aviofen написа:Мисля,че Slice може да хвърли повечко светлина по въпроса с държавната поръчка защото чух някакви такива подобни неща,че до 2 години ще отпадне напълно но не съм сигурен.
Апостол написа:Преди време имаше форум на студентите от катедра "Вуздушен транспорт" ,но не успявам да го намеря сега,даже разни книжки си бях изтеглил от там,ако някой го знае и още съществува,може да го пусне пак.
asd написа:Нищо лично против Еър Скорпио, но те както "оправят" випуските от Техническия университет - по-добре да не те "оправят" и теб така...Но като цяло държавната поръчка е начин за преминаване на държавни пари в частен джоб, не за произвеждане на ценни авиоационни кадри. Може би ако сам си плащаш ще станеш пилот за по-малко от 7 !? години и ще е сигуно, че ще те обучават за пилот. Но пък си плащаш солено, към 60 000 лв. май струвало обучение до бревет CPL/IR.
Stoyan написа:asd написа:Нищо лично против Еър Скорпио, но те както "оправят" випуските от Техническия университет - по-добре да не те "оправят" и теб така...Но като цяло държавната поръчка е начин за преминаване на държавни пари в частен джоб, не за произвеждане на ценни авиоационни кадри. Може би ако сам си плащаш ще станеш пилот за по-малко от 7 !? години и ще е сигуно, че ще те обучават за пилот. Но пък си плащаш солено, към 60 000 лв. май струвало обучение до бревет CPL/IR.
До Frozen ATPL e ~46 000 euro.
air-master написа:Stoyan написа:asd написа:Нищо лично против Еър Скорпио, но те както "оправят" випуските от Техническия университет - по-добре да не те "оправят" и теб така...Но като цяло държавната поръчка е начин за преминаване на държавни пари в частен джоб, не за произвеждане на ценни авиоационни кадри. Може би ако сам си плащаш ще станеш пилот за по-малко от 7 !? години и ще е сигуно, че ще те обучават за пилот. Но пък си плащаш солено, към 60 000 лв. май струвало обучение до бревет CPL/IR.
До Frozen ATPL e ~46 000 euro.
Не си заслужава толкова пари щото като излезеш от там не е 100% че ще работиш някъде - аз поне така си мисля иначе намерих някви цени - мисля че беше CPL-40000 евро не 60000лв.
Тъй като вече залежите на екс Балкан за изчерпани ще се търсят какви да е пилоти с какави да е часове и авиокомпаниите щът не щът ще започнат да инвестират в кадри.
Естествно един фроузън АТПЛ в такъв момента ще е голямо преимущество дори с 0 часа след придобиването му!
Назад към Обучение и образование
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта