mistoffelees написа:WizzAir, BUD-SOF на 28 май. Поне първия от тия go-arounds го усетих съвсем ясно, че бях точно под него... но ми се стори, че на втория заход си кацнаха (и даже реших, че чакащият за излитане Ryanair се е забавил и затова диспечерите са дали go around на Wizz). Сега виждам, че на радара има три такива... интересно, има ли са някакви грижи и три пъти са отказвали кацане, или някой е тренирал go-around в бойни условия?
Сега като слушам записите от кулата, след второто заобикаляне са искали информация и за летище Пловдив.
Имало някакъв wind shift при втория заход, поне така обясниха от кулата на един самолет на Air France.
По писта 09 вятърът бил с посока 110 градуса и скорост 1,5 възела.
После е станал 120 градуса и 6 възела. Видимост 10 километра без облаци. Наистина е имало пориви.
После кулата разпитва Wizz какъв е бил вятърът и те казват, че при 1000 фута са имали 15 възела tailwind, а при 500 фута е излязъл насрещен 10-15 възела.
После кулата разпитва Bulgaria Air за вятъра и т.н.
Понеже не съм компетентен, гледам времето LBSF 281400Z 12016KT 9999 FEW040CB SCT056 26/13 Q1008 TEMPO SHRA FEW030CB.