tupolev144 написа:А ти сериозно ли мислиш, че аз имам нещо против София? Имам против дребни душици, които пречат на авиацията да се развива като изхождат единствено от ЛИЧНИ интереси и в предходния си пост изброих една част от документирани такива примери, как това се случва. Не говорим за 1/2 полета на ден, а за появилата се заплаха Райън да увеличи линиите си от Пловдив, която по принцип все още не е отминала. Последната капка за банването ми от форума не беше, че съм написал нещо в друга тема, а че си позволих да изпиша малко преди това ръста на броя обслужени пътници по летищата ни за 2012 г.: +9% LBPD; +5% LBBG/LBWN и недопустимото за някои -0,2% за LBSF. Е тук е проблема, този 1/2 полет на ден се възприема като причината за този минус, а не се вижда, че трафика на София като цяло пада и каква е основната причина, никой не смее да анализира, важното е да уредим в Пловдив да нама трафик.
Що се отнася до фонда, изложени бяха данни за многократната възращаемост на парите инвестирани там, но "другарите" успяха да "убедят" и кмета да спре инвестицията, защото у нас така се прави "ПАЗАР". Същият този Райън, можеше да генерира милионен пътникопоток, който би носил милиони приходи за страната ни, както и приходи за радарно обслужване на FR не на летището в Пловдив, а на София. И докато в останалите държави, търсят какви ли не възможности да увеличават трафика си по летищата поради скорощното предстоящо въвеждане на ЕЕН, ние умниците се чудим как да го изгоним, защото не е до столицата, която много уважавам, но не искам да живея в нея по много причини.
О-о-о, значи дребните душици в София спирали развитието на авиацията в Пловдив!
Хм, и всичките общини около Пловдив са спрели да слагат пари във фонда не защото им е много скъпо и неизгодно а защото дребните душици от София са им заповядали! Е, да започвам да те разбирам, просто трябва да започна да мисля като теб.
Трябва да поработиш в отдела на каквато и да е компания където пряко може да видиш как влизат и излизат пари, тоест да видиш че плащането на сметки не е много лесно особено когато няма възвращаемост. Тогава може и да разбереш защо на общините не им се хвърля пари на вятъра!
Ако наистина знаеш че някой спира развитието нарочно го кажи тук! Не хвърляй някакви си общи популистки обвинения към еди кой си незнаен чиновник/дребна душица.
Някога мислил ли си защо дори Bulgaria air и Wizzair не летят до Пловдив? Явно не им излизат сметките да летят до Пловдив.
А що се отнася до статистиката която си дал мога да ти кажа че сравнението ти е грешно. Ти тези милионни ги има за нищо
.
Първо софийският трафик е установен и развит защото е започнал да се развива от преди десетилетия. При такъв вид трафик не може да очакваш много големи положителни проценти. Въпреки, че имаше години когато процентите бяха много големи!
Пловдивският трафик се е вдигнал! Много хубаво само че той е започнал от нула. Това все едно Rayanair да започнат да летят до Горна и разбира се че трафика ще се вдигне със 100% дори......
И пак да повторя ако познаваш някой който определено си е поставил за задача да спира многомилионният трафик към Пловдив му кажи името тук за да го разнищиме. Не хвърлял обвинения към спотърите защото едвали някой спотър тук се чуди как да спре този многомилионен трафик към Пловдив.
Посочи конкретни имена на дребни душици които спират този огромен трафик!
И разбира се гледай да не са пловдивчани като кмета ти защото този спор става безмислен.....