West Germany написа:tupolev144 написа:West Germany, вчера бях зает, но Big G ти е отговорил вместо мен (за което му благодаря
), друг е въпроса какво си схванал.
Искам само да допълня отговора във връзка с питането ти защо Ryan нямат база в Пловдив, а имат в Солун? Защото в Солун Фонда трябва да покрие държавната такса на АК която за 1 линия 2 пъти седмично е 104 полета по 92,12 евро = 9 580 евро, а за Пловдив за същата линия 104 полета по 2306 евро (след 1-ви май) = 239 824 евро, което е над 25 пъти повече!
И още веднъж, в Солун тези 12 евро на пътник от ЕС и 22 евро на пътник извън ЕС - НЕ Е ДЪРЖАВНА ТАКСА! Преди да си подсилиш в червено резултатите от "изчисленията", си изясни какво се залага като параметри и тогава изчислявай!
tupolev това което разбирам за фонад на летище Пловдив аз съм го написал и досега никой не ме е поправил и ти също. Ако можеш да опровергаеш логиката ми за фонда на летище Пловдив, давам ти гаранция че ще ти призная мнението и няма да ти опонирам повече по този въпрос.
Аз въобще не се интересувам, тези 12/22 евро дали са държавна такса или не са, тъй като това няма никакво значение за Ryan. Ryan ги интересува не на кой плащат (и на папата ще плащат ако той взима за същата услуга в Солун по малко пари) а колко плащат. Защо повдигаш въпроса дали е държавна такса или не, когато започваш от това че на Ryan им излиза по изгодно в Солун? Пиши за това че в Солун няма държавни такси, но не пиши за това че там е по изгодно! Защото не е вярно.
Каквито параметри за изчисления и да прилагаш от това кацането в Солун няма да излезе по евтино от Пловдив. не виждам никаква логика в твоето твърдение.
Недей да плашиш хората с това че в Пловдив излиза 25 пъти по скъпо съвсем съзнателно ги въвеждаш в заблуда. За Солун калкулираш само такса кацане а за Пловдив калкулираш и такса кацане и такса шум и летищни такси и такса безопасност. Въвеждаш хората в заблуда и го правиш съзнателно.
P.S. Изчисленията ти за 2306 евро не са точни. Ако са вдигнали след 1 първи май само летищните такси (съоъветно и такса сигурност) с 50% то излиза 2632,5 евро (даже и при това положение пак е по евтино отколко е в Солун)
West Germany, на теб кой каквото и да ти напише, явно ти е трудно да го схванеш. Всичко до тук, което ти е написано е поправка или отговори на твои мнения, но явно и това не си разбрал. Абсолютно не ти е ясно и как работят фондовете за споделяне на риска. След като както си написал с червено, че Райън трябва да плати в Солун 3360 евро такса (като би трябвало да знаеш, че този полет освен разходи за такси има и разходи за персонал, горива, поддръжка, лизинг, административни и т.н.), как според теб цените на билетите от Солун са масово около 30 евро, а при нас средно над 100? Би трябвало да се сетиш, че една част от тези разходи, не са калкулирани в цената. Само че, тези разходи са действително направени и за да не фалира АК, някой трябва да ги покрие. АК-ите са търговски дружества и при добро управление, те не печелят само от основната си дейност (превоз на пътници), а печелят още и от ред други търговски дейности (да не ти ги изброявам всичките). Например една от многото търговски дейности осъществявана от Райън е осигуряване на рекламен пазар. И тук стигаме пак до дейността на местните фондове. Тези фондове нямат юридически взаимоотношения с АК-ите и системата по която те споделят риска на АК-ите е пряко обвързана с размера на ДЪРЖАВНИТЕ ТАКСИ на съответното летище и има много голямо значение за АК-ите какъв е този размер (защото с определена сума вместо 1, могат да открият няколко дестинации). Очевидно живо се интересуваш как функционира системата на НТА. Запознай се първо например с финансовият отчет на Райънеър, от където би трябвало да разбереш доста по темата, за да не правиш изводи във форума, които са единствено в сферата на твоите фантазии.
И като смяташ колко е таксата на Пловдив без да ти е ясно как точно се прави това, можеш ли да ми изчислиш колко ще плати Райънеър на летище Шарлероа за едно кацане? Аз твърдя, че няма да плати нищо т.е. таксите са му НУЛА!
Ето ти и базата за смятане.
Applicable from 01/01/2013 to 31/12/2013
Landing fee : 8.78 EUR(1) per ton calculated on MTOW
Parking fee : 2.03 EUR(1) per day (24 hours) and per ton (2). The first 12 hours of parking are free.
Fuel levy : 5 EUR/m3
Passenger fee : 0 EUR
Security fee : 0 EUR
PMR fee : 0.2354 EUR (1)(3)(4) per departing passenger
____________________________________________________
(1) The amount will be indexed on annual basis.
(2) Each fraction of a ton is considered to be a whole ton. Each part of a day is considered as a whole day. Each day ends at 00:00, local time. Parking outside is subject to available space and to BSCA regulations.
(3) In case of 'unboarding only', the charges will be calculated on the basis of arriving passengers.
4) In case of empty legs on arrival and departure, the charges will be calculated on the basis of maximum passengers' configuration.
The charges mentioned are indicative. BSCA reserves the right to change the amount of these charges at any moment and without warning.
Applicable from 01/01/2013 to 31/12/2013
Landing fee: 2.25 EUR (1)(3)(4) per departing passenger
Discounts on an annual basis
Percentage
discount
From # departing
passenger
To # departing
passenger
0 %
0
15 000
5 %
15 001
35 000
10 %
35 001
50 000
25 %
50 001
100 000
35 %
100 001
200 000
50 %
200 001
-
Parking fee: 2.03 EUR(1) per day (24 hours) and per ton (2). The first 12 hours of parking are free.
Fuel levy : 5 EUR/m3
Passenger fee: 0 EUR
Security fee: 0 EUR
PMR fee: 0.2354 EUR (1)(3)(4) per departing passenger
____________________________________________________
(1) The amount will be indexed on annual basis.
(2) Each fraction of a ton is considered to be a whole ton. Each part of a day is considered as a whole day. Each day ends at 00:00, local time. Parking outside is subject to available space and to BSCA regulations.
(3) In case of 'unboarding only', the charges will be calculated on the basis of arriving passengers.
(4) In case of empty legs on arrival and departure, the charges will be calculated on the basis of maximum passengers' configuration.
The charges mentioned are indicative. BSCA reserves the right to change the amount of these charges at any moment and without warning.
Извинявам се на съфорумците за оффтопика!