Antonov news

Мнениеот борден » 16 Ное 2008 23:41

Нещо твърде не-авиационно разсъждаваш Димов. Да делиш самолетите на руски/неруски си е малко непрофесионално. А и защо си мисля, че EGPWS има на всеки руски самолет летящ както те го наричат по МВЛ. :wink:
Аватар
борден
супер спотър
 
Мнения: 508
Регистриран на: 20 Дек 2003 22:12
Местоположение: София

Мнениеот Boss154 » 17 Ное 2008 00:53

Boss154
спотър
 
Мнения: 51
Регистриран на: 14 Яну 2006 01:06

Мнениеот airdimov » 17 Ное 2008 14:30

Аватар
airdimov
спотър
 
Мнения: 80
Регистриран на: 07 Сеп 2008 20:42
Местоположение: Sofia

Мнениеот Делян » 17 Ное 2008 14:47

Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4713
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KJAX, Jacksonville, Florida, USA

Мнениеот Георги Николов » 12 Дек 2008 18:35

Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Мнениеот Anto » 12 Дек 2008 22:04

Dobra novina!
Anto
супер спотър
 
Мнения: 815
Регистриран на: 08 Дек 2004 02:25
Местоположение: Токио

Мнениеот Георги Николов » 01 Яну 2009 19:53

Удължава се още с две години програмата SALIS (Strategic Airlift Interim Solution). Съгласно договора 2 самолета Ан-124-100 са базирани на летището в Лайпциг и още 4 самолета може да бъдат предоставени при нужда на 18 държави от НАТО и ЕС.

Ruslans continue working on orders of European Union and NATO
On December 18, 2008 the contract, concluded on January 17, 2006 between NAMSA (NATO Maintenance and Support Agency), representing NATO interests and Ruslan SALIS GmbH, representing ANTONOV ASTC (Ukraine) and Volga-Dnepr (Russia) group of companies was prolonged. The contract was prolonged till December 31, 2010. According to them AN-124-100 Ruslan airplanes of Antonov Airlines and Volga Dnepr are used within the limits of NATO SALIS (Strategic Airlift Interim Solution) programme. These aircraft carry out cargoes by requests of 18 countries: Belgium, Hungary, Grece, Denmark, Canada, Luxemburg, Netherlands, Norway, United Kingdom, Poland, Portugese, Slovakia, Slovenia, Finland, France, Germany, Czechia, Sweden.
Prolongation of the Contract is the bright evidence of high evaluation of AN-124 Ruslan and the work performed within the limits of SALIS. Airplans of Antonov Airlines engaged in the programme, performed 550 flights and transported more than 33000 t of different cargoes. The mechanism consisting of airplanes crews and operating service organizing transportations, proved its effectiveness. In accordance with the contract 2 AN-124-100 aiplanes are constantly based in the airport of Leipzig (Germany). In case of necessity the additional machines are being provided by request. At that Ruslans must not return to their main base in Kiev or Ulianovsk as the base of their maintenance works in Leipzig Halle from January 2007.

Press-service of ANTONOV ASTC, December 29, 2008
Аватар
Георги Николов
супер спотър
 
Мнения: 1644
Регистриран на: 12 Яну 2008 15:50

Предишна

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта

cron