Vladimorka написа:Сигурно повечето сте видели "шоколадовия" A340:
http://www.airliners.net/photo/Airbus-A340-313X/2110491/L/&sid=45df88cc8298186804bab957a199310e
Доста нестандартна и красива (според мен) окраска
Buch написа:Струва ми се , че г-н Костов отдавна не е ъплоудвал снимки и не е публикувал нови постове във форума, но за сметка на това чакането си е струвало както винаги.
Поздравления и от мен!!
tu-134 написа:Много готини снимки от Швеция на Чавдар...благородно ти завиждам че си имал възможност да снимаш такива уникални самолети в въздуха
tu-134 написа:Много готини снимки от Швеция на Чавдар...благородно ти завиждам че си имал възможност да снимаш такива уникални самолети в въздуха
tu-134 написа:Не си единствения който забелязва това. За съжаление една снимка на самолет на България Ер в София или новобоядисан Ербъс излязъл от Луфтханза Техник получава тройно повече гледаемост от снимки на наистина уникални самолети и места от света . Примери на този "феномен" може да се видят и с скорошни снимки от последните няколко месеца и на други фотографи освен Чавдар. Не случайно вече някой хора спряха да качват снимки или качват много рядко
HORNISE написа:Мнението е сведено до знанието на всички. За съжаление тази неясна за мен тенденция си остава.
tu-134 написа:Чавдаре според мен няма проблеми нито с базата нито с времето на скриинърите. Ако де факто се качват малък брой снимки то следователно на скриинърите не им трябва много време да ги прегледат. Обикновенно ако пусна снимка на следващия ден вече е на сайта. Разбира се че броят на фотографи/спотъри постоянно и постепенно нараства но по интересното и очевидно е че значителен брой от "по старите" или не качват или качват много рядко. За пример, отиди в началото на сайта където е списъка с фотографи където пише "най-много добавени" и ще видиш че сигурно половината вече не качват или качват доста рядко и произволно. Защо? Предполагам има различни причини но все пак е интересно. Аз лично се ограничавам малко повече заради факта че имам твърде много материал особенно през последната година и не искам да заливам сайта само с мой снимки. Все пак това не е моя лична галерия...
Иначе ако базата достига лимита си предполагам ще разберем за това. По скоро сайта си седи горе-долу почти еднакъв от както е създаден. Мисля че отдавна му трябва "модернизация" но хората който го подържат предполагам нямат време и ресурси за това.HORNISE написа:Мнението е сведено до знанието на всички. За съжаление тази неясна за мен тенденция си остава.
Не съм наясно за какво мнение става въпрос...но възможно ли е посещаемостта на сайта да намалява? Примерно... "Пантерата" на "AirPower" вече три дни стои на предна страница а има едва 160 гледания . Или по скоро на малко хора им пука да го гледат? Или се интересуват само от граждански самолети? Тогава защо граждански самолети от други места по света пак получават ниска гледаемост? В същото време черния Ербъс на Ангел има почти 900 гледания...колко от тях идват директно от хора посещаващи сайта редовно и колко от външни линкове? (нищо лично към AirPower и Ангел, просто за пример ползвам)
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта