Lufthansa Technik Sofia

Re: Lufthansa Technik Sofia

Мнениеот randi » 05 Мар 2011 21:54

merlin написа:Площадката за тестване на двигатели е с размери достатъчни да хване 767, дори май това е максимума, явно това ще е и на новите хангари. Преди време Луфтханза разшири дейността си в Будапеща с още два хангара и сега са 4, само за А320/В737, но там вече бяха построени, тук ще видим тепърва.


А ако искат да обслужват А330/340 и 777 нова ли площадка ще трябва да се прави ?
SWITCH OFF or FUCK OFF
SaVe TheIr pLaNeT
CuT yOuR eMiSsIoN

Изображение
JetPhotos
Planepictures
Airliners
Аватар
randi
супер спотър
 
Мнения: 2183
Регистриран на: 13 Дек 2007 16:50
Местоположение: София

Re: Lufthansa Technik Sofia

Мнениеот element » 05 Мар 2011 22:14

Не вярвам Луфтханза да тръгнат да правят хангар който побира нещо повече от 737 А320 или 321.Работата им върви с тия самолети постоянно чакат няколко пък и техниците не са квалифицирани за по-големи самолети.
http://www.erepublik.com/en/referrer/Shumenec <---България има нужда от вас.
Аватар
element
по-спотър
 
Мнения: 156
Регистриран на: 31 Окт 2010 18:57

Re: Lufthansa Technik Sofia

Мнениеот akair » 06 Мар 2011 00:45

element написа:Не вярвам Луфтханза да тръгнат да правят хангар който побира нещо повече от 737 А320 или 321.Работата им върви с тия самолети постоянно чакат няколко пък и техниците не са квалифицирани за по-големи самолети.


Това с техниците не е особен проблем. В България има училище/а (ТУ), които снабядват ЛХТС с кадри. ЛХТС ги обучават за специфичната работа и всичко потръгва. Според мен е по-друга историята - ЛХТ започнаха с "малки" самолети -737/А32S, защото те са най-масови и има много работа, свързана с тях. Създадоха екип. Този екип се доказа пред клиентите на ЛХТ като надежден изпълнител със завидно ниво на качеството на работа. Според мен е съвсем естествено развитието към "големи" самолети - А330/340, Боинг 767/777. Един български инж. работи за 1/4 или 1/5 от заплатата на немския си колега, в България няма силни профсъюзи. Значи ЛХТ може да предложи същото качество на своите клиенти, на същата цена, но при по-ниски разходи. А ако няма работа за тези хора - лесно да ги уволни. Или казано по друг начин - аутсорсинг. Други примери за същото са Ейч Пи с техния Глобъл Деливъри Център, Ай Би Ем и техния прокюрмънт център, ... ;)
Аватар
akair
супер спотър
 
Мнения: 1204
Регистриран на: 16 Авг 2009 18:50

Re: Lufthansa Technik Sofia

Мнениеот Делян » 23 Мар 2011 15:02

Lufthansa Technik Posts Growth in 2010

Henningsen announced that Lufthansa Technik Sofia will break ground on an Airbus and Boeing narrowbody overhaul hangar to be operational in two years. The facility only opened two years ago, so the additional investment of around 10 million euros reinforces Henningsen’s statement that the Sofia operation “has been very well accepted by our customers.” The additional hangar will double the number of overhaul lines in Sofia to a total of four.



С две думи, да до две години ще има втори хангар, който ще побира два 737/320.
EUR 10 милионa инвестиция!
Последна промяна Делян на 23 Мар 2011 20:00, променена общо 1 път
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: Lufthansa Technik Sofia

Мнениеот Toni » 23 Мар 2011 16:12

Страхотна новина! Двойно увеличение на капацитета и строителство за 10 милиона Евро. Всичко това показва, че първоначалната им инвестиция е била много правилен ход. Радвам се, че продължават в същата посока :)
Мисля си, че най-доброто място за хангар 4 ще е върху Булгарплод-а, източно от хангар 3. Това според мен беше и оптималното място за кула на РВД.

Ако Боинг обяви на изложението в Бурже, че насленикът на 737 ще е малък широкотел самолет с две пътеки, със сигурност новия хагар ще бъде предвиден и за този калибър (нещо средно между 737-900, 757-200 и 767-200)
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: Lufthansa Technik Sofia

Мнениеот борден » 28 Мар 2011 22:03

Toni написа:Мисля си, че най-доброто място за хангар 4 ще е върху Булгарплод-а, източно от хангар 3. Това според мен беше и оптималното място за кула на РВД.

Мястото е избрано - преустройство на сегашния Хангар 2 (на България Еър) и построяване на още един между него и Хангар 3.
Аватар
борден
супер спотър
 
Мнения: 508
Регистриран на: 20 Дек 2003 22:12
Местоположение: София

Re: Lufthansa Technik Sofia

Мнениеот KRAKOMOBILA » 29 Мар 2011 10:21

Радвам се да видя, че нещо в България се развива - особено LHT Sofia. :)
The Fulcrum Occupation!
Граждани! Летете със самолетите на Аерофлот! Побързайте - останаха съвсем малко!
Аватар
KRAKOMOBILA
супер спотър
 
Мнения: 654
Регистриран на: 25 Май 2006 14:12

Re: Lufthansa Technik Sofia

Мнениеот Делян » 01 Май 2011 11:11

200 нови работни места отваря Lufthansa Technik

Изображение

С откриването на нов контролно пропускателен пункт към ремонтната база на германската компания Lufthansa Technik, която оперира на летище „София”, ще бъде възможно разкриването на още 200 нови работни места, съобщи изпълнителният директор на компанията у нас Бернд Фрекман. Ние не говорим за промяната на един вход с друг, а за изцяло нови бизнес възможности, поясни шефът на ремонтната база. Досега поне 5-6 служители бяха постоянно заети с работа по пропускателния режим през други входове на летището, това се отразяваше на общата ни ефективност, затрудняваше бързината с която се доставяха части, възпрепятстваше достъпа на някои от нашите клиенти и удължаваше работата ни с административни процедури по спазване на правилата за безопасност. С изграждането на нова пропускателна система ще станем с около 15 на сто по-ефективни прогнозира пред „Монитор” Фрекман.

От началото на работата ни през 2008 г., когато компанията инвестира 20 млн. евро и получи сертификат като

„Инвеститор клас А”

ние работим все по-добре. Тъй като се развиваме успешно, аз поисках среща с вицепремиера Цветан Цветанов, за да поставя въпроса за огромната нужда от самостоятелен контролно пропускателен пункт, който е съобразен с всички изисквания по Шенген, разказа Бернд Фрекман. Буквално за пет минути министърът разбра за какво става дума и ни оказа неоценимо съдействие. Цветан Цветанов беше човекът на правилната позиция в правилното време и с правилната нагласа, за да може да разширим ние възможностите си за бизнес тук, категоричен е Фрекман.

За Lufthansa Technik всичко вървеше по познат български начин, но се оказа, че можем да бъдем и добронамерени, и ефективни и да свършим отлично работата, когато желанието за това е налице, заяви Цветанов. Той препоръча на компанията да

плаща европейски заплати

на служителите, защото висококвалифицирания труд трябва да бъде оценяван.

Сега в компанията работят 360 служители на средна възраст около 28 г., а от 2008 г. досега са извършени над 50 капитални ремонта на самолети Боинг и Ербъс. В хангарите работят две линии - за големи и средни ремонти, както и за поддръжка и по-малки технически дейности. До края на тази година почти всички слотове за ремонти са вече заети, а в рамките на 2011 г. ще бъдат извършени около 10-12 капитални ремонта, като всеки от тях отнема по три седмици и ще бъдат обслужени общо 30-тина самолета.

Възнамеряваме да разширим базата и капацитета си, каза Фрекман.


http://www.monitor.bg/article?id=289547

`
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: Lufthansa Technik Sofia

Мнениеот garyhobson » 19 Май 2011 09:50

Ремонтните работи се очаква да започнат в средата на лятото. Ще се обнови хангар 2 и между него и хангар 3 ще се построи още един. Така ЛХТ ще има капацитет за ремонт на 4 самолета едновременно. Асортимента от самолети остава същия. 737-всички видове и А320-всички без 318. Първият очакван самолет в съществуващия хангар 2 се очаква в началото на 2012.
Изображение
garyhobson
спотър
 
Мнения: 82
Регистриран на: 31 Авг 2010 11:23
Местоположение: LBSF

Re: Lufthansa Technik Sofia

Мнениеот BHAir2 » 19 Май 2011 11:06

А къде ще се обслужват самолетите на България Ер тогава? Или техническият състав ще се освободи ( говоря за този който поддържа Boeing и Airbus )?
Аватар
BHAir2
най-спотър
 
Мнения: 321
Регистриран на: 15 Окт 2004 21:04
Местоположение: Пловдив и София

Re: Lufthansa Technik Sofia

Мнениеот garyhobson » 19 Май 2011 11:18

Голяма част от тях ще бъдат освободени доколкото знам. А самолетите на България Ер ще се обслужват пак в хангар 2 но от Луфтханза. Преценили са, че така ще им е по изгодно.
Изображение
garyhobson
спотър
 
Мнения: 82
Регистриран на: 31 Авг 2010 11:23
Местоположение: LBSF

Re: Lufthansa Technik Sofia

Мнениеот BHAir2 » 19 Май 2011 12:16

garyhobson написа:Голяма част от тях ще бъдат освободени доколкото знам. А самолетите на България Ер ще се обслужват пак в хангар 2 но от Луфтханза. Преценили са, че така ще им е по изгодно.

:roll: :( :(
Аватар
BHAir2
най-спотър
 
Мнения: 321
Регистриран на: 15 Окт 2004 21:04
Местоположение: Пловдив и София

Re: Lufthansa Technik Sofia

Мнениеот sash » 20 Май 2011 08:48

И то май съвсем скоро - до месец-два. Само Баетата ще си обслужват сами.
sash
по-спотър
 
Мнения: 197
Регистриран на: 19 Юни 2008 20:34

Re: Lufthansa Technik Sofia

Мнениеот merlin » 29 Юни 2011 14:41

Луфтханза техник София" ще разшири значително авиоремонтната си база в България и ще назначи още неколкостотин служители. Това съобщи изпълнителният директор Бернд Фрекман на тържественото честване по повод първия полет по редовна линия на българската гражданска авиация, осъществен на днешния ден преди 64 години от София до Бургас. "Луфтханза техник София" ще изгради авиоремонтни бази на летищата във Варна и Бургас и ще разшири дейността си в София. С изграждането на три нови ремонтни линии "Луфтханза техник София" ще обновява едновременно 5 самолета от фамилиите Еърбъс А 320 и Боинг 737 и до 120 машини годишно. На аерогарите във Варна и Бургас "Луфтханза техник" ще изгради две бази за обслужване на същите самолети. Става дума за по-леки форми на обслужване - предполетните 24-часови и седмични чекове, обясниха авиоексперти. Тежките форми на обслужване - т.нар. C- и D-Check, и занапред ще се извършват само в София. "Луфтханза техник София" е най-добрата авиоремонтна база на германската компания в Европа, а след разширението ще стане и най-голямата, подчерта Фрекман. Причина за разширението е напливът от чужди авиокомпании. Сред клиентите са реномирани превозвачи като "Луфтханза", "България ер", "Сюис интернешънъл", "Бритиш мидлънд", "Аерофлот", "Търкиш еърлайнс", "Сайпръс еъруейз" и др.


http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=2011-06-29&article=372645

Къде ще са тези 3 нови линии, като има място само за 2? (хангара +мястото между двата хангара)
Нужен ли ще е нов хангар в Бургас за А-чек, същото е и за Варна, дали ще използват "терминала" за това?
Аватар
merlin
супер спотър
 
Мнения: 1310
Регистриран на: 07 Фев 2008 13:28
Местоположение: LOWW

Re: Lufthansa Technik Sofia

Мнениеот Дедо » 29 Юни 2011 14:49

Къде ще са тези 3 нови линии, като има място само за 2? (хангара +мястото между двата хангара)
Нужен ли ще е нов хангар в Бургас за А-чек, същото е и за Варна, дали ще използват "терминала" за това?


От 3ти до края на 2ри х-р е място за 2 линии , между 2 и 1ви(навеса и сградата на БГ ЕР) ще е третата бутането започна .

В Бургас ме съмнява , да правят хангар , за сега ще е чисто линейно обслужване , по нататъка ще си покаже .
Аватар
Дедо
най-спотър
 
Мнения: 461
Регистриран на: 17 Фев 2009 10:57
Местоположение: Sofia

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта