merlin написа:Toni написа:alex_2 написа:с отварянето на Бранденбург на 3.06.2012, Луфтханза започват директни полети до 49 нови дестинации до Източна Европа , включително и до Букурещ, но не и до София
Летището ще се казва Берлин-Бранденбург и е на мястото на Берлин-Шьонефелд.
И в момента LH няма директни полети от Берлин до София... Може би след някоя друга година да решат с един удар да вземат още една от линиите на FB.
Може и като глупост да прозвучи написаното от мен, но имам чувството, че са се уговорили с едни техни партньори по поддръжка на самолетите да не си пипат линиите към Мюнхен и Берлин. Това, разбира се, е само моя теория на конспирацията, но ми е доста странно, как поне по добрезатоварената линия от Мюнхен нямат конкуренция?
Линията до Мюнхен е добре затоварена с транзитен трафик преди всичко. Ако погледнем дестинациите и статистиката за O&D-traffic ще видим, че Мюнхен е бая по-надолу в списъка от очакваното.
Иначе не вярвам, че LH би се съобразявала с това какво иска FB. Освен това FB не представлява особена конкуренция на LH, поради простата причина, че това са две авиокомпании с коренно различни стратегии. Съвсем отделен е въпроса, че ние не сме нито най-важния, нито сред най-важните, нито сред средно-важнтие европейски пазари, ами сме най-долу - с най-ниската покупателна способност и чисто оперативно с най-ниския yield сред дестинациите в ЕС. Съмнявам се, че някой от там би правил уговорка с някого тук поради тези две причини. Лично мнение...