RGG написа:Просто не си спомням регистрациите, помня само ГОЛФ-а. Иначе тогава бяха 3-4 54-ки наредени една в друга... бяха нарязани за няколко дни...
RGG написа:airdimov,
ако и първото ти има започва с Д., значи се познаваме.
Зулуто е уникален самолет, доста модерен Ту5, запазен с много ресурс и много интересен както като ВС, така и като част от българската история (вече близо 21 години).
От друга страна можем да се хванем на бас, че след като стане д....рата с новите правителствени самолети и зулуто ще изчезне и съм 100% сигурен, че няма да има едно мероприятие за да му "кажем чао" както е по белите държави, просто един ще си е на стоянка, на другия ден няма да бъде и след седмица - две ще го видим в ерлайнерс.нет, това ще бъде, убеден съм.... 34-ките на летище София са много болна тема за мен... особено след биг брадърската простотия.... а те не са само 34-ки, а и Як-ове, даже и Ан-12.... моят съвет е да ги снимаме, докато ги има, защото само снимките ще ни останат....
Toni написа:Аз пък си мисля, че най-подходящ за музея е LZ-MIV.
Стабилизаторът на магистрала Тракия е от Ту-134А. Мисля, че имаме достатъчно 34-ки, които спокойно могат да отидат в музея. Да не говорим, че при сегашните цени на металите ще излезе евтино.
dimovlz написа:Не си представям в момента кой в България ще отпусне пари за транспорт на близо 50 метрово туловище на Ту-154 от Варна до Пловдив или Бургас.
Самолетите в Бургас стоят в единя край на летището събрани накуп , понеже в Бурга музея е закрит заради строеж на нов терминал. Самолетите се предлагат на музея ако ли не отиват за скрап.Няма защо да бъде транпортиран все пак в Бургас си имаме 54-ка
airdimov написа:Стабилизаторът на магистрала Тракия е 100% от LZ-BTA.Първо защото съм работил на него докато беше на самолета(пурата на първите Ту-154 беше по малка и по тясна като на 134)
Toni написа:airdimov написа:Стабилизаторът на магистрала Тракия е 100% от LZ-BTA.Първо защото съм работил на него докато беше на самолета(пурата на първите Ту-154 беше по малка и по тясна като на 134)
Съгласен съм, че LZ-BTA/B/C са с по-тънка антена, но тя е различна от тази на 134А. Ихтиманската е на 134 и даже се вижда сивата лента по средата на анатената, която е характерна само за 134А/Б. Освен това липсва изрязването от въздухозаборника типично за 154.
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 116 госта