Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот makler » 20 Май 2014 07:12

Не защото са решили да правят промените 15 дни преди полета.
Аватар
makler
супер спотър
 
Мнения: 1134
Регистриран на: 20 Фев 2006 00:01

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот julminchev » 20 Май 2014 07:27

Нещо съботните полети ги отменят. Аз има билет за 14-ти юни за Палма. Отмениха го полето още преди месец. Смениха ми билета за друга дата, но ми смениха и билета от Варна за София, а не бяха длъжни. Билетите не бяха общи.
julminchev
спотър
 
Мнения: 61
Регистриран на: 30 Ное 2012 22:41

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот alex_2 » 20 Май 2014 16:47

alex_2
супер спотър
 
Мнения: 1381
Регистриран на: 15 Авг 2009 10:21

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот skyviewer » 20 Май 2014 17:09





Съгласно правилата на ЕС относно правата на пътниците, ако вашият полет или пътуване закъснее с няколко часа, фирмата превозвач следва да ви предложи адекватна компенсация. Ако поради отмяна се наложи да отседнете в хотел далеч от крайната ви дестинация, фирмата превозвач следва да заплати за престоя ви. Преди да тръгнете на път, проверете как да потърсите правата си на летищата, пристанищата и автобусните и железопътни гари в Европа или свалете приложението за смартфони.

Независимо каква е вашата националност, законите на ЕС в областта на защитата на потребителите се прилагат по отношение на покупки на стоки или услуги, извършени в който и да е търговски обект на територията на ЕС. Гаранциите се уреждат от законодателство на европейско равнище. В тази директива на ЕС са уточнени минималните изисквания за защита на купувачите. Държавите членки са длъжни да прилагат изискванията на ЕС в националното си законодателство, което може да осигурява и по-високо ниво на защита. Благодарение на европейската процедура за искове с малък материален интерес, ако сте закупили дефектен продукт в чужбина също имате възможност да си поискате парите обратно следвайки три прости стъпки. В много случаи можете да са възползвате от тази процедура във всички държави от ЕС, с изключение на Дания. Тя е бърза и рентабилна алтернатива на традиционните съдебни процедури и понастоящем може да се използва за търговски и потребителски сделки на стойност до 2000 евро. Трябва само да изпратите стандартен формуляр до компетентния съд. Друга добра новина е, че от 13 юни влизат в сила новите правила на ЕС относно правата на потребителите, даващи право стоките, закупени по интернет, по телефона или по пощата, да бъдат върнати в 14-дневен срок.

http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1266304
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот BG900205 » 20 Май 2014 18:31

BG900205
спотър
 
Мнения: 62
Регистриран на: 07 Фев 2014 14:20

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот Buch » 20 Май 2014 19:52

Аватар
Buch
най-спотър
 
Мнения: 446
Регистриран на: 16 Яну 2009 13:48
Местоположение: София

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот DLoad » 20 Май 2014 22:28

Доста смешно е да се сравняват по каквито и да е признаци символи-гиганти като Луфтханза и проспериращи компании като Уиз с безизвестната и затихваща България Ер,известна само на роднините и близките на работещите в нея и на още няколко дузини заблудени ,пътуващи граждани. А направо е нелепо да се развява знамето на национализма,точно когато става дума за FB,имайки предвид разрухата и пакостите ,които се случват там. Аман от парцаливи знамена и насила натрапван фалшив национализъм.
DLoad
най-спотър
 
Мнения: 273
Регистриран на: 05 Яну 2014 14:16

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот makler » 20 Май 2014 23:25

Аватар
makler
супер спотър
 
Мнения: 1134
Регистриран на: 20 Фев 2006 00:01

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот europeandj » 20 Май 2014 23:35

Аватар
europeandj
супер спотър
 
Мнения: 762
Регистриран на: 04 Авг 2012 17:57
Местоположение: Пловдив (PDV/LBPD)

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот Buch » 21 Май 2014 01:10

Защо реши, че клас U е "най-нисък"?
Защо 477 лв да не е евтино :)

Това с класовете е много пожелателно и много хипотетично, въпреки че принципно е вярно.
Аватар
Buch
най-спотър
 
Мнения: 446
Регистриран на: 16 Яну 2009 13:48
Местоположение: София

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот europeandj » 21 Май 2014 01:12

Аватар
europeandj
супер спотър
 
Мнения: 762
Регистриран на: 04 Авг 2012 17:57
Местоположение: Пловдив (PDV/LBPD)

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот Buch » 21 Май 2014 13:52

Трявба да кажа, че говоря съвсем общо за индустрията, а не за FB конкретно.

Cabin (First, Economy, Business......etc) и RBD (цялата латинска азбука) са две коренно различни неща. Принципна релация има, но в никакъв случай не е задължителна. И за всяка авиокомпания си е сама за себе си.
Както досега , примерно, U class при FB съответства на най-евтината им тарифа, така след 5 мин може вече да не е .... Но това не е толкова важно.
В правилата за ценообразуване, закачени за всяка тарифа, описани от авикомпанията, влизат няколко десетки, да не кажа стотици, параметри, по които се валидира една тарифа. Едно такова правило може да гласи , че датата на тръгване ( Commencе-a ) е едиси колко дни след Ticketing датата и като това не е вярно - тази тарифа отпада при "търсенето" на билет и ти се предлага някаква друга (Това го казвам, понеже е възможно да е приложено в твоя случай). Пример:
(Измислям си, но напълно реална ситуация)

В базата има N-на брой тарифи с RBD U и разни други:
1. Тарифа ААА , цена 10:EUR, SOF-MAD, FB, RBD:W... (много рестрикции, кооито в 99.99% от случаите няма да минат валидацията)
2. Тарифа BBB , цена 100:EUR, SOF-MAD, FB, RBD:U ...commence after 3 weeks, stay > 5 days
3. Тарифа CCC , цена 220:EUR, SOF-MAD, FB, RBD:U....stay < 5 days, weekend included
4. Тарифа DDD , цена 333:EUR, SOF-MAD, FB, RBD:U.... stay < 5 days
5. Тарифа EEE , цена 500:EUR, SOF-MAD, FB, RBD:М.... no restrictions

Това , което се случва при валидацията е (последователността е от най-евтиното към най-скъпото, логично):
Първата тарифа не се валидира, както съм написал, понеже има хиляди изисквания и нормално, за 10 пари се лети изключително рядко. (В примера презкачам момента с таксите , че ще стане много дебело).
Втората пропада, понеже тръгваш след 2 дни
Третата пропада, понеже няма да стош събота и неделя (примерно :) )
Четвъртата минава валидация и ти излиза като валидно решение, понеже ще летиш след 2 дни и ще се върнеш след 4 (2 days stay)
Петата и тя си минава, но е по-скъпо решение и теб съответно не те касае (примерно излиза в друг Cabin ..)

С други думи U не е най евтина, но е най-често срещана при нормално търсене (за след 2 м, да кажем). При търсене на по-скорошен полет пак излиза U , но на друга цена....
Това е много, много опростено, надявам се да ти е било полезно. Но като цяло не търси логика. Локигата е в маркетинга. И това, че някой продава "скъпо" в дадед момент изобщо не означава, че самолета е пълен, празен или наполовина пълен.... никаква нормална човешка логика няма. Само бизнес.
Аватар
Buch
най-спотър
 
Мнения: 446
Регистриран на: 16 Яну 2009 13:48
Местоположение: София

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот BG900205 » 21 Май 2014 16:00

BG900205
спотър
 
Мнения: 62
Регистриран на: 07 Фев 2014 14:20

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот akair » 21 Май 2014 16:51

Когато достаъчно много пътници започнат да показват нееднозначно (с портфейла си), че подобно отношение е нежалатено, може някой отговорен фактор да проумее, че премаршрутизирането също е опция :D И може да бъде по-евтино и за предпочитане пред загубата на клиенти :D
Аватар
akair
супер спотър
 
Мнения: 1204
Регистриран на: 16 Авг 2009 18:50

Re: Bulgaria Air-обединените авиокомпании

Мнениеот alex_2 » 21 Май 2014 18:00

Всеки има правото да се оплаква, когато не са се отнесли коректно с него, а не да плеснем с ръце и да кажем "абе, какво като не мога да летя в деня, в който имам работа, нали трябва да подкрепяме българското" .. Така че изказванията за "спонсориране" на Уиз и Луфтханза в този случай според мен са доста неадекватни. И да, естествено , че и при тях е имало, има и ще има недоволни и ощетени пътници, но е факт че при тях такива издънки (особено при ЛХ) са много по-малко вероятни, дали заради мащабите на компаниите или заради друго, няма значение... Обикновеният пътник не прави бизнес анализи и проучвания в такива ситуации. Той си купува билет за компанията Х; ако е доволен - пак ще си купи; ако не е доволен - ще си купи за друга компания, не виждам нищо драматично ..
alex_2
супер спотър
 
Мнения: 1381
Регистриран на: 15 Авг 2009 10:21

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта