Подписваш договор със Скорпио за определен брой години, като те ти предоставят парите (гарант са ти пред банка), но условностите са много...

3. От банка. Само, че там няма да ти отпуснат цялата сума, а част от нея при незнайно какви условия. Провери ако те вълнува в SG Express Bank.

Поздрави!
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот asd » 11 Фев 2007 14:51

2. Подписваш договор със Скорпио за определен брой години, като те ти предоставят парите (гарант са ти пред банка), но условностите са много...


Това наистина ли го предлагат? Дайте малко информация за "условностите"?
asd
супер спотър
 
Мнения: 765
Регистриран на: 29 Мар 2006 14:09
Местоположение: Варна

Мнениеот Stoyan » 11 Фев 2007 18:19

asd написа:
2. Подписваш договор със Скорпио за определен брой години, като те ти предоставят парите (гарант са ти пред банка), но условностите са много...


Това наистина ли го предлагат? Дайте малко информация за "условностите"?


Аа предлагат го. Но не е най-доброия вариант, защото трябва да подпишеш договор за 5 години напр, като се ангажираш да летиш когато те повикат (а знаем че там цедят персонала), като ко решиш да напуснеш плащаш неустойка от порядъка на 12 000 евро...
Последна промяна Stoyan на 12 Фев 2007 18:47, променена общо 1 път
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот 12345 » 11 Фев 2007 19:55

Или си вадиш парите на куп и си независим (тряа да си много стабилен!)


Tова не е спонсориране

Подписваш договор със Скорпио за определен брой години, като те ти предоставят парите (гарант са ти пред банка), но условностите са много...

За този вариянт съм съгласен.Донякъде кадетска програма,при положение че ти покриват всичко,но ако трябва да си изплащаш заема на банката то това вече не е спонсориране.

От банка. Само, че там няма да ти отпуснат цялата сума, а част от нея при незнайно какви условия. Провери ако те вълнува в SG Express Bank.


..и пак това това е заем не е компанията да инвестира в теб!


Пак казвам че Българските авиокомпании още не са дорасли да набират т.н кадети и едва ли за съжаление ще стане в близко бъдеще,още повече че вече сме в евросъюза и кандидати с CPL няма да липсват.Между другото BAC ще се опитат да вкарат ирански пилоти ,които да летят с Български те си колеги лятото от морето.. :)
12345
спотър
 
Мнения: 67
Регистриран на: 18 Дек 2005 07:51

Мнениеот asd » 11 Фев 2007 23:48

Хм, Скорпио ти стават гарант за заем 46 000 Евро, а искат неустойка само 12 000 Евро, ако летиш в друга авиокомпания? Нещо не ми излизат сметките, прекалено хубаво ми прозвуча за да е истина.
asd
супер спотър
 
Мнения: 765
Регистриран на: 29 Мар 2006 14:09
Местоположение: Варна

Мнениеот Stoyan » 12 Фев 2007 00:13

12345 написа:Или си вадиш парите на куп и си независим (тряа да си много стабилен!)


Tова не е спонсориране

Подписваш договор със Скорпио за определен брой години, като те ти предоставят парите (гарант са ти пред банка), но условностите са много...

За този вариянт съм съгласен.Донякъде кадетска програма,при положение че ти покриват всичко,но ако трябва да си изплащаш заема на банката то това вече не е спонсориране.

От банка. Само, че там няма да ти отпуснат цялата сума, а част от нея при незнайно какви условия. Провери ако те вълнува в SG Express Bank.


..и пак това това е заем не е компанията да инвестира в теб!


Пак казвам че Българските авиокомпании още не са дорасли да набират т.н кадети и едва ли за съжаление ще стане в близко бъдеще,още повече че вече сме в евросъюза и кандидати с CPL няма да липсват.Между другото BAC ще се опитат да вкарат ирански пилоти ,които да летят с Български те си колеги лятото от морето.. :)


Аз обясних всички варианти за плащане на обучението, част от които са спонсориране.

Колкото за неустойката, това съм чул, това казвам, като се стигне до там ще споделя.
Последна промяна Stoyan на 12 Фев 2007 18:48, променена общо 1 път
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот 12345 » 12 Фев 2007 10:20

Успех :)
12345
спотър
 
Мнения: 67
Регистриран на: 18 Дек 2005 07:51

Мнениеот Stoyan » 12 Фев 2007 15:08

12345 написа:Успех :)


Мерси, ще ми е нужен в количества!

А ти можеш ли да разкажеш малко повече за обучението в САЩ?
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот Nikolay » 12 Фев 2007 16:22

Абе Стояне, ти нали към РВД се беше ориентирал :P
aviate, navigate, communicate!
Аватар
Nikolay
супер спотър
 
Мнения: 505
Регистриран на: 30 Май 2005 09:59
Местоположение: Sofia, Bulgaria

ПредишнаСледваща

Назад към Обучение и образование

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

cron