Accidents

Мнениеот Pilot737 » 18 Яну 2008 21:11

http://www.youtube.com/watch?v=CYwQ4EHQY8Y
Айде стига с тея безсмислени коментари за някакви Малини и Къпини, ето едно любителско видео на бедстващия 777 на BA. Прави впечатления големия ъгъл на атака, породен от стремежа на пилота да избута до пистата със спрелите двигатели.
142/143/313/318/319/320/32A/32N/321/32B/332/333/343/346/359/388/717/733/734/735/736/73G/73W/738/73H/739/744/748/752/753/763/764/772/77L/77W/788/789/AR1/AR8/AS350/AT4/AT7/CR7/CS3/DH4/ER3/ER4/E70/E90/F50/F70/F100/L4T/M82/SU9
Аватар
Pilot737
супер спотър
 
Мнения: 1082
Регистриран на: 20 Сеп 2005 21:32
Местоположение: София

Мнениеот Апостол » 19 Яну 2008 01:29

Апостол
супер спотър
 
Мнения: 697
Регистриран на: 13 Дек 2006 20:44

Мнениеот Делян » 19 Яну 2008 06:54

за този 777 вече може да се каже, че ще е "written off".........
крилото е счупено, двигателите също, да не говорим за колесниците, които са буквално изтръгнати.......
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот Делян » 19 Яну 2008 07:53

Pilot737 написа:http://www.youtube.com/watch?v=CYwQ4EHQY8Y
Айде стига с тея безсмислени коментари за някакви Малини и Къпини, ето едно любителско видео на бедстващия 777 на BA. Прави впечатления големия ъгъл на атака, породен от стремежа на пилота да избута до пистата със спрелите двигатели.

пробвай този линк защото твоя са го "дръпнали".
ако и този го дъпнат скоро пробвай този от SKY news.
наистина ъгъла на атака е огромен, това са последни усилия на пилота да създаде повече подем на крилото.....

Изображение
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот Stoyan » 19 Яну 2008 12:40

Браво за професионализма на пичовете седяли зад предното стъкло!
:prayer:
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот asd » 19 Яну 2008 19:32

Едвам са додрапали до летището! Направо са увиснали във въздуха, щом после само за 350 метра са спрели. От друга гледна точка - още 350 метра и щеше да си е направо меко кацане.

А след края на разследването може всички Боинг 777 да се окажат "приземени" до отстраняване на проблема.
asd
супер спотър
 
Мнения: 765
Регистриран на: 29 Мар 2006 14:09
Местоположение: Варна

Мнениеот tsonpen » 19 Яну 2008 20:10

asd написа:Едвам са додрапали до летището! Направо са увиснали във въздуха, щом после само за 350 метра са спрели. От друга гледна точка - още 350 метра и щеше да си е направо меко кацане.


Пилотът е можел да избира между "меко" кацане извън оградата на летището и сгромолясване зад оградата. Това, че е успял да направи второто е спасило животи. Трябвали са му доста повече от 350 метра (впрочем според мен е спрял за 400 метра) за меко кацане на пистата, защото е опрял е с доста голяма вертикална скорост - стойките на колесника са пробили крилата. Летял е на границата на срива и зад оградата се е сринал.
Оказва се, че 777 може да се приземи (еднократно) на поляна с дължина 500 метра.
Аватар
tsonpen
супер спотър
 
Мнения: 788
Регистриран на: 07 Юли 2004 11:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот Делян » 20 Яну 2008 05:56

tsonpen написа:
asd написа:Едвам са додрапали до летището! Направо са увиснали във въздуха, щом после само за 350 метра са спрели. От друга гледна точка - още 350 метра и щеше да си е направо меко кацане.


Пилотът е можел да избира между "меко" кацане извън оградата на летището и сгромолясване зад оградата. Това, че е успял да направи второто е спасило животи. Трябвали са му доста повече от 350 метра (впрочем според мен е спрял за 400 метра) за меко кацане на пистата, защото е опрял е с доста голяма вертикална скорост - стойките на колесника са пробили крилата. Летял е на границата на срива и зад оградата се е сринал.
Оказва се, че 777 може да се приземи (еднократно) на поляна с дължина 500 метра.

някой от пътниците казаха, че са разбрали за аварията след като самолета е кацнал и са отворили аварийните изходи....
един дори каза, че е разбрал, че са сериозни нещата само след като е видял отвън, че колесниците са изтръгнати...
тоест колесниците са поели всичко и пътниците не са усетили много от това което е станало.....
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот karadzhoff » 21 Яну 2008 16:25

BA 777 crash co-pilot describes sudden power loss


The British Airways (BA) first officer who was the pilot flying the Boeing 777-200 when its engines failed to respond to power demands on final approach to London Heathrow airport says he immediately judged there was a serious risk of disaster. Senior first officer John Coward is quoted in an interview with the UK Sunday Mirror newspaper as saying: “Suddenly there was nothing from any of the engines and the aeroplane had started to glide.”
Coward’s words confirm the UK Air Accident Investigation Branch’s (AAIB) assessment of the flight data recorder (FDR) download which showed that, at 600ft on final approach to London Heathrow’s runway 27L, and 3km (2nm) to touchdown the engines failed first to respond to demands for a power increase from the autothrottle and then from the crew manually advancing the power levers.
The first officer was forced to land the aircraft – inbound from Beijing, China soon after midday on 17 January – just inside Heathrow’s perimeter fence on grass some 400m short of the runway threshold. On touchdown the left main gear was thrust up through the wing root and the right was sheared off by resistance from the soft ground. The Sunday Mirror paraphrased Coward as saying he "used the wing flaps to supply enough lift to clear the perimeter fence", and quotes him saying: “I didn’t think we’d clear the fence at first. As we landed I braced myself for an enormous thud, but there was a series of thuds as it bounced along the grass. Eventually it shuddered to a halt. While I was trying to stop the aircraft I struggled to keep it in a straight line.” Coward described the silence that followed as “eerie”, explaining: “There was no sound at all. No sound from either of the engines, no sound from behind.” Then, he said, he began to hear the “commotion” as the cabin crew began evacuating the passengers. All on board survived. Among the 136 passengers, 13 cabin crew and three pilots, there were only three injuries.
In the early morning of 20 January the investigators were preparing to have the aircraft’s wreckage removed from its position just on the pre-threshold tarmac of runway 27L into one of BA’s hangars for further investigation by the AAIB, Boeing, and the US National Transportation Safety Board which has sent staff to assist with the probe. The cockpit voice recorder, FDR and the aircraft’s engineering diagnostic computer the digital quick access recorder are all at the AAIB’s headquarters at Farnborough where initial downloads of data have taken place.

SOURCE:Flightglobal.com
Аватар
karadzhoff
супер спотър
 
Мнения: 1297
Регистриран на: 20 Юни 2005 22:01
Местоположение: Varna City

Мнениеот Toni » 23 Яну 2008 23:39

Самолет се разби в Полша - 10 загинали

news.bg



Поне 10 души са загинали при катастрофа на военно-транспортен самолет в полското Западно-Поморско воеводство.
Според информация на телевизия TVN24 машината тип CASA е паднала в близост до град Щецин.

По неофициални данни на борда е имало 10 души - 6 пътници и 4-членен екипаж.
Пътниците били участници в конференция за безопасност на полетите, организирана от Управлението за гражданска авиация.
Според други източници в самолета е имало 25 души.

Спасителните служби съобщиха, че самолетът се е разбил при заход за кацане. Той паднал от 200 метра височина и изгорял в близката до летището гора.

http://news.ibox.bg/news/id_1786414861
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот Делян » 23 Яну 2008 23:52

това не са ли новите им военни карго самолети като нашия Спартан?
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот Toni » 24 Яну 2008 09:55

Да, това е CASA C295.
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот maxxim » 24 Яну 2008 14:20

Абе,тея CASA много често падат...
maxxim
най-спотър
 
Мнения: 246
Регистриран на: 18 Дек 2003 23:48
Местоположение: София

Мнениеот randi » 24 Яну 2008 14:24

maxxim написа:Абе,тея CASA много често падат...


Това не е ли бил първия инцидент с CASA?
Аватар
randi
супер спотър
 
Мнения: 2183
Регистриран на: 13 Дек 2007 16:50
Местоположение: София

Мнениеот BOOMER » 24 Яну 2008 16:01

Не, преди време един турски беше паднал, а има и още няколко инцидента.
Изображение

It is extremely important that crews understand that a decision to reject a take off is not made because the airplane can stop. A decision to reject a take off is made because the airplane will not fly!!!
Аватар
BOOMER
по-спотър
 
Мнения: 151
Регистриран на: 23 Ное 2005 01:15

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 126 госта

cron