NikeBetterWorld написа:Добре.... Щом никой нищо не знае, имам друг въпрос:
Значи, с тези курсове и летателни часове дали ще ме приемат в Бг Ер (или пък по-добре вие кажете къде е най-добре):
PPL,VFR,RTI,SE,VFRN,CPL,ATPL(Frozen),ME,IR.
Total Theor. hours: 800
Total time Flight hours: 200
Real Flight hours: 200
Single engine: 170
Night Flight hours: 5
Multiengine:30
Instrumental hours:55
Дали ще стигнат, понеже школата предлага и други "добавки" като: MCC AIRBUS 320 Simulator, JOC AIRBUS 320 Simulator, Type Rating AIRBUS A320, A320 Real Flight - Take off and Landings, Line Training, How to prepare a interview for airline? Theory, Theory ofl AIRBUS 320, Real Flight hours on type.
Благодаря предварително!:-)
Послепис: като казвам "школата" не имам предвид училището на Луфтханза
Ако говорим за този момент, в България Ер няма да те вземат. Минималното изискване там е 1500 часа, чувал съм че ако имаш връзки може да се свали до 1000 часа.
Аз лично търся работа от както съм завършил CPL(A) преди 2 години без успех за момента.
Имам около 180 часа и следните курсове CPL(A), IR(A), MEP-L, MCC, Jet Fam - валидни.
Имам и около 65 часа на тренажор, които никой не гледа.
Шанс да започнеш като пилот в някоя българска фирма, ако само си изкарал обучението в учебния център, имаш ако:
1. имаш много дебели връзки или
2. работил си на друга позиция във фирмата няколко години или
3. платиш си type rating-а и ги убедиш да те вземат.