Виж сега, адаш: след като проблема е „качество“, а като аргумент за отказа се изтъква „естетика“, значи има нещо гнило в Дания.
Аз виждам следните 2 възможности:
1) Одобряващите пишат аргументите за отказа по оная си работа
2) Причините за отказа са съвсем различни от изтъкнатите и затова търсят някакъв „аргумент“ с които да върнат снимката.
Понеже все още вярвам че 1) е малко вероятно да е вярно, се съсредоточих върху 2).
Първо анализирам естетиката на снимката. Какво забелязвам: самолета е директно в профил, което заедно с изгледите отпред-отляво и отпред-отдясно е най-често срещания поглед към самолет в снимките на този сайт. Още повече че в FAQ изрично се казва че по този начин "и авиокомпанията и самолета се показват много добре“ (eine Gesellschaft und ein Flugzeug recht gut zum Ausdruck kommen
). С две думи препоръчват на спотерите да снимат от този ъгъл
Следователно проблема не може да е тук.
На снимката няма хора, не се виждат други самолети на заден план и т.н. => и тук всичко е наред.
Недостатъци, които забелязах са:
a) Разстоянието пред носа на самолета до ръба на снимката е по-голямо отколкото това зад самолета. => ако това е причината да ми върнат снимката откровенно го намирам за дребнаво
б) Небето изглежда доста зловещо. И аз бих предпочел да има 2-3 бели облачета вместо много повече тъмно-сини
, но такова беше времето. Дали това може да е причина да върнат снимка, ти ще ми кажеш
И понеже всичко това ми се видя някак си несериозно като аргументи да ми върнат снимката, съмненията ми около вариант 2) се сгъстиха.
Прегледах какви снимки има на този самолет качени на сайта. Оказа се че има една негова също от ILA 2004, сниман от същия ъгъл и на която небето не е толкова мрачно.
http://planepictures.net/netshow.cgi?211775
Явно хората са решили да не качват втора снимка на същия самолет, „копираща“ почти на 100% първата.
В заключение: Смятам, че ако причината да се връщат снимки е, че
вече се повтарят, то това трябва да го пише някъде на сайта им. А не да ми ги връщат с разни смешни аргументи.
Да не говорим за това, че ако човек потърси причини да приеме снимката ми (а не да я откаже
), лесно сте намери такива:
a) На моята се вижда регистрацията на самолета
б) Вижда се и част от другия двигател
(понеже съм снимал
не точно в профил)
А сто се отнася до „назъбването“, погледни вече качената на сайта снимка и по-специално:
a) долната страна на опашката на самолета
б) изходящия ръб на хоризонталния стабилизатор и крилото
в) каквото се сетиш друго
И обърни внимание че не ти давам за пример някоя стара снимка, за която може да се твърди, че
тогава критериите са били други. Става дума за снимка одобрена няколко дни преди моята !