Статия въ

Статия въ

Мнениеот Toni » 29 Мар 2004 01:00

Изображение

Интересно писание:) След малко ще се захвана да преброя неточностите...сигурен съм, че ще са над 10.
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот Делян » 29 Мар 2004 02:41

Те изкараха Ту-154 много нов. Серииното производство започнало през 84-ра!!! Между другото www.tupolev.ru е много готин сайт и нов.
Това наистина ли е снимка на правителственият Фалкон?
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот Toni » 29 Мар 2004 10:50

Наистина серийното производство на М-ката (154М) започва 1984.
Ако не си виждал Фалкона погледни в airliners.net за LZ-001.

от tupolev.ru: "Первый полет ТУ­154М - ­ 1984 год"

http://posadki.net/hist1543.html
"Попытка поставить на Ту-154 двигатель Д-30КУ производилась еще в 1978 году на машине № 85317. До этого двигатель, обладавший на 7% большей силой тяги, да к тому же более экономичный, чем НК-8-2У уже три года успешно эксплуатировался на Ил-62М. Но по неизвестным пока мне причинам его доводка и испытания на Ту-154 затянулись на 7 лет. В результате, самолет с двигателем Д-30КУ, адаптированным под планер и агрегаты Ту-154 наконец поставлен на конвейер под названием Ту-154М. А сам двигатель для Ту-154М стал именоваться Д30КУ-154-II."
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот С.Николов » 29 Мар 2004 16:58

В колонката "да си спомним" пише, че сме имали Ил-1 за 105 пътника :lol:
Аватар
С.Николов
най-спотър
 
Мнения: 217
Регистриран на: 17 Дек 2003 22:57
Местоположение: Варна жкВладиславВарненчик

Мнениеот Toni » 29 Мар 2004 17:54

"Това са много симпатични и непретенциозни руски самолетчета...на Ан 12 им викат у нас златните кокошки"
Не мога да разбера докога ще се казва Анче-12 и Ан-24....явно колкото е по-голямо числото толкова е по-голям и самолета.

Не сме имали 3 А320, а 4: LZ-ABA/B/C/D, но какво да се прави. Толкова си е записла "журналистката" в тефтерчето:)

Да не говорим за 12-14 годишните В737 на България Еър, произведени през 1986-87, но така е казал директора на компанията, няма да подлагаме на съмнение неговите думи.
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот harrier » 29 Мар 2004 18:22

Малейййй, Мира, моето момиче, я вземи се върни в университета да видиш как се пише статия. Или не, тоя уикенд във ВИАС ще има семинар за начинаещи журналисти. Ама ако зависи от мен ще си стоиш в трети клас и ще пишеш преразкази. Малеее, как ме вбесяват такива кучки, които наричат себе си журналисти :evil: :x
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот Делян » 29 Мар 2004 18:22

Toni написа:Наистина серийното производство на М-ката (154М) започва 1984.
Ако не си виждал Фалкона погледни в airliners.net за LZ-001.

от tupolev.ru: "Первый полет ТУ­154М - ­ 1984 год"

http://posadki.net/hist1543.html
"Попытка поставить на Ту-154 двигатель Д-30КУ производилась еще в 1978 году на машине № 85317. До этого двигатель, обладавший на 7% большей силой тяги, да к тому же более экономичный, чем НК-8-2У уже три года успешно эксплуатировался на Ил-62М. Но по неизвестным пока мне причинам его доводка и испытания на Ту-154 затянулись на 7 лет. В результате, самолет с двигателем Д-30КУ, адаптированным под планер и агрегаты Ту-154 наконец поставлен на конвейер под названием Ту-154М. А сам двигатель для Ту-154М стал именоваться Д30КУ-154-II."


Мисълта ми беше дали това е истинска снимка на българският Фалкон. Ако е това означава че са правили рекламни полети което е неубичайно за България
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот harrier » 29 Мар 2004 18:28

Като гледам е нашия, ама бас държа че снимките са ги правили французите по време на тестовите полети.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот toni75 » 30 Мар 2004 13:46

"Не може да се каже, че са много вехти и Ту-134" :lol:
Разбрахте ли сега ? :wink:

А за кой 2 катастрофи на Ер София става въпрос ? Кога и къде са станали, колко загинали има и т.н.
toni75
най-спотър
 
Мнения: 496
Регистриран на: 18 Дек 2003 02:24
Местоположение: Щутгарт, Германия

Мнениеот Toni » 30 Мар 2004 14:08

Air Sofia
1. 04 February 1998, LZ-SFG, Lajes ( Azores), Fatalities: 7:7
2. Нает от тях Ил-76 се разби в Еритрея преди 4-5 години, целия екипаж загина
3. помня преди няколко години как направиха нощно шоу в София като кацнаха с Ан-12 без преден колесник
4. 29 SEP 1999, LZ-SFJ, Pekanbaru-Simpang Tiga Airport (PKU) (Indonesia)
*The Antonov cargo plane touched down 1300 metres short of runway 36 and broke in two.*

Баланс: 2 Ан-12 и 1 Ил-76.....
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот Toni » 30 Мар 2004 14:15

Търсейки за въпросния Ил-76 попаднах и на InterTransAir:
LZ-ITC, Antonov 12BP, 15 AUG 2000, Kisangani Airport (FKI) (Congo (former Zaire)) Supposedly crashed on landing, carrying medical supplies for Doctors Without Borders.
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот борден » 03 Апр 2004 16:23

От сканираната страница не си личи, но на оригиналът е очевадно как снимка на самолета е монтирана върху този хубав природен фон.

Между другото ми прави впечатление, че вие и Ан-24 го наричате "Анче", което не мисля че много отговаря на големината му. :wink:
Виж, за Ан-2 - може и "Анче" да се каже, макар че "Антоновка", "Баба Ана" или "Антоновец" е по-разпространено.

А до статията - какво се очудвате ми е интересно?! Очевидно е, че е поръчкова. Какво тогава се дзверите на някои неточности в детайлите? :D
Аватар
борден
супер спотър
 
Мнения: 508
Регистриран на: 20 Дек 2003 22:12
Местоположение: София

Мнениеот harrier » 03 Апр 2004 22:31

Абе има разлика между поръчкова и некадърно-написана статия. В случая май е и двете.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16


Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 12 госта