BH Air, B.A.C., VIA, ALK

Мнениеот Toni » 04 Май 2004 11:35

Абсолютно вярно, 2 или 3 машини ще дойдат от Швейцария за летния сезон. За сега никой не може да каже дали ще ги задържат след това. Пилотите вече са обучени във SAS Flight Academy.

Сезонът почна!
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот toni75 » 04 Май 2004 13:46

А при мен защо страницата на Bulgarian Air Charter не се отваря ?
toni75
най-спотър
 
Мнения: 496
Регистриран на: 18 Дек 2003 02:24
Местоположение: Щутгарт, Германия

Мнениеот Делян » 04 Май 2004 16:23

toni75 написа:А при мен защо страницата на Bulgarian Air Charter не се отваря ?


Macromedia Flash!!!
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот harrier » 04 Май 2004 18:28

toni75, изобщо не е интересна тая страница, не ти трябва да я отваряш :?
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот Делян » 07 Май 2004 23:54

Кога В.А.С. и Хемус ще си подновят цветовете и емблемите? VIA и Bulgaria Air (ако е завършена) стават.
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот Делян » 11 Май 2004 19:40

VIA имат ли си страница?
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот Toni » 11 Май 2004 19:43

100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот harrier » 11 Май 2004 19:45

www.google.com е хубаво място, моля използвайте го по предназначение :wink:
www.air-via.com
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот Toni » 11 Май 2004 19:48

Harrier-e, това ме навежда на мисълта, че е крайно време да оправим линквете на сайта.
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот Делян » 11 Май 2004 19:51

точно това правех вчера, пробвах всички търсачки с изключение на www.google.com
Толкова ли е добър този руски имигрант (създателя на Google).
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот harrier » 11 Май 2004 21:22

Toni,
нали уж секцията за линковете не бачкаше админ-панела?

Деляне,
аз съм свикнал да ползвам google, тъй като първо, има опция за търсене само в български сайтове и второ, струва ми се най-достъпен, без реклами е и ми намира наистина всичко. За мое най-голямо очудване, като търсех преди няколко дена снимки на Airbus A320 в google попаднах на моя снимка на въпросния аероплан, забутана на български сървър.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот slice » 12 Май 2004 00:11

i na мне ми се иска да ги оправим, ама съ в края семестъра и ме 4ака здраво техни4еско е**** следжасхтите месе и половина
Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот Toni » 19 Май 2004 00:42

Два самолета MD-82, производство на погълнатата от "Боинг" американска самолетостроителна компания "Макдонъл Дъглас", нае една от най-големите български авиокомпании - "Бългериън ер чартър" (ВАС). Машините вече пристигнаха у нас, похвали се шефът на авиокомпанията капитан Филип Мустаков. Самолетите са 161-местни, произведени преди 15-16 години, но в отлично техническо състояние. "Бългериън ер чартър" не разполага със собствени самолети. Авиокомпанията беше създадена през 2000 г., когато "открадна" от приватизираната от Гад Зееви "Балкан" почти цялата й чартърна програма. Досега ВАС работеше с наети руски машини Ту-154 М, чийто брой достигаше до 6-7 през юли и август. Обнадеждено от силния чартърен сезон през миналото лято, ръководството на ВАС реши да лизингова западни самолети. След проучване на пазара то се спря на едни от най-евтините и сигурни самолети, идеални за нашите чартърни условия - MD-82. Двете машини пристигнаха точно в навечерието на летния туристически сезон, но в авиокомпанията вече си скубят косите как ще изплащат лизинговите им вноски. През лятото на 2003 г. бяхме планирали 1200 полета, а изпълнихме 1700, коментира шефът на "Бългериън ер чартър" Филип Мустаков. За тази година не мога да се ангажирам с никакви данни, особено на фона на състоянието на туристическия пазар у нас в момента. В Германия, откъдето ние основно возим туристи за нашето Черноморие, има масови анулации на едни полети, а за други самолетите ни се пълнят едва с половината от договорените туристи. Затова и не мога да се ангажирам с никакви данни колко полета ще направим. А и конкуренцията ни само това чака - да получи информация и да започнат ударите под пояса - договаряне зад гърба ни на полети на дъмпингови цени, коментира капитан Мустаков. И всичко това става в условията на непрекъснато растящите цени на авиокеросина. В "Бългериън ер чартър" засега цари умерен песимизъм за летния туристически сезон. По принцип всичко у нас върви трудно, за всичко водим битка. Всичко се лицензира, една радиостанция на самолета да сложим - чакаме седмици, молим се - навсякъде е една отвратителна бюрокрация. Затова обмисляме след края на туристическия сезон да прекратим дейността си, заяви капитан Мустаков. Българската авиация няма бъдеще. Лизинговането на двата MD-82 е последният опит да се задържим на пазара. Безсмислено е вече да инвестираме в този отрасъл. Не може да се прави авиация само за 4 месеца в годината, а после 8 месеца да се чудим какво да правим. Толкова работим ние - само през активния летен сезон. Българската авиация е обречена. След краха на "Балкан" допуснахме чуждите авиокомпании да се настанят на авиопазара. С кого ще се борим ние? С "Луфтханза", "Остриън еърлайнз" или с "Бритиш еъруейз"? С какво? Българската авиация загина. Това, което е останало от нея, ще изчезне окончателно след 1-2 години - категоричен е бившият директор на "Балкан" Филип Мустаков.
standartnews.com
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)


Мнениеот toni75 » 19 Май 2004 18:42

Мда. Много тъжна картина... :cry:
toni75
най-спотър
 
Мнения: 496
Регистриран на: 18 Дек 2003 02:24
Местоположение: Щутгарт, Германия

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 38 госта

cron