https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv ... div-815501
...личи си ,че е завършил специалност "автотранспорт".С една дума - транспортен корифей - със слабост по хотелската част

... и някои интересни коментара /между клакьорите/:
крило
преди 19 мин.
И още нещо за сведение на кмета, относно това какво трябва да реши държавата по отношение на кого трябва да се даде летището. Ако разбира се има значение какво пише в закона за концесиите и дали като го пише, някой смята да го изпълнява? "Процедурата за предоставяне на концесия за услуга на "Гражданско летище за обществено ползване Пловдив" понастоящем не е приключила. Съгласно В§ 4., ал. 1 от ПЗР на Закона за концесиите в сила от 01.01.2018 г.: "Когато до влизането в сила на този закон има прието решение за откриване на процедура за предоставяне на концесия по чл. 39 от отменения Закон за концесиите, процедурата се довършва по досегашния ред". В разпоредбата на чл. 60, ал. 1, т. 5 е регламентирано, че процедурата се прекратява, когато определеният за концесионер участник и класираният на второ място участник последователно откажат да сключат концесионен договор."
Twelve
преди 24 мин.
Доста повърхностно мислене...като стигнеш до "ще задължим да изгради хотел"...искам само да споделя, че СЕРИОЗЕН инвеститор няма нужда от задължаване,за да изгради нещо, ако то е икономически и финансово изгодно за самата инвестиция.
Отговори (1)
Отговори на този коментар
zodia ROCK
преди 36 мин.
В тази част е много по-убедителен от частта с въпросите за тунела под ЖП гарата и ремонтите на инфраструктурата. Трудно ще се намерят аргументи против тезите на Тотев за летището и измислените общини. Пловдив трябва да е поне до Труд, Ягодово, Катуница летището и околовръстното на запад.
Ryder
преди 1 ч. и 3 мин.
Като гледам по улиците, как се повишава квалификацията по всички направления, изчезват междусградни пространства и тротоари, много скоро ще сме супер, мега развити.
крило
преди 1 ч. и 6 мин.
Явно на Тотев не са му ясни много неща относно летището и затова говори глупости. В момента летище Пловдив има няколко предписания от EASA и ако по най-бързия начин не се намери инвеститор, който да започне да влага в това да се изпълнят предписанията то на летището ще му бъде отнет лиценза и то ще се превърне в поляна. А средствата които трябва да бъдат вложени в следващите две години са почти 50 млн. лева. Това вече се случи с летище Горна Оряховица и там след три години "концесионерстване" на едни "концесионери" летището от тази година е с отнет лиценз и няма шанс да му се издаде отново, защото трябват много пари за това. Без лиценз няма как да се обслужват пътници и товари. А относно по-предишно изявление на Тотев че , "общината нямала проблем да субсидира летището с един млн. лева на години", е хубаво да знае, че от 04.04.2019 г. се забраняват всякакви субсидии за летища за обществено ползване от публични средства. По въпроса има регламент. Та хай-добре кметът да си гледа разкопките и да не приказва глупости по теми за които си няма понятие. То не, че с копаенето по улиците е много наясно.....
фанта катани
преди 1 ч. и 12 мин.
Много е ерудиран. Успехи г-н Тотев на вас и екипа ви. Продължавайте само напред
NIZ
преди 1 ч. и 47 мин.
Мда. Поне сега имам позиция за летището. Честно казано не знаех защо и е на общината.
Мехмед Кючукалиев
преди 2 ч. и 15 мин
Изглежда сериозен мениджър .