Кратък фоторепортаж от откриването на новият терминал.
Това е интерфейса на автоматизираната системата за контрол на летището.
Термниала е наистина едно модерно съоражение.
julminchev написа:В София като има ръкави също не се ползват. Последно като летях с БГ еър не бяхме на ръкав и на отиване и на връщане. Не, че нямаше свободни ръкави. Не знам реално кога ще заработи новият терминал. Явно от утре още няма да има полети пък кой знае.
alex_2 написа:julminchev написа:В София като има ръкави също не се ползват. Последно като летях с БГ еър не бяхме на ръкав и на отиване и на връщане. Не, че нямаше свободни ръкави. Не знам реално кога ще заработи новият терминал. Явно от утре още няма да има полети пък кой знае.
Да, но повечето от чуждите компании винаги ги ползват
RGG написа:alex_2 написа:julminchev написа:В София като има ръкави също не се ползват. Последно като летях с БГ еър не бяхме на ръкав и на отиване и на връщане. Не, че нямаше свободни ръкави. Не знам реално кога ще заработи новият терминал. Явно от утре още няма да има полети пък кой знае.
Да, но повечето от чуждите компании винаги ги ползват
За полети по вътрешни линии архитектурно в София е планиран само един изход - D1. Дали даден превозвач ползва ръкав за даден полет или не е решение и желание на превозвача. Това е допълнителна услуга, която на всяко летище се заплаща.
bigblondewolf написа:Не е ли в интерес на летището да предлага ръкав на конкурентни цени, за да привлича полети и пътници?
Все пак ако сметката не излиза ако стоят цяла зима неизползвани естествено по-добре без
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 24 госта