12345 написа:Тъй като вече залежите на екс Балкан за изчерпани ще се търсят какви да е пилоти с какави да е часове и авиокомпаниите щът не щът ще започнат да инвестират в кадри.
за часовете съм съгласен,но едва ли някоя авиокомпания ще инвестира в първоначално обучение на летци.Не казвам че е невъзможно просто Бг авиокомпаниите още не са достигнали нивота на компании като Singapore Airlines ,Cathay Pacific и др. където имат т.нар. кадетски програми.Естествно един фроузън АТПЛ в такъв момента ще е голямо преимущество дори с 0 часа след придобиването му!
Не мисля така!Като цяло frozen ATPL e добре да си го изкараш,но това все пак е теория само!Трябва да имаш CPL/IR/ME за да могат да те вземат някъде (макар че някой ми беше казал за някъкъв прецедент в Бг дето някъкъв пич го били наели само с PPL и с 50 часа има-няма направо на ТУ-154 или МД-то не си спомням вече.Сега това са само слухове ,но както всички знаем в България всичко може да стане..
В днешно време избор дал Господ за авиационни училища(дори и в България),а и откакто банките започнаха да отпускат кредити нещата се улесниха много.Аз си изкарах бревета в САЩ за 9 месеца има-няма,но ми костваше сума ти време +бачкане преди това.
Успех на всички
Ако имате по конкретни въпроси питайте ще се радвам да помогна.
Nikolay написа:Относно финансирането за бъдещи пилоти засега няма подобно нещо, но след около 2-3 години съм убеден че ще има
А иначе, който знае немски да пробва в Германия - там са най-добрите възможности Wink
Аз лично ще пробвам навсякъде където мога
harrier написа:Истината е да се пробва човек на много места. За кандидатите в Луфтханза - там ако ви вземат има наистина много добри възможности. Проблемът е, че примеат едва 4% от кандидатите си. Не че това трябва да ви спира, то и аз мисля да отида на тестове там догодина
Значи тук говориме за курс, включващ PPL, IR, CPL +frozen ATPL. Остава само нальота
варянти за спонсориране има няколко.
Въпроса е, че не са добре развити
12345 написа:Значи тук говориме за курс, включващ PPL, IR, CPL +frozen ATPL. Остава само нальота
Което не е никак малковарианти за спонсориране има няколко.
Въпроса е, че не са добре развити
..и какви са те?
колегата по-горе обясни варянтите.
12345 написа:колегата по-горе обясни варянтите.
аз така и не разбрах какви са вариянтите за спонсориране в България :oops:
моля пояснете
2. Подписваш договор със Скорпио за определен брой години, като те ти предоставят парите (гарант са ти пред банка), но условностите са много...
asd написа:2. Подписваш договор със Скорпио за определен брой години, като те ти предоставят парите (гарант са ти пред банка), но условностите са много...
Това наистина ли го предлагат? Дайте малко информация за "условностите"?
12345 написа:Или си вадиш парите на куп и си независим (тряа да си много стабилен!)
Tова не е спонсориране
Подписваш договор със Скорпио за определен брой години, като те ти предоставят парите (гарант са ти пред банка), но условностите са много...
За този вариянт съм съгласен.Донякъде кадетска програма,при положение че ти покриват всичко,но ако трябва да си изплащаш заема на банката то това вече не е спонсориране.
От банка. Само, че там няма да ти отпуснат цялата сума, а част от нея при незнайно какви условия. Провери ако те вълнува в SG Express Bank.
..и пак това това е заем не е компанията да инвестира в теб!
Пак казвам че Българските авиокомпании още не са дорасли да набират т.н кадети и едва ли за съжаление ще стане в близко бъдеще,още повече че вече сме в евросъюза и кандидати с CPL няма да липсват.Между другото BAC ще се опитат да вкарат ирански пилоти ,които да летят с Български те си колеги лятото от морето..
12345 написа:Успех
Назад към Обучение и образование
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта