Как се става пилот

Мнениеот slice » 14 Фев 2007 09:42

Не е съвсем така, познавам поне един човек, който го взеха в България Ер с американски бревет и си му платиха са българския... Сега си лети като пич
Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот 12345 » 14 Фев 2007 11:25

В момента ГВА се опитва (или има намерение да се опита) да приравнят българският лиценз на JAA license.Миналата година кoгато си приравнявах FAA CPL на български нямах никакви проблеми(с изключение на това че ми бяха затрили файла някъде та чаках цяло лято докато ми станат работите и да почна леговете:( ),дори се бях малко спекъл с теоретичните изпитите които трябваше да държа пред ГВА.Учех като за световно и в крайна сметка какво,заключихани в една стая и всеки почна да вади пищови,къртечници,базуки... :lol: един пич дори си извади лаптопа на масата-пълна пародия :-D

С тези критики към нашето ГВА от eвропа,не се знае колко време ще им отнеме да приравнят лицензите.Ако стане до година,година и половина, то това е добре дошло за хора с чужди бревети( американски,канадски,австралийски и т.н). ако стане по-рано,незнам ще е тегаво ама пак ще става.
12345
спотър
 
Мнения: 67
Регистриран на: 18 Дек 2005 07:51

Мнениеот Nikolay » 20 Фев 2007 19:03

Като преглеждах сайта на ЧТК мидях че обучението за професионален пилот протича така да се каже в три нива: PPL/IR/CPL.
Въпросът ми ME-то къде се губи и може ли без него да станеш втори пилот?До колкото знам всеки втори пилот, летящ на пътнически самолет, трябва да си има и мулти енджин :?
aviate, navigate, communicate!
Аватар
Nikolay
супер спотър
 
Мнения: 505
Регистриран на: 30 Май 2005 09:59
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот harrier » 20 Фев 2007 19:15

Без ME няма как да станеш втори пилот на 737 например. Принципно хората препоръчват ME да се изкара преди CPL, тоест след като направиш нальот от 100 часа. За да изкараш CPL нальотът ти трябва да е над 140 часа.

Между другото според международните стандарти IR може да се изкара и след CPL, но от гледна точка трупане на опит май е по-добре след PPL.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот asd » 20 Фев 2007 22:07

До колкото знам, CPL+IR+ME в Скорпио се изкарва с интегриран курс (включващ и PPL като междинно стъпало). Предполагам навсякъде биха предложили интегриран курс, ако започваш от нула и искаш да станеш втори пилот на Боинг.
asd
супер спотър
 
Мнения: 765
Регистриран на: 29 Мар 2006 14:09
Местоположение: Варна

Мнениеот Stoyan » 20 Фев 2007 22:37

asd написа:До колкото знам, CPL+IR+ME в Скорпио се изкарва с интегриран курс (включващ и PPL като междинно стъпало). Предполагам навсякъде биха предложили интегриран курс, ако започваш от нула и искаш да станеш втори пилот на Боинг.


Е да, но модулните са по-добри. Същите пари същото летателно време. Разликата е, че при интегрирания курс взимаш теорията вместо за 2 години за 1. Но така или иначе с времето за летене пак стават 2, тъй че по-добре модула.
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот gig » 20 Фев 2007 22:48

Къде взимаш за 1 г. теорията?
В ЧТК са 2 г. теоретично обучение за ATPL :!:
Александър Младенов: "... сбирка без теб е като авиошоу без Свилен Иванов!"
Аватар
gig
по-спотър
 
Мнения: 179
Регистриран на: 16 Дек 2003 13:20
Местоположение: Sofia

Мнениеот Stoyan » 21 Фев 2007 11:36

GIG написа:Къде взимаш за 1 г. теорията?
В ЧТК са 2 г. теоретично обучение за ATPL :!:


При интегрирания курс е за 1.
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот gig » 21 Фев 2007 11:49

"Обучението протича в четири семестъра (две години). То осигурява необходимите теоретични знания за ниво АТPL - транспортен пилот от ГА. "
от http://www.aviocenter.com/pilot-bg.htm
Александър Младенов: "... сбирка без теб е като авиошоу без Свилен Иванов!"
Аватар
gig
по-спотър
 
Мнения: 179
Регистриран на: 16 Дек 2003 13:20
Местоположение: Sofia

Мнениеот Stoyan » 21 Фев 2007 11:52

GIG написа:"Обучението протича в четири семестъра (две години). То осигурява необходимите теоретични знания за ниво АТPL - транспортен пилот от ГА. "
от http://www.aviocenter.com/pilot-bg.htm


Приятелю, вярвай ми, този сайт го знам много добре, но за да го твърдя значи съм проучил.

Преди 2 седмици говорих с проф. Маджаров и със Стелян Радович по въпроса над 2 часа.
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот gig » 21 Фев 2007 12:01

ОК - вярвам ти :D
Преди (2002-2004 г.) теорията за интегрирания курс ATPL беше планирана за 2г., а за теорията за интегрирания курс CPL/IR беше 1г.
Но тогава нямаше достатъчно кандидати за тези курсове. Сега вече се провеждат такива курсове и може би има промяна. Все пак нещата се развиват.
Александър Младенов: "... сбирка без теб е като авиошоу без Свилен Иванов!"
Аватар
gig
по-спотър
 
Мнения: 179
Регистриран на: 16 Дек 2003 13:20
Местоположение: Sofia

Мнениеот Апостол » 21 Мар 2007 22:13

Тези с тяхните 83 самолета вече и училище са си отворили:

http://fs.airberlin.com/
Апостол
супер спотър
 
Мнения: 697
Регистриран на: 13 Дек 2006 20:44

Мнениеот harrier » 21 Мар 2007 22:46

Те май и досега провеждаха някакво обучение от/до. Гледам, че взеха доста хора на по 23-24 години за втори пилоти на А319/320 през последните 1-2 години, които те обучиха.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот Nikolay » 09 Май 2007 21:11

Този въпрос не е 100% за тука, но все пак ще питам :-)
За да вземеш 1-ви клас медицинско за пилот, трябва ли гръбнакът да е идеално прав....в смисъл, гледат ли ти гръбнака?
Моля който я е минавал, да каже :!:
:wink:
aviate, navigate, communicate!
Аватар
Nikolay
супер спотър
 
Мнения: 505
Регистриран на: 30 Май 2005 09:59
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот Stoyan » 09 Май 2007 22:22

Първо, аз не зная никое гръбначно животно (същество) с идеално прав гръб.

На гърба има няколко извивки, имащни S-образна форма, наречени лордози и кифози. Лордозите са с изпъкване напред, докато кифозите- с изпъкване назад.

Ако имаш предвид да са ти изправени раменете, това е друго нещо.

От неизправени рамене могат да възникнат няколко проблема, които не би се радвал да имаш...

Именно поради тази причина е хубаво да са ти изправени раменете.

ПОздрави! :wink:
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

ПредишнаСледваща

Назад към Обучение и образование

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта