Lufthansa Technik Sofia

Мнениеот Toni » 13 Авг 2007 08:37

“Луфтханза” и “Хемус Ер” в сделка за 20 млн. евро
Валентин Георгиев



"Луфтханза Текник" - подразделението по поддръжката на германските авиолинии "Луфтханза", ще основе джойнт венчър с българския авиопревозвач "Хемус Ер" за поправяне на самолети в България, съобщи агенция "Ройтерс". Инвестицията е на стойност 20 млн. евро и ще бъде подписана на 16 август, уточнява Money.bg. "Луфтханза Текник" ще притежават 80% от съвместното дружество.
Засега съвместната инициатива е за поправка на Боинг 737. Изпълнителният директор на "Хемус Ер" Димитър Павлов обаче изрази надежда, че проектът ще бъде разширен до поправка на по-големи самолети като Боинг 777 и Еърбъс А340, твърди още Ройтерс.
Ремонтните дейности при добро стечение на обстоятелствата ще започнат в края на 2008 г. Те ще се извършват на летище София, като ще бъдат поправяни до 22 самолета годишно. Откритите нови работни места ще са 380.
От януари тази година "Хемус Ер" стана собственик на "България Ер" и според обещаното ще бъдат инвестирани в нея 82 млн. евро в следващите 5 години. Прогнозите на ръководството са, че след започналото обединяване на част от дейностите в трите авиокомпании, собственост на "Химимпорт" - "България Ер", "Хемус Ер" и "Виаджо Ер", до края на годината ще се увеличи броят на превозваните от тях пътници с 25-30 на сто. Една от целите е "България Ер" да поеме всички редовни полети, а другата ни авиокомпания да съсредоточи дейността си върху чартърните.
В момента "Хемус Ер", "Виаджо Ер" и "България Ер" държат 30% от авиопазара у нас. Очакванията са ръстът на авиопазара тази година да бъде генериран основно от българските авиокомпании.
През юли "България ер" е превозила с 11% повече пътници в сравнение със същия период на м. г., като увеличение има почти по всички дестинации, казаха от ръководството на авиокомпанията. Нарастването на приходите за периода е още по-голямо, но оттам не уточниха точно колко е този ръст.
Димитър Павлов заяви още, че в момента "Хемус Ер" води преговори с Боинг, Еърбъс, бразилските Ембраер, канадските Бомбардие и АРТ, която е джойнт венчър на ЕАДС и италианските Финмекканика за закупуване на нови самолети. Компанията се очаква да реши как да процедира по тези сделки по-късно този месец

http://www.monitor.bg/article?sid=&aid= ... 1&eid=1136
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот mitkobiker » 14 Авг 2007 19:27

Toni написа: Димитър Павлов обаче изрази надежда, че проектът ще бъде разширен до поправка на по-големи самолети като Боинг 777 и Еърбъс А340


И аз изразявам огромната ми надежда този човек да знае какви ги говори .........и в обозримо бъдеще да докара А340 и В777 не само за ремонт, а и за редовни полети :-D :wink: :roll:
Аватар
mitkobiker
супер спотър
 
Мнения: 2544
Регистриран на: 09 Ное 2004 12:51
Местоположение: София

Мнениеот makler » 14 Авг 2007 22:08

mitkobiker написа:И аз изразявам огромната ми надежда този човек да знае какви ги говори .........и в обозримо бъдеще да докара А340 и В777 не само за ремонт, а и за редовни полети :-D :wink: :roll:


Той вече ги е докарал мащаб 1:500 от herpa.
Изображение
Аватар
makler
супер спотър
 
Мнения: 1134
Регистриран на: 20 Фев 2006 00:01

Мнениеот filip » 08 Сеп 2007 22:39

Здравейте , интересно ми е колко човека от форума са почнали в Луфтханза Техник ? Аз съм там от месец , питам ей така , от любопитство . Поздрави (-;
filip
спотър
 
Мнения: 59
Регистриран на: 14 Мар 2005 15:35

Мнениеот Делян » 09 Сеп 2007 02:04

един от този форум!
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот Svetli Georgiev » 31 Окт 2007 11:19

От къде е снимката на главната страница в новините?
Аватар
Svetli Georgiev
супер спотър
 
Мнения: 1284
Регистриран на: 28 Юли 2006 13:10

Мнениеот slice » 31 Окт 2007 12:31

Луфтахза Tехник и Бългериан Авиешън Груп подписаха договор за създаване на авиотехническа база в София. Новото дружество ще се казва Луфтханза Техник София и се очаква да започне дейността си през месец октомври 2008 г. Базата ще се помещава в Хангар 3 на Летище София, част от бившата АТБ на Балкан. Очаква се в инфраструктурата и обучението на персонала да бъдат инвестрирани около 20 милиона Евро.

Новата структура на LHT ще предлага Капитално-възстановителни ремонти (D-Check) на самолети от моделните семейства Boeing 737 и Airbus A320.


Колеги, понятията КВР и D-Check имат някои принципни различния и със сигурност едното не е превод на другото.
Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот Toni » 31 Окт 2007 14:26

Моля да разясниш разликата между КВР и Д-чек.

Относно снимката, сам я направих :) Шегувам се, ако отвориш да прочетеш новинта, ще видиш линк към страницата на Луфтханза Техник. Снимката е от там :)

http://www.lufthansa-technik.com/applic ... ity_US.xml
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот slice » 31 Окт 2007 15:26

изтрито от автора
Последна промяна slice на 01 Ное 2007 11:36, променена общо 1 път
Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот slice » 31 Окт 2007 17:25

чета си писанията и виждам, че не съм се справил с обеснението, затова ще дам по-телеграфно

Основни разлики:

1. В обема работи: При КВР самолета се разглабя много повече. Отделните агрегати се разглабят. Прост пример - при КВР се сваля и боята

2. В целта на занятието:
- Целта на КВР е да се разглоби самолета, за да бъдат подменени детайлите с изтекъл ресурс, без да ни интересува действителното им състояние. След КВР ресурса се възстановява. Затова се нарича възстановителен ремонт
- Целта на Д-чек е самия "чек", тоест самолета се разглабя, за да се определи фактическото състояние на детайлите и САМО АКО Е НЕОБХОДИМО те да бъдат заменени. Тук не се назначава ресурс, а се назначава време между две проверки.

Преимуществата и недостатъците са в полза на Д-чека. Просто излиза по евтино, а и има по-голям смисъл. За да е ефективен обаче и най-вече надежден, този подход изисква сериозно резервиране на авиационната техника и сложни системи за диагностика и автодиагностика.
Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот Делян » 31 Окт 2007 17:51

как се сваля боята? винаги ми е било интересно да науча?
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот slice » 31 Окт 2007 18:30

с химикали и четка :) пада до алуминии... Задължителна процедура за третиране на корозия
Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот slice » 01 Ное 2007 11:38

колеги, съвсем сериозно предложих да редактирата текста на новината, а не си чеша просто пръстите... ако на мен не вярвате, моля консултирайте се с някой друг, но за мен това е излагация тип Стандарт
Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот Toni » 01 Ное 2007 13:11

Slice-e, syvsem seriozno imash dostyp do admin panela, koregirai po svoe osmotrenie text-a. (v momenta pisha ot toku shto formatirano PC i dori ne sym instaliral kirilica)
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот slice » 01 Ное 2007 13:58

... да, та после да стане скандал, че се меся :)
Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 31 госта

cron