amcho написа:От края на октомври FZ минават на всекидневни полети DXB-SOF
https://www.flydubai.com/en/plan/timetable
Всеки ден, че през ноември и на 737 MAX 8
amcho написа:От края на октомври FZ минават на всекидневни полети DXB-SOF
https://www.flydubai.com/en/plan/timetable
alex_2 написа:В уикипедия някой е отбелязал, че полетите до Баку спират от 20 септември
alex_2 написа:Жалко наистина, но се очакваше според мен, поне аз го очаквах още като я обявиха.
А някой знае ли как върви Одеса? И там не виждам полети в зимното разписание, или може би Bulgaria Air още го нагаждат? Дано остане поне сезонна линия..
europeandj написа:alex_2 написа:Жалко наистина, но се очакваше според мен, поне аз го очаквах още като я обявиха.
А някой знае ли как върви Одеса? И там не виждам полети в зимното разписание, или може би Bulgaria Air още го нагаждат? Дано остане поне сезонна линия..
За Одеса си мисля, че ще им се получат нещата. В началото на месеца пътувах и в двете посоки с тях и самолета беше на 80% поне. При минимална цена от около 100лв на посока се надявам да се получават сметките. Имаше доста бесарабски българи, които живеят в Молдова и Украйна и ползват полетите на България Ер от Одеса. На борда се чуваше дори гръцка и турска реч. Сега с това разписание, при което самолета ще нощува там може и някой друг трансфер да хванат така че вярвам, че линията ще просъществува в най-лошия случай като сезонна.
По отношение на Бута до Баку... Ами те там нещата няма как да се получат. С една честота на седмица е много трудно да угодиш на обикновения турист, та какво оставало за някой който пътува по бизнес. Трансферите също са невъзможни макар летище Баку и Азербайджанските авиолинии да имат много какво да предложат. В момента са възможни трансферите във вторник до няколко дестинации от бившия СССР, като цените им са солени. Освен това авиокомпанията си е скапана с тази политика за ръчния багаж. Мисля си, че ако бяха пуснали Азербайджанските авиолинии да изпълняват полета при по-високи цени и с 2-3 честоти седмично линията би била далеч по-успешна. То те и сега цените не са ниски. За лятото виждам минимум от 79 евро на посока без РЪЧЕН багаж дори. А друга макар и малка пречка са и визите за Азербайджан. Много лесно се взимат и цялата процедура е проста и от вкъщи, но въпреки това си остават като ангажимент, който би отказал доста хора.
amcho написа:И все пак катарците удължават 11-те честоти седмично през зимата, като ежедневните, следобедни полети ще се ъпгрейднат с А321 в ден 2,3,5 и 7, вечерните остават с А320.
Нищо чудно е да минат на 2х дневно догодина.
Това само говори как "гастербайтерските" дестинации бавно замират и търсенето намалява с всяка изминала година.
През зимата ще има цели 20 честоти до ОАЕ и Катар - FZ (7), QR (11) и W6 (2).
Израел: 17 - EL (6), W6 (6), FB (5)
Ако не бяха в тежко финансово състояние, можеше и EY да пуснат полети до Абу Даби.
Според мен е крайно време вече София да за замисля за презокеански / трансконтинентални, далечни полети. Почти всички съседни балкански столици имат такива.
mashine1984 написа:Баку остава. Вече са заложени полети и след 11 септемви.
alex_2 написа:mashine1984 написа:Баку остава. Вече са заложени полети и след 11 септемви.
Разписанието същото ли остава?
mitkobiker написа:Този и идния месец много от полетите на BUTA Airways вече са пълни или с ограничени свободни места.
Adria Airways са подкарали един Ембраер-145 с цветовете на BMI. Идната седмица са го програмирали и до София.
За сметка на това SAAB-2000 тотално е изчезнал от тяхното разписание до София.
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта