от DLoad » 08 Юни 2014 00:37
Смешни ставате вече с тези заяждания. Естествено, че БГ ер не са професионалисти на 100%, но това изненада ли е за някого? Но това постоянно заяждане идва в повече... Сега дали се казвало Уелкъм дринк или напитка за добре дошъл си е смешно да се коментира. Ако го бяха написали на английски някой от вас щеше да излезе да се разбучи, че сме българи и.т.н. Всичи казвате, че във форума трябва да се придържаме към по-пълноценните спорове, а постоянно се спори за някакви глупости. Клиенти, пасажери , пътници се едно е колега...Дайте нещо по същество....
kriskris94 моля те,ако обичаш,за да не ставаме смешни,да кажеш, според твоите критерии, България Ер, на колко процента са професионалисти като цяло и в частност ,по отношение на крайния продукт който "клиентите/пътници" получават, доверявайки се на предлаганото за тях на този етап- пътуване с "пълно обслужване на две нива",доставка на багаж,кол центове, ценова политика,коректност, точност и т. н.Кратка справка можеш да направиш на фейсбук страницата на компанията при постовете на "клиентите/пътници",ако разбира си вече не са изтрити.
Кое според теб е "пълноценнен спор"и къде тук видя спор ,при положение,че аз само споделям мнение , подкрепено с ФАКТИ.За съжаление тези факти не са никак лицеприятни и ако не можеш да оцениш важността им, по добре не взимай отношение.
За твое сведение колега ,"клиенти" и "пътници " не са едно и също нещо в конкретният случай.Избираш си или едното, или другото когато се обръщаш към тези които плащат за това,което предлагаш.Аз не мога сега да се обърна към теб с "господине" ,а после да ти казвам "госпожо"Всъщност ,ако си с куепена диплома както повечето там,това наистина няма значение.
И последно- "Уелкъм дринк" си е "Уелкъм дринк", а не" напитка за добре дошъл, добре дошла ,или добре дошло".Това е СТАНДАРТ!
В авиотранспорта има железни стандарти градени години наред и изчиствани, с течение на времето, внимателно и детайлно от всякакви недоразумения,неточности и нелепости и който дръзне да кривне някъде настрани изпада от всякакви класации и подредби.За голямо съжаление примера го имаме в най фрапантния му вид и най- изкривена форма. Ако ще да напишат,че не на две,а на десет нива правят пълно обслужване на "клиентите/пътници",нивото им е никакво и никога няма да бъде някакво.Не става да си роден за потури,а да искаш да носиш фрак.И ,всъщност ,би ли ме светнал какви са тези "нива" на обслужване?Що за глупост и измишльотина?Май те самите не са наясно с "нивата","икономическите"(икономични) класи, "времената на денонощието(дали вали сняг ,или пече слънце) и пр.глупости съчинени от нечий болен мозък.
Та, кое според теб е същественото и с "градивния спор" какво ще градиш върху нещо без основи?