KRAKOMOBILA написа:Иначе - ливреята си е същата като сега.
Погледни през прозореца и помисли още веднъж !
Когато намеря време, ще ти "отщракам" няколко от сегашните!
KRAKOMOBILA написа:Иначе - ливреята си е същата като сега.
DinoZavrov написа:KRAKOMOBILA написа:Иначе - ливреята си е същата като сега.
Погледни през прозореца и помисли още веднъж !
Когато намеря време, ще ти "отщракам" няколко от сегашните!
DinoZavrov написа:KRAKOMOBILA,
ОК! Мир да има (и любов)!
Не сме тук за да се мерим "композициите"
Винаги можеш да намериш различно пременени влакчета. Помисли - дали в настоящия момент повечето на са облечени така:
http://bgphoto.net/photos/34024/o633761954087343750.jpg
http://bgphoto.net/photos/34024/o633761953764843750.jpg
KRAKOMOBILA написа:
Нее - не приятелю. Това са два различни типа Дезира. Едните (показаните по-горе) са серия 10 и са дизелови (Дизелови мотрисни влакове - ДМВ), първо от тях доставиха 25 броя и се движат по неелектрифицирани (е понякога и по електрифицирани) участъци от ж.п. мрежата ни. Пък тези който си показал в цитираният пост, са ЕМВ (Електрически мотрисни влакове) - също 25 броя - от тях 15 с по три вагона (серия 30) и 10 с по четири вагона (серия 31). Нито на едните (Серия 10), нито на другите (Серия 30,31) не са променяни ливрейте.
DinoZavrov написа:Ученото си е учено!
KRAKOMOBILA, благодаря ти ! Ето, научих нещо ново. Сега вече ще различавам дизела от електричката (като блондинка от брюнетка).
Като се почесах по дебелата глава, се сетих, че снимките са от гара, до която няма електро контактна мрежа и по тази причина - очевидно виждаме дизел.
Все пак някой ще познае ли гарата? Тя е по-известна с нещо несъвместимо с карането на влак
Жокер:
DinoZavrov написа:A330-200,
Да!
Печелиш виртуална почерпка ! (пък някой ден може и да е реална )
DinoZavrov написа:Някъде бях чел (чул), че няколко бройки от този самолет са произведени (сглобени) в Ромъния. Знае ли някой нещо по въпроса? ?
DinoZavrov написа:A330-200,
Благодаря!
British Aerospace BAC One Eleven! (ако не се лъжа) - наистина връсник на динозаврите!
Някъде бях чел (чул), че няколко бройки от този самолет са произведени (сглобени) в Ромъния. Знае ли някой нещо по въпроса? ?
Някъде бях чел (чул), че няколко бройки от този самолет са произведени (сглобени) в Ромъния. Знае ли някой нещо по въпроса? ?
LZB123 написа:Някъде бях чел (чул), че няколко бройки от този самолет са произведени (сглобени) в Ромъния. Знае ли някой нещо по въпроса? ?
Според Wikipedia: 1963-1982 (Britain)
1982-1989 (Romania)
via написа:LZB123 написа:Някъде бях чел (чул), че няколко бройки от този самолет са произведени (сглобени) в Ромъния. Знае ли някой нещо по въпроса? ?
Според Wikipedia: 1963-1982 (Britain)
1982-1989 (Romania)
Бройките са били 9 от общо 244. Доста далеч от очакваните 25. Имало е и виждане, че с оглед на пазара и по-малко струващия Rombac в Румъния могат да бъдат произведени 60 или дори 80 броя. Поради ред причини това не се случва. Към август 2008 година са летяли 12 самолета съответно за: International Trans Air Business (2), Libyan Arab Airlines (2), Aquiline (2), Indonesia Air Transport (2), Romavia (3) and TAROM (1).
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта