mitkobiker написа:Преди секунди над София с безумен заход към 09 мина А320 на MyAir... определено над Гара Подуене летеше към старата писта и дори леко южно от стандартния заход към старата писта!!! т.е. от тук до бетона е имал не повече от няколко секудни за корекция в курса.... някой има ли представа дали италианците не са се стоварили на стара писта в крайна сметка?
Delyan Kovachev написа:в крайна сметка touch-and-go ли са направили?
harrier написа:Деляне, процедурата се нарича missed approach ама Стоян се прави на интересен и не иска да си каже направо При touch and go имаме опиране в полосата и след това повторно излитане (простартиране).
tedier написа:Обяснението на пилота бе,че така го е водило схемата за VOR/DME заход --което е необосновано защото по старата схема радиалът беше 268, а на новата е 271.....Оставам без коментар... Винаги се притеснявам от италианците,мислех си че поне тези ще идват подготвени..(а в началото дори самия той искаше полоса 09) Най-накрая каза че е видял big X ,ама не искал да прави маневри по-лесно било да мине на втори кръг
mitkobiker написа:Преди минути LZ-BOR и D-ACKC прелетяха към 09 с не повече от минута разлика! За пръв път в София ми се случва да видя приземяване през толкова малък интервал
Може би германците бяха избързали малко, защото Боинга така или иначе си пристигна с 1 час преди разписанието
Много е приятно вечер или при много добра видимост да набюдавам опашка от самолети на заход... но винаги до сега приземяванията са били подредени на поне 3-4 мин. едино от друго.
Това кацане беше ли според изискванията за безопасност в София?
harrier написа:По правило сепарацията се определя от това какъв клас са самолетите (Medium, Heavy и тн) и варира доста.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта