Доколкото разбирам за QANTAS нямаме различия. За имената на самолетите - колко от самолетите на Delta, United, US Airways, Ryanair, Azul, TAM, Olympic, Wizz, Singapore Airlines... имат имена? Да, има и компании като LH, OS, SU, RO, ..., които си кръщават самолетите, но това далеч не е задължително и не е единен стандарт...
Интересно дали самолетите на Emirates се казват 777-200, 777-300 и 380-800 ?
"Face of Bulgaria" очевидно е сегашния slogan на FB, както "Nonstop you" е на LH. И 2-те а/к го слагат върху част от бордния кетъринг - едните върху водата, другите - върху храната. И в 2-та случая има "брандиране" само на част от продуктите в бордния кетъринг. С какво това решение на едната а/к е по-лошо от решението на другата а/к?
Идеята на брандираната вода и/или храна е клиентите да се почувстват специални - на тях им се дава нещо, което е направено специално за тях и останалите хора нямат.
Ако LH имаха за slogan "The Face of Germany" или "The Taste of Germany", щяха да го сложат на сандвичите, така както там се мъдреше "There's no better way to fly"
А сигурно ще се намерят и хора, които намират минералната вода за едно от лицата на държавата - така както за тях FB е друго от лицата на държавата. В този ред 2-те лица са обединени под общото "The Face of Bulgaria"...