b73999 написа:Кой ти е казал, че не можем? Ако някакви такива компании не могат да си позволят, то по-добре да не летят. Дори в AUA имат постоянно проблеми, MEL айтеми и какво ли не с тия самолети на по 25-30 години, а там поддръжката е отлична и е сериозна компания с база, ресурси и си ги познават самолетите от години.
Можеш да си представиш какъв ще е мейнтенънса на Ер Любо Колев (АЛК) с тия ресурси. А доколкото знам как действа чичо ти Валтер, мога да си представя и колко професионално ще е всичко. И тука не става въпрос кой, колко обожава МД-то, или Фоккера и кое било Голф 7ца и дърто БМВ. Тва е приказване тип "едното подскача, другото въздухоплава", звучи много професионално, но за съжаление нещата не функционират така. При тия ресурси, на такава авиокомпания с тия стари самолети и без сериозна поддръжка си играят с огъня според мен.
Не може да се правят и управляват компании като ЕТ Пешо Иванов 94, опасно е, особено в България, където видяхме преди няколко дни как държавата контролира бранша. Това е сериозен бизнес.
mashine1984 написа:b73999 написа:Кой ти е казал, че не можем? Ако някакви такива компании не могат да си позволят, то по-добре да не летят. Дори в AUA имат постоянно проблеми, MEL айтеми и какво ли не с тия самолети на по 25-30 години, а там поддръжката е отлична и е сериозна компания с база, ресурси и си ги познават самолетите от години.
Можеш да си представиш какъв ще е мейнтенънса на Ер Любо Колев (АЛК) с тия ресурси. А доколкото знам как действа чичо ти Валтер, мога да си представя и колко професионално ще е всичко. И тука не става въпрос кой, колко обожава МД-то, или Фоккера и кое било Голф 7ца и дърто БМВ. Тва е приказване тип "едното подскача, другото въздухоплава", звучи много професионално, но за съжаление нещата не функционират така. При тия ресурси, на такава авиокомпания с тия стари самолети и без сериозна поддръжка си играят с огъня според мен.
Не може да се правят и управляват компании като ЕТ Пешо Иванов 94, опасно е, особено в България, където видяхме преди няколко дни как държавата контролира бранша. Това е сериозен бизнес.
Съгласен съм с теб. Аз по-скоро визирах Bulgaria Air или BH Air (предвид плановете им), като компании които можеше да се възползват. Цялата история с Air Lubo е достатъчно съмнителна.
Airbus A321 -211 1554 LZ- BH Air delivery 13may16 DME-SOF, EI-reg ex EI-FSB
Airbus A320 -211 142 LZ-BHJ BH Air delivery 21may16 MPL-SOF ex YL-BBC
EricEntrena написа:ВН ударно събират самолети. Още една бройкаAirbus A320 -211 142 LZ-BHJ BH Air delivery 21may16 MPL-SOF ex YL-BBC
Fokker 100 11313 LZ-FDD ALK Airlines ferried 16jun16 VAR-THE on delivery to?, c/n tbc ex PH-CXK
lzdimitar написа:Някой може ли да помогне с тази регистрация LZ-ADV ?
засякох го на радара обаче не излиза никаква информация за него
MD Douglas MD82 ? LZ-ADV Alk Airlines posn 08jul16 VAR-BCM on wet-lease to Blue Panorama ex ?
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта