Uploаd-нах снимки, но те не бяха одобрени, защо?

Тук ни питайте, критикувайте и хвалете!

Re: Uploаd-нах снимки, но те не бяха одобрени, защо?

Мнениеот Trastichko » 13 Сеп 2012 14:28

Искам да поздравя колегите спотъри за огромното количество снимки качени в опашката за одобрение, вече задминахме ерлайнерс по време необходимо за одобрение/отхвърляне на една снимка ...
Аватар
Trastichko
супер спотър
 
Мнения: 561
Регистриран на: 07 Фев 2011 16:29

Re: Uploаd-нах снимки, но те не бяха одобрени, защо?

Мнениеот Toni » 13 Сеп 2012 14:41

Благодаря за поздравите :drinkers:
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: Uploаd-нах снимки, но те не бяха одобрени, защо?

Мнениеот Big G » 13 Сеп 2012 14:59

Trastichko написа:Искам да поздравя колегите спотъри за огромното количество снимки качени в опашката за одобрение, вече задминахме ерлайнерс по време необходимо за одобрение/отхвърляне на една снимка ...

Е, в замяна на това ефекта е "поразяващ" :) 15 снимки наведнъж. Тия дето са чакали повече от седмица и са директно на 2ра страница, ще има да се надяват на гледаемост или иначе казано...впрочем той Любо Пенев го беше казал по-простичко преди доста време. :-D
И нищо лично към Ту134, ама редно ли е да се пускат толкова много снимки наведнъж, пък било то и от такова събитие. Какво ще кажат скриинърите? Нали уж се равняваме по А.net :shock: Хайде сега Чавдар и Димо да повторят упражнението :lol:
Started 1967.
Аватар
Big G
супер спотър
 
Мнения: 1532
Регистриран на: 01 Мар 2007 19:41
Местоположение: У дома

Re: Uploаd-нах снимки, но те не бяха одобрени, защо?

Мнениеот Toni » 13 Сеп 2012 15:39

Не виждам днешни снимки на втора страница. Всички нови са на последната, която е с 20 позиции.
Изтърка ми се езика да обяснявам, че не се сръвняваме нито с а.нет, нито с джетфотос, нито с плейнпикчърс.
За лошо или за дорбо, ние сме си ние :)
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: Uploаd-нах снимки, но те не бяха одобрени, защо?

Мнениеот Big G » 13 Сеп 2012 22:10

Toni, не съм казал "сравняваме", а "равняваме", което е различно. Както и да е. Относно 20те позиции на последната страница, много съм учуден. Ако съм гледал само на моя комп щях да кажа, че повредата е в моя TV, но аз съм гледал от много други и навсякъде и винаги са били по 10 на страница. Така, че ако има някакъв тарикатлък за гледане на 20 фотки на страница, подскажи на непросветения Big G. Thks in adv !!! :wink:
Started 1967.
Аватар
Big G
супер спотър
 
Мнения: 1532
Регистриран на: 01 Мар 2007 19:41
Местоположение: У дома

Re: Uploаd-нах снимки, но те не бяха одобрени, защо?

Мнениеот DinoZavrov » 13 Сеп 2012 22:22

Съзнавайки вероятността да се сдобия с омразата на някои от тук списващите и „качващи” снимки, а също и собствената ми отдалеченост от върховете на авио фотографията, ще споделя лично мнение от позицията на относителна „житейска древност” без да омаловажавам напористоста на младите таланти и скептичната критичност на по-възрастните такива. Пиша с главни букви, което според етикета се тълкува като „повишаване на тон”, но понякога се налага да се въдворява ред! (Моля да не бъда асоцииран с Це*** Ца****) ТУК СМЕ СЕ СЪБРАЛИ ЗАЩОТО НЕЩО НИ ОБЕДИНЯВА (Капиши?) ТУК НЕ СМЕ ДА СИ МЕРИМ „ОБЕКТИВИТЕ” ИЛИ ДА ПОДРАЖАВАМЕ НА ДРУГИ САЙТОВЕ. Надявам се да се съгласите с разбирането ми, че ценното е:
Toni написа:За лошо или за дорбо, ние сме си ние

След по-малко от два часа е Кръстовден и ако вярваме искрено, ще се отървем от болежките си – били те телесни или душевни
Най-добри пожелания на всички спотъри! :-)
Аватар
DinoZavrov
супер спотър
 
Мнения: 1034
Регистриран на: 29 Ное 2008 17:42
Местоположение: Sofia

Re: Uploаd-нах снимки, но те не бяха одобрени, защо?

Мнениеот HORNISE » 13 Сеп 2012 22:23

Доколкото виждам ако се натисне бутона "Last added" на първа страница се отваря този линк и са по 20 на страница.
Ако първо се отвори страница "Снимки" и от там се натисне бутона "Последно добавени" се отваря такъв линк където са по 10 на страница.
На ръка може да си промени параметъра в URL-а http://www.bgspotters.net/constructor.p ... perpage=10, където последното число определя броя снимки на страница, но не е много практично.
I take pictures, Photographic pictures...

Изображение
Аватар
HORNISE
член на екипажа
 
Мнения: 1887
Регистриран на: 16 Дек 2003 12:54
Местоположение: София

Re: Uploаd-нах снимки, но те не бяха одобрени, защо?

Мнениеот tu-134 » 19 Сеп 2012 22:40

Big G написа:И нищо лично към Ту134, ама редно ли е да се пускат толкова много снимки наведнъж, пък било то и от такова събитие. Какво ще кажат скриинърите? Нали уж се равняваме по А.net :shock: Хайде сега Чавдар и Димо да повторят упражнението :lol:


Ще ме извиниш но тук не си точно прав! :D . Предполагам не си забелязал, но по правило след като съм бил на събитие/учение/авиошоу/т.н. по принцип пускам снимките който съм избрал в серийки от 5-7 снимки. После чакам да се одобрят и после след 1-2 дни пак пускам серийка.

Това на предвид, наистина от Жуковски пуснах по голяма серия (14 снимки). Не че дължа обяснение но все пак ще го дам. От двата дни на това събитие имам над 220 обработени снимки, който ако искам мога да почна да ги качвам тук или в който и да е друг сайт. От тях, има много малко дублиращи и почти всичките са с различна композиция/мотив/тип самолет/борден номер/регистрация/т.н... така че не може да се каже че обработвам през 3 кадъра и са все еднакви. Разбира се, нема да кача 200 снимки. От тях, през много ситно сито си отбелязах 20-30 снимки който може да се каже са по "добри" или "интересни". Следователно проверих какво ВЕЧЕ са качили Чавдар (който също пусна около 10 снимки наведнъж!) и Димо и така отсях още. След това гледах да избера снимки с различни типове самолети за да има разнообразие (а не примерно да пусна 3-4 снимки на Су-35 например, пък колкото и да са добри). И така стигнах до тази бройка - 14 снимки, от над 200 обработени, от няколко хиляди кадъра. Ако това е много дадено МАЩАБА на събитието, добре, в бъдеще нема да пускам толкова.

За справка, последния път когато пуснах серия по голяма от "стандартния" ми размер беше Май месец с президентските самолети след НАТОвското събиране в Чикаго.

Искам да попитам, моя ли е вината (и въобще има ли некой фотограф вина), че хората ги мързи да натиснат копчето за втора страница? А като гледам броят гледания, ги мързи и на снимката да натиснат? Как да знам аз колко снимки са в опашката че да не взема да пусна повече и да стане пак некой да е на "втора" страница? Щом некой твърдат че се сравняваме с а.нет...ами там е по 15 снимки на страница. След като втора страница означава едва ли не че там почти никой не гледа...ами за какво е този сайт тогава ако не за гледане на снимки?? Поне аз, като член на сайта от самото създаване (когато и фотоапарат не знаех как да включа) винаги съм идвал първо с цел да гледам снимки, и колкото повече нови снимки имаше толкове по се радвах. Мнението на big G клони към идеята да се качват по МАЛКО снимки. Ще ме извиниш, но това не е ли ПРОТИВ развитието на сайта? Тоест, с течение на времето би трябвало да има ПОВЕЧЕ фотографи и следователно ПОВЕЧЕ снимки нали?? Защо тогава напоследък тенденцията изглежда точно обратна? Обяснете как след като сайта има стотици посетителя на ден, една снимка която три дни стой на главната страница не може да събере 100 гледания?

Това са повече риторични въпроси но искам да помислите...

А за това аз колко пускам, ами аз съм питал Антон (HORNISE) няколко пъти дали не пускам много неща но отговора е бил че няма проблеми. И все пак както казах се ограничавам. От по големите събития едва 10% от снимките ми се качват на сайта. Особенно през последната година имам стотици ако не хиляди обработени снимки който не съм ги пускал тук. Обяснете ми как по друг начин да пусна снимки от голямомащабно събитие както това в Жуковски или Ред Флаг? След като аз качвам много защо тогава и другите не качват много? В крайна сметка се опитвам да покажа нещо по различно и по интересно от това което може да се види редовно в SOF и PDV.
Аватар
tu-134
супер спотър
 
Мнения: 657
Регистриран на: 04 Яну 2004 06:51
Местоположение: Chicago

Re: Uploаd-нах снимки, но те не бяха одобрени, защо?

Мнениеот randi » 09 Апр 2013 11:32

Защо на Sharklet - а изписвате в скоби "SL"? Никъде не се отбелязва по този начин и не се изписва нищо допълнително след модела на машината.
SWITCH OFF or FUCK OFF
SaVe TheIr pLaNeT
CuT yOuR eMiSsIoN

Изображение
JetPhotos
Planepictures
Airliners
Аватар
randi
супер спотър
 
Мнения: 2183
Регистриран на: 13 Дек 2007 16:50
Местоположение: София

Re: Uploаd-нах снимки, но те не бяха одобрени, защо?

Мнениеот Toni » 09 Апр 2013 12:53

randi написа:Защо на Sharklet - а изписвате в скоби "SL"? Никъде не се отбелязва по този начин и не се изписва нищо допълнително след модела на машината.


Защото има 737-800 и -800WL :)
Видях на още едно място А320-214SL (SharkLet) и ми допадна като вариант за различаване на нормалните 320 от шарклетираните.
Ако тръгнем по тази логика, никъде не трябва да се пише Boeing 747-830, защото правилното е 747-8i :)

Отворен съм да дискутираме темата и да прием общ стандарт.
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: Uploаd-нах снимки, но те не бяха одобрени, защо?

Мнениеот Niki Cvetkov » 09 Апр 2013 13:04

За статистиката :
- www.planespotters.net - Airbus A320-2ХХ(WL)
- www.airliners.net - А320-2ХХ .
- www.ch-aviation.ch - A320-200 (sl)

Щом са си го измислили да е Sharklet и искат да се различават от Боинг по-добре да е (SL) :)
Niki Cvetkov
по-спотър
 
Мнения: 151
Регистриран на: 19 Окт 2012 10:48

Re: Uploаd-нах снимки, но те не бяха одобрени, защо?

Мнениеот Vladimorka » 09 Апр 2013 13:47

В сайта на летището нали го бяха белязали с 32A - предполагам си има "официален" код. Някъде го водеха и като A320E(nhanced). Според мен SL върши работа, поне докато не се появи някъде официално означение
Vladimorka
супер спотър
 
Мнения: 728
Регистриран на: 02 Фев 2010 17:24

Re: Uploаd-нах снимки, но те не бяха одобрени, защо?

Мнениеот Toni » 09 Апр 2013 17:52

Това 32А, очевидно е новия код за 320Sharklet, fr24 също го изписва така. За 320neo ще има нови кодове защото иначе всичките модели/модификации ще се бъркат.
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: Uploаd-нах снимки, но те не бяха одобрени, защо?

Мнениеот Niki Cvetkov » 10 Апр 2013 09:08

Toni написа:Това 32А, очевидно е новия код за 320Sharklet, fr24 също го изписва така. За 320neo ще има нови кодове защото иначе всичките модели/модификации ще се бъркат.


A 319 и 321 с шарклети как ще се изписват ? 31A , 33A :roll:
Niki Cvetkov
по-спотър
 
Мнения: 151
Регистриран на: 19 Окт 2012 10:48

Re: Uploаd-нах снимки, но те не бяха одобрени, защо?

Мнениеот Toni » 10 Апр 2013 10:15

А може 32А да е общия код на семейството 319-321 със шарклети, както 32S е общия код за 318/319/320/321.
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

ПредишнаСледваща

Назад към Сайтът

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта