Въпрос за Аэрофлот

Въпрос за Аэрофлот

Мнениеот борден » 05 Апр 2004 21:43

Може ли някой да ми каже какви типове (и модификации) западни самолети, и по колко машини експлоатира към момента Аерофлот? Гледам на http://www.airliners.net - доста Еърбъси, Боинги и МД-та търкалят...
Интересно ми е и дали са тяхна собственост, или се експлоатират по друг начин.
Последна промяна борден на 08 Яну 2005 12:48, променена общо 1 път
Аватар
борден
супер спотър
 
Мнения: 508
Регистриран на: 20 Дек 2003 22:12
Местоположение: София

Мнениеот harrier » 05 Апр 2004 23:30

6 Airbus A310-300 мисля че са си техни
7 Airbus A319-100 летят от миналата година, наети от GECAS
6 Airbus A320-200 и те летят от миналата година под наем от GECAS
3 Boeing 737-400 летят от 1998/1999 мисля че са си техни, ама не съм сигурен
5 Boeing 767-300ER пак незнам, ама по-вероятно да са под наем
2 Boeing 777-200ER под наем от ILFC (International Lease Financial Corporation)
4 DC10-40 за карго полети, собствени
От дотук изброените почти всички са регистрирани на Бермудите, явно им излиза по-евтино (както по-голямата част от корабите са регистрирани в страните от Централна Америка например).
За руските нямам много точна информация, но повечето Ту-154М, Ту-134, Ил-86 и Ил-96 са си техни. Може би само няколко Ил-96 са под наем.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот Toni » 05 Апр 2004 23:45

За А310 със сигурност мога да кажа, че не са тяхни защото от миналата година се говори за връщането им. Поради тази причина няма да бъдат и пребоядисани.
737-400 също ще бъдат земестени с А320.
От скоро се говори, че ше вземат и А321.

Руските компании имат ограничение за броя на вносните самолети. Това е и причината Сибирь да регистрират тяхните А320 в Армения.

Доколкото зная искат да взимат още Ил-96.
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот борден » 06 Апр 2004 22:34

Благодаря ви колеги! А западните самолети с руски екипажи ли летят?
Аватар
борден
супер спотър
 
Мнения: 508
Регистриран на: 20 Дек 2003 22:12
Местоположение: София

Мнениеот Toni » 07 Апр 2004 00:07

Екипажите са руски:)
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот harrier » 17 Яну 2005 12:07

B777-200ER na Aeroflot nqma da badat varnati, ami 6te otidat v Lauda, kato Aeroflot 6te polu4at v zamqna ot Austrian Airlines dva A340-200.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот harrier » 17 Яну 2005 19:53

Ами преди време го писаха по някои от западните медии (предимно свързаните с авиация). После аз го написах като новина на www.bgspotters.net. След което излезе и в сп.Криле, където едва ли допускат непроверени новини.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот harrier » 18 Яну 2005 00:50

Ставаше въпрос за преотдаване на лизинг на трета компания. Квотата няма да бъде нарушена - два самолета влизат в авиопарка на Аерофлот, два излизат от там.

Не мога да помня източниците си винаги. Когато става въпрос за новини от България мога да ти кажа всяко едно нещо от къде съм го разбрал. Обаче когато попаднах на тази новина не се замислих за нейната истиност поради няколко причини:

1) Източниците, коото използвам са винаги сериозни издания (независимо дали онлайн или на хартиен носител).
2) Аерофлот замениха своите B737 с A319/A320/A321, стори ми се логично да вкарат и няколко широкофюзелажни Airbus-а. Това поради други две причини:
2.1) Приучаването на екипажи от A320 на A340 отнема малко време и ресурси.
2.2) Аерофлот, поне според мен бавно но сигурно вървят към уеднаквяване на авиопарка, тъй като това е по-икономично.
3) От гледна точка на Austrian Airlines Group - B777-200ER им е нужен, а и имат подготвени екипажи за него - тези на Lauda Air.
4) Положението в Русия от към самолетите на западни производители няма винаги да си остане такова, каквото е сега. Още повече, че предстои приватизация на Аерофлот, което според мен е немислимо да стане, преди да бъдат премахнати подобни глупави ограничение или високи мита.

А за отиването до ул.Оборище - ако новината беше наистина важна, може би шях да отида и да попитам когото трябва. Наистина твоите доводи ме карат да се замисля и не си мисли, че споря с теб. Просто представям фактите, които ме карат да смятам, че една такава рокада е възможна. Заемам се да проверя как стои въпроса.

Между другото, единствения ти довод, който не приемам е, че една такава сделка е невъзможна, защото едната компания е част от един алианс, а другата е на път да влезе в друг (може би още тази година).
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16


Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта