Еtihad

Еtihad

Мнениеот Georgi Dimitrov » 29 Юни 2009 22:54

Не видях тема за Еtihad и реших да направя

Etihad to begin new US route in September
http://www.gulfnews.com/business/Aviation/10326990.html
Изображение Изображение ONE DAY - AIR TRAFFIC CONTROLLER,may be 8-) !!!
Georgi Dimitrov
по-спотър
 
Мнения: 107
Регистриран на: 31 Мар 2007 20:51
Местоположение: Силистра

Re: Еtihad

Мнениеот FlyLIDO » 30 Юни 2009 00:22

Etihad е типичен примерза за "аиде да си играем на авиокомпания" - явление което е характерно за държави с тоталитарно управление.
Като се има в предвид, че от както са основани през 2003 никога не са излизали на печалба, се питам до кога разни авиокомпании с кредитори, които само и само да могат да кажат, 4е притежават Авиокомпания ще подкопават пазара на лоялните компании, които се отчитат всяка година пред акционерите си с одитирани отчети.

Иначе Etihad предлага страхотен сървис - особенно в тяхната Business class (The Pearl class) на нереално ниски цени (точно преди една седмица ми се наложи да летя с тях до AUH)

И все пак им пожелавам успех и тe да започнат та оперират като истинска авиокомпания.
"The surest way to predict the future is to create and shape it yourself" - Heinrich Von Pierer

Изображение
Аватар
FlyLIDO
спотър
 
Мнения: 15
Регистриран на: 12 Мар 2009 00:55
Местоположение: EDDF

Re: Еtihad

Мнениеот mashine1984 » 06 Ное 2015 11:28

Etihad вървят към придобиване на още една АК от региона - Montenegro Airlines

http://www.exyuaviation.com/2015/11/mon ... 0968514441
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 1004
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: Еtihad

Мнениеот epetkov » 06 Ное 2015 22:09

mashine1984 написа:Etihad вървят към придобиване на още една АК от региона - Montenegro Airlines

http://www.exyuaviation.com/2015/11/mon ... 0968514441


Абсолютно логичен ход на Etihad. Въпросът е коя ще е следващата балканска авиокомпания към която ще се насочат?
epetkov
супер спотър
 
Мнения: 692
Регистриран на: 15 Апр 2010 21:33
Местоположение: Варна

Re: Еtihad

Мнениеот mashine1984 » 24 Дек 2015 03:52

Etihad ще закупят дял в Air Malta

http://www.timesofmalta.com/articles/vi ... lta.596606
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 1004
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: Еtihad

Мнениеот mashine1984 » 05 Яну 2016 00:00

Защо арабската авиокомпания Etihad нападна германското правителство?

http://money.bg/business/zashto-arabska ... lstvo.html
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 1004
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: Еtihad

Мнениеот silversurfer » 26 Окт 2016 13:26

ETIHAD ЩЕ УДВОИ ПОЛЕТИТЕ СИ ДО ДЪБЛИН

http://www.chronicle.bg/avio/etihad-sht ... do-dablin/

От 1 април 2017 Etihad Airways ще удвои полетите си до Дъблин, Ирландия. По този начин компанията ще предлага 14 полета седмично, а маршута ще бъде обслужван от Airbus A330-200, разполагащ с 22 места в бизнес класа и 240 в икономическа.

Кевин Найт, главно лице в отдел „Strategy and planning” към Etihad Aviation Group, обяви новината и сподели, че авиокомпанията се обвързва още повече с ирландския пазар и че по този начин ще подсигури постоянен трафик по тази линия, която вече се радва на голям успех. Той добави, че това действие напълно отговаря на стратегията на Etihad да предлага по-голяма гъвкавост и възможности на своите клиенти.

Винсънт Харисън, управител на летището в Дъблин добави, че това е страхотна новина за ирландския туризъм, както и за възможностите за по-удобни полети до Средния Изток, Африка и Азия. Той допълни, че след обновяването на Tерминал 1, Etihad ще може да се възползва именно от този терминал, което ще улесни още повече пътниците.
VIVA LA VITA !

Изображение
Аватар
silversurfer
супер спотър
 
Мнения: 1011
Регистриран на: 16 Май 2007 12:25
Местоположение: Sofia (SOF/LBSF)

Re: Еtihad

Мнениеот Делян » 06 Дек 2016 17:58

Задава се нов играч в нискотарифният сектор със 60 самолета.

Etihad and TUI to launch new low-cost airline in Europe


http://www.independent.co.uk/travel/new ... 32531.html
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4301
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: Еtihad

Мнениеот mistoffelees » 25 Апр 2017 23:36

Интересно, 3 от инвестициите на "Етихад" в Европа имат сериозни проблеми. "Еър Берлин" вече пое към преструктуриране, което прилича повече на закриване; "Еър Събрия" имат фиансови грижи и се чудят как да изкарат някой лев отгоре, явно там плановете за развитие спират; и за десерт, "Алиталия" също отива към поредната си процедура по несъстоятелност (дали "Луфтханза" няма да успее от третия път?).

Ясно, че нито една оттрите фирми не е била лесна за оправяне, но пък да се издъниш и трите пъти... вярно, в Италия има и обективни причини - дългове, кофти трудово законодателство... дали обаче мениджмънтът на арабите е бил на нужното ниво? Само с наливане на пари не става. Така и не видях някакъв по-сериозен опит за интеграция на маршрутната мрежа на компаниите, например, нито на каквито и да било други услуги.
mistoffelees
по-спотър
 
Мнения: 142
Регистриран на: 18 Яну 2015 19:10

Re: Еtihad

Мнениеот Topfly » 26 Апр 2017 07:18

mistoffelees написа:Интересно, 3 от инвестициите на "Етихад" в Европа имат сериозни проблеми. "Еър Берлин" вече пое към преструктуриране, което прилича повече на закриване; "Еър Събрия" имат фиансови грижи и се чудят как да изкарат някой лев отгоре, явно там плановете за развитие спират; и за десерт, "Алиталия" също отива към поредната си процедура по несъстоятелност (дали "Луфтханза" няма да успее от третия път?).

Ясно, че нито една оттрите фирми не е била лесна за оправяне, но пък да се издъниш и трите пъти... вярно, в Италия има и обективни причини - дългове, кофти трудово законодателство... дали обаче мениджмънтът на арабите е бил на нужното ниво? Само с наливане на пари не става. Така и не видях някакъв по-сериозен опит за интеграция на маршрутната мрежа на компаниите, например, нито на каквито и да било други услуги.


Според мен Etihad играят ролята на богат глупав инвеститор, който има много пари, но малко опит в параве на бизнес в среда с профсъюзи и служители свикнали да изнудват държавата с ключовата си позиция. Освен това вероятно има и културно неразбиране на европейците. При арабите щом имат пари, това означава че трябва да пътуват и живеят в лукс. Европейците обаче за разлика от тях са си изкарали парите с пот на челото и са пестеливи. Това, че могат да си позволят да дадат 300 евро за самолетен билет не означава, че ще го направят ако имат алтернативата евтино да летят с НТА.
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2200
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Еtihad

Мнениеот mashine1984 » 19 Май 2017 17:07

Etihad to end A340 ops by October 2017

Etihad Airways (EY, Abu Dhabi Int'l) will phase out its A340 aircraft by the end of October according to Airline Route.

The carrier will deploy its last A340-500 A6-EHD (msn 783) on the route Abu Dhabi Int'l to Rabat on July 28. The flight will then be switched to an A330-300 on August 2. Etihad's fleet of seven remaining A340-600s will stay in service until October 28, 2017.

Etihad has previously committed to phasing out its entire A340 fleet by the end of 2017.

"We want to invest in a uniform product, the Boeing 787 and Airbus A350," said Jean Paul Drabbe, Etihad's General Manager Netherlands, as reported by Luchtvaartnieuws Magazine earlier this year.


https://www.ch-aviation.com/portal/news ... tober-2017
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 1004
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: Еtihad

Мнениеот mashine1984 » 20 Юли 2017 13:05

Разпада на имеперията на Еtihad продължава. Днес те са продали Etihad Regional на Adria Airways. Новото име на компанията ще бъде Adria Airways Switzerland :lol: :axe:

Adria Airways buys Etihad Regional

Adria Airways has purchased Etihad Airways' upscale Swiss arm Etihad Regional (formerly known as Darwin Airline) through its new subsidiary Adria Airways Switzerland. Etihad Regional was relaunched in early 2014 to attract Europe's business travellers. The airline will be rebranded into Adria Airways Switzerland. "The decision to sell this minority stake (33.1%) in Darwin is the result of our current strategic review of our investments and the choice to focus on our other partners", Kevin Knight, Chief Strategy and Planning Officer at the Etihad Aviation Group, said. Other shareholders have also sold their stake in the business to Adria, which now has 99.1% ownership in the airline. The remaining 0.9% interest will be acquired shortly. The value of the transaction has not been disclosed, but is believed to be financed by Adria's owners 4K Invest..

In a statement, Adria Airways' CEO, Arno Schuster, said, "Darwin is an excellent airline with experienced management and staff. The expansion of our network and the resulting optimisation of cost structures is a win-win situation for both companies". Adria's Chief Financial Officer, Heinrich Ollendiek, will become the new CEO of Adria Airways Switzerland. Despite the name change, the airline will retain its Swiss Air Operator's Certificate (AOC), as well as bases in Lugano and Geneva. The President of Darwin Airline's Board of Directors, Emilio Martinenghi, said, "We are convinced that thanks to the considerable experience and strong destination network, especially in the Southeast European market, Adria Airways will have a very positive impact, not only on the future of Darwin, but also on the Canton Ticino, the region we serve and which requires good connections to the rest of Switzerland and Europe". He added, "Darwin Airline is well capitalised and solvent, thus able to honour all of its commitments to creditors".

Etihad Regional uses a fleet of six fifty-seat Saab 2000 turboprop aircraft, as well as four ATR 72s, which are currently being operated on behalf of Alitalia. The airline runs flights across Europe, offering passengers direct connections to dozens of major cities. It also taps into a half-dozen points served by Etihad and its codeshare partners Air Berlin and Air Serbia. Etihad's sale of its stake in Etihad Regional represents its first divestment since launching a company-wide strategic review last year of its shareholdings in other carriers. When launching Etihad Regional in January 2014, the former Etihad CEO, James Hogan, described the deal as "a step-change" for the business.

4K Invest, a turnaround fund from Munich, signed a contract for the purchase of a 91.58% stake in Adria Airways at a price of 100.000 euros early last year. It later bought the remaining stake in the Slovenian carrier in order to secure 100% ownership. The transaction marked its first investment in the aviation sector. Since its purchase of Adria, 4K has brought in several new aircraft, boosted the airline's flight network, closed the carrier's base in Poland, ended a commercial cooperation agreement with Estonia's Nordica and has attempted to reduce the company's losses. However, it is yet to publish Adria's 2016 financial report. Late last year, Adria named Captain Tiziano Ponseggi, the Director of Operations at Etihad Regional, as its new Chief Commercial Officer.
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 1004
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: Еtihad

Мнениеот mashine1984 » 27 Юли 2017 14:52

Etihad Posts $1.87 Billion Loss in Worst Blow for Gulf Carriers

Etihad Airways posted a $1.87 billion annual loss, revealing the full extent of the pressures facing Persian Gulf carriers as they grapple with the impact of terrorism on global traffic flows and a low oil price that’s crimped local travel.

The 2016 loss came after Abu Dhabi-based Etihad booked a $1.06 billion charge from writing down the value of aircraft and a further $808 million hit from the reduced value of stakes in so called equity partners including struggling Air Berlin Plc and Italy’s Alitalia SpA, which filed for bankruptcy in May.

The earnings reversal, revealed Thursday, comes after Dubai-based Emirates, the biggest Gulf carrier and the world’s largest long-haul airline, in May reported its first annual profit decline for five years. Mideast airlines are facing the first serious challenge to years of breakneck expansion that have seen them exploit their position at a natural crossroads to win a major share of the lucrative inter-continental travel market.

“This year is just as challenging for the global aviation industry and the ever-evolving competitive environment is likely to impact overall performance in 2017,” Ray Gammell, interim chief executive officer of Etihad Aviation Group, said in a statement. The company didn’t publish full group numbers, and the hit from partners includes only the impact of commercial ties rather than losses there.

Etihad is continuing to implement group-wide changes as part of a strategic review, Gammell said, as well as assessing its minority holdings following an exit from Switzerland’s Darwin Airline last week.

The group is also continuing its search for a permanent CEO following the departure of Australian James Hogan, who hatched the investment strategy to catch up with rivals Emirates and Qatar Airways.

Yields, a measure of fares, fell 8 percent in the year, Etihad said. Prices dropped across all cabins, with business class worst hit as some premium travelers downgraded to economy with crude still in the doldrums.


https://www.bloomberg.com/news/articles ... f-carriers
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 1004
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София


Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта

cron