Защото е всичко друго, но не и фотоапарат...като имам малко повече време ще ви покажа снимки.
(Все още си пазя старата аналогова Praktica MTL3 и продължавам да твърдя, че е страхотна)
stuka написа:.........Напротив, точно за неща от този сорт мисля, че цифровите апарати не са много подходящи, защото реагират бавно. И най-съвършените цифрови апарати са по-бавни от най-обикновен филмов апарат. А що се отнася до автоматиката, тя е еднаква и за филмовите, и цифровите апарати. Да не говорим, че на филмовите в общия случай е по-добра.
един бърз съвет иди на http://www.photo-forum.net/ и им зачети във форума има доста хора които могат да ти дадат по-компетентно мнение от моето, защото ежедневно се занимават с цифроваци, аз съм все пак само фотограф и оператор, който следи но не съвсем редовно новинките... първия съвет от мен е да търсиш апарат не с чак толкова много мегапиксели - 4 си стигат, а с по голяма матрица, другото е да има ръчен режим. Сонитата с които съм работил имат много добре разположени бутони за управление, както и служебния Панасоник, който е с класическия дизайн на Лайка, на апарата на HORNISE, малко са му поразместили копчалъците и това леко ме подразни, защото не ми бяха съвсем удобни, а при спотинг, както при всяка репортажна фотография е важно да имаш бърз интуитивен достъп до най важните функции... Каноните са също много готини но имат един дребен недостатък - трябва или да имаш четец за компактфлаш карти или да работиш с техния софтуер който изисква да сложиш драйвери и да ползваш само техната програма за да си сваляш снимките, докато Панасониците се разпознават като външен USB диск от всеки Win от Милениум насам и си работиш безгрижноAirfan написа:Младежи ,
Дойде време и аз да поискам съвет. Ще си взимам цифрова машинка и аз, като разбира се няма да изхъврляме добрия стар Канон, служил вярно в продължение на години.....
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта