Страница 1 от 9

Спрените от движение/Консервираните самолети в SOF

МнениеПубликувано на: 04 Фев 2011 14:03
от RGG
В София винаги е имало известен брой самолети, които с месеци и години не са мърдали от мястото си или пък не са политали. Нека направим малка картотека на тях и да ги следим в последните им крачки в живота или пък по пътя им към нов такъв!

Re: Спрените от движение/Консервираните самолети в SOF

МнениеПубликувано на: 04 Фев 2011 14:05
от RGG
Да обобщим тези, за които се сещаме в момента 5хЯк-40, 4-5 броя 738 на Атлант-Союз, А321 (D-ANJB), Ту-134, 2хАн-24Б, 2хЛ-410, 2хКа-32, LZ-HBA BAe-146, Антонов 12 - 1 брой в южния и един в северния район...... още какво?

Re: Спрените от движение/Консервираните самолети в SOF

МнениеПубликувано на: 04 Фев 2011 14:11
от RGG
Изображение

Eто това е и последната актуализация LZ-MNN e преместен в района на хангар 3, за сметка на Як-40 преместени в близост до старото му място:

before: http://www.bgspotters.net/pictures/pic. ... icId=24754

after: http://www.bgspotters.net/pictures/pic. ... icId=25113 ;-)

Re: Спрените от движение/Консервираните самолети в SOF

МнениеПубликувано на: 04 Фев 2011 14:16
от Toni
Имаме и доста налични МД-80 в северния район ;)

Re: Спрените от движение/Консервираните самолети в SOF

МнениеПубликувано на: 04 Фев 2011 14:21
от RGG
Toni написа:Имаме и доста налични МД-80 в северния район ;)


И тях ще вкараме в списъка.... Имаме и още един Ту-134 там, безброй Антоновки, PC-12, който за мен си е жив паметник, няколко Л-ки, Ан-2 и какво ли не още.....

Re: Спрените от движение/Консервираните самолети в SOF

МнениеПубликувано на: 04 Фев 2011 14:24
от Toni
В тази графа попада и един доста нов Спартан (071), който отдавана не е в движение.

Re: Спрените от движение/Консервираните самолети в SOF

МнениеПубликувано на: 04 Фев 2011 15:49
от atzah
Похвална идея, но дайте да се опишат с регистрации, ливерии и както му е реда :)

Re: Спрените от движение/Консервираните самолети в SOF

МнениеПубликувано на: 20 Фев 2011 12:21
от mitkobiker
Застояващите Атр-42 на AWA броим ли ги?
LZ-ATR, LZ-ATS спят зимен сън между Т1 и хангара на LHT :-D

Re: Спрените от движение/Консервираните самолети в SOF

МнениеПубликувано на: 20 Фев 2011 13:42
от Пароль
Toni написа:В тази графа попада и един доста нов Спартан (071), който отдавана не е в движение.

За този вече било решено, че ще се възстанови за сметка на българския данъкоплатец. Това означава, че след още някоя година ще го видим в строя.

Re: Спрените от движение/Консервираните самолети в SOF

МнениеПубликувано на: 20 Фев 2011 15:27
от HORNISE
071 може да го видим в движение доста по-скоро. :wink:

Re: Спрените от движение/Консервираните самолети в SOF

МнениеПубликувано на: 20 Фев 2011 15:39
от Big G
Жалко за самолети като 071 и 020. Реално хвърлени пари на вятъра. Народни (на данъкоплатеца) пари. Няма виновни, няма средства за ремонт, ...няма,...няма. Много свикнахме с това оправдание. Мила (тъжна) родна картинка. Ако трябва да правя някакъв аналог се вижда, че за други неща винаги се намират пари, дори и непланирани. Ама това е друга тема.

Re: Спрените от движение/Консервираните самолети в SOF

МнениеПубликувано на: 20 Фев 2011 15:54
от HORNISE
020 скоро трябва да литне. При него проблема е бил повече в липса на средства за регламентни прегледи. Поне според мен тоз самолет беше напълно излишен, както и големият Бел купен заедно с 206-ците.

Re: Спрените от движение/Консервираните самолети в SOF

МнениеПубликувано на: 03 Мар 2011 16:56
от Toni
RGG написа:Да обобщим тези...4-5 броя 738 на Атлант-Союз...


Потвърждавам 5 са! Очевидно петият е VQ-BCH.

Re: Спрените от движение/Консервираните самолети в SOF

МнениеПубликувано на: 03 Мар 2011 17:27
от randi
Toni написа:
RGG написа:Да обобщим тези...4-5 броя 738 на Атлант-Союз...


Потвърждавам 5 са! Очевидно петият е VQ-BCH.


А в крайна сметка какво ще се случва с тези самолети ... ?

Re: Спрените от движение/Консервираните самолети в SOF

МнениеПубликувано на: 14 Мар 2011 19:44
от Toni
Изображение

Тъжна картинка... Мисля, че преди време пак бяхме дискутирали този екземпляр, но очевидно на всички много им харесва да го държат на най-централните стоянки, при положение, че скоро няма да лети.