Тази тема малко я подхванахме от не най-правилната посока.
Моля всички, които ще изкажат мнение да помислят и систематизират предложенията и забележките си.
HMS, радвам се, че някой проявява интерес към нашето мнение. Не се изненадвай, че повечето от нас първоначално реагират остро. Всички ние искаме да има истинска българска авиокомпания - такава с която да се гордеем и такава, за която да кажем "нашата авиокомпания, с нашите самолети". За съжаление, до сега не е имало сигнали от страна на въпросното предприятие в тази посока.... Много от нас дори са предлагали да съдействат с каквото могат, да не говорим за десетките попълнени анкетни карти на борда (anto вече спомена за тях).
Сега към твоя въпрос.
Първо и най-важно според мен е DU/FB да излезе от призрачно-загадъчната мъгла и да придобие човешки образ, такъв какъвто хората могат да разберат. Обикновеният пътник не може да разбере що за животно са Обединените авиокомпании. За хората, тази "фирма" е Балкан, те не могат да схванат какво точно се случва и с кого летят. Купуват си билет от Хемус, а летят с България Ер или обратното.
Това, за което говоря, е лицето, корпоративния имидж (мразя този израз). Управата на тази фирма трябва да прецени как иска да изглежда тя в очите на клиентите си. Трябва да има ясно послание за да можем ние да я харесаме и възприемем на сериозно. Това означава човешкият образ да е ясен, дружелюбен, с поглед към бъдещето, динамичен и с чувство за хумор.
Аir.bg е част от този образ!
Както казах, всички ние искаме да се гордеем с този превозвач и да го наричаме нашия превозвач. Мисля, че бихме могли да дадем своята помощ за създаването на по-добър сайт, но това трябва да стане след като FB/DU се огледа в огледалото и реши какви дехи да облече, каква прическа да си направи и най-важното...като излезе на улицата дали ще бъде усмихната и истинска (авиокомпания)